mboost-dp1
Minecraft: Kom og byg :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
:(
Blev smidt af min server, og nu kan jeg ikke engang forbinde til minecraft.net!
minecraft.net er tilbage, men min server er ikke. )=
Blev smidt af min server, og nu kan jeg ikke engang forbinde til minecraft.net!
minecraft.net er tilbage, men min server er ikke. )=
BTw DD, grunden til jernbanene gik frem og tilbage da du prøvede den; nogen havde puttet en ekstra cart på tracket :D
Når den så blev sendt afsted fra toppen, og dig fra bunden, vender i når i mødes ^^
Når den så blev sendt afsted fra toppen, og dig fra bunden, vender i når i mødes ^^
Nej. Jeg vendte både ved midten og ved toppen. Og det var random. Den virkede også ind i mellem.
P.S.
Jeg tror, jeg endelig har indset, hvorfor jeg ikke kan komme ind på serveren. Ham, som har serveren, har kun betalt for én måned! >=(
P.S.
Jeg tror, jeg endelig har indset, hvorfor jeg ikke kan komme ind på serveren. Ham, som har serveren, har kun betalt for én måned! >=(
yeah, hvis du sender din vogn afsted før den anden har nået toppen så rammer du den jo når du når toppen, istedet for midten..
er helt 100 på det var det :D
er helt 100 på det var det :D
Tager længere tid end jeg havde regnet med.
http://img192.imageshack.us/f/unlednz.png/
Gået en del hurtigere efter jeg fik fortalt at man kan bruge SHIFT.
Har iøvrigt opfundet en 'evighedsmaskine' der fungere som 'Clock' og stadig kører efter en chunk har været reloaded. Sku rart man ikke skal rundt og resette alle kredsløb efter man har været ude af spillet.
http://img192.imageshack.us/f/unlednz.png/
Gået en del hurtigere efter jeg fik fortalt at man kan bruge SHIFT.
Har iøvrigt opfundet en 'evighedsmaskine' der fungere som 'Clock' og stadig kører efter en chunk har været reloaded. Sku rart man ikke skal rundt og resette alle kredsløb efter man har været ude af spillet.
Shift er crouch, og så kan man ikke falde ud over kanten.
Smide en booster og en detector rail ved siden af?SlettetBruger (158) skrev:Har iøvrigt opfundet en 'evighedsmaskine' der fungere som 'Clock' og stadig kører efter en chunk har været reloaded. Sku rart man ikke skal rundt og resette alle kredsløb efter man har været ude af spillet.
Daniel-Dane (160) skrev:Smide en booster og en detector rail ved siden af?
Jep, og laver således at den kun kan lande skrå, så vil Boosteren sætte den igang igen når Chunk bliver reloaded.
Ved et uheld, ligner min bygning E.T der holder en pizza-bakke i hver hånd.
http://img84.imageshack.us/f/unledny.png/
Accidental Awesome?
Jeg er også gået over til at spille på en privat server af samme grund.
Det ærger mig lidt at mine og farme en masse for at få materialer til at bygge de ting jeg gerne vil, samtidig med at jeg ser bestemte personer bygge enorme bygninger i samme verden uden nogensinde at have minet nogen af resourcerne.
Derudover har en privat server den bedste chance for ikke at have restrictions, samtidig med at folk opfører sig hensynsfuldt i stedet for at springe hinandens ting i luften.
Det ærger mig lidt at mine og farme en masse for at få materialer til at bygge de ting jeg gerne vil, samtidig med at jeg ser bestemte personer bygge enorme bygninger i samme verden uden nogensinde at have minet nogen af resourcerne.
Derudover har en privat server den bedste chance for ikke at have restrictions, samtidig med at folk opfører sig hensynsfuldt i stedet for at springe hinandens ting i luften.
Igen kan jeg anbefale minecraft.dk - Der skal alle mine de resurser der skal bruges, forhindrer dog ikke nogen i at bygge store projekter.
Listen;
Der findes flere grunde til at spille Minecraft.
Der er dem der gerne vil ha følelsen af at ha bygget noget efter at ha minet materialerne.
Og så er der er dem der bare gerne vil bygge.
Hører man til den sidste gruppe skal man bare spørge en OP om materialer når man behøver dem.
Anyhow, det er op til Bech at styre det :D Jeg er der for at bygge store ting :3 og hvor mange får skulle Roennow ikke nakke for at bygge hans space invaders? ;D
Der findes flere grunde til at spille Minecraft.
Der er dem der gerne vil ha følelsen af at ha bygget noget efter at ha minet materialerne.
Og så er der er dem der bare gerne vil bygge.
Hører man til den sidste gruppe skal man bare spørge en OP om materialer når man behøver dem.
Anyhow, det er op til Bech at styre det :D Jeg er der for at bygge store ting :3 og hvor mange får skulle Roennow ikke nakke for at bygge hans space invaders? ;D
Så er min egen lille server opdateret til 1.5 - kig ind på home.laq.dk:25565 (standard port)
livemap på http://home.laq.dk:8080
Det er en creative server, dem med build rights kan spawne de items de har brug for. (Folk skal først godkendes ingame af en admin)
Det er en creative server, dem med build rights kan spawne de items de har brug for. (Folk skal først godkendes ingame af en admin)
fjols (170) skrev:Jeg forstår ikke helt pointen med dit post for at være ærlig
Mort (167) skrev:Det ærger mig lidt at mine og farme en masse for at få materialer til at bygge de ting jeg gerne vil, samtidig med at jeg ser bestemte personer bygge enorme bygninger i samme verden uden nogensinde at have minet nogen af resourcerne.
Formålet er vel bare at bygge nogle fede bygninger og lidt habengut.
Jeg forsøger selv at mine alle de ressourcer jeg kan, men da jeg synes det er sjovere at bygge end at bruge flere timer på at jagte får, så er jeg vildt glad for at man kan få en OP til at spawne de ting man skal bruge.
Vil da også sige med det samme, at hvis bech gør at man absolut skal mine alt, så gider jeg ikke spille der mere, selvom det er meget hyggeligt at chatte lidt med nogle forskellige newz brugere.
Jeg forsøger selv at mine alle de ressourcer jeg kan, men da jeg synes det er sjovere at bygge end at bruge flere timer på at jagte får, så er jeg vildt glad for at man kan få en OP til at spawne de ting man skal bruge.
Vil da også sige med det samme, at hvis bech gør at man absolut skal mine alt, så gider jeg ikke spille der mere, selvom det er meget hyggeligt at chatte lidt med nogle forskellige newz brugere.
MiniatureZeus (174) skrev:hyggeligt at chatte lidt med nogle forskellige newz brugere.
! vældig vigtig faktor her
trylleklovn (171) skrev:Så er min egen lille server opdateret til 1.5 - kig ind på home.laq.dk:25565 (standard port)
DynaMap - Skal det sættes op på den server som kører serveren?
Eller kan det køre fra en anden webserver?
Sagen er den at min server kører fra en normal PC, og ikke en web/apache-server lign. ting.
#180 Dynmap kører som en webserver for sig som standard. Dvs. ingen webserver er nødvendig på samme maskine.
Det kan dog godt sættes op til at arkivere sine filer i en webservermappe på samme maskine, hvis du kører en webserver på den også.
Dynmap kan ikke sættes op til at bruge en ekstern webserver. (måske hvis man laver noget nfs trickery)
dynmap plugin
Det kan dog godt sættes op til at arkivere sine filer i en webservermappe på samme maskine, hvis du kører en webserver på den også.
Dynmap kan ikke sættes op til at bruge en ekstern webserver. (måske hvis man laver noget nfs trickery)
dynmap plugin
HVEM BANNED MIG???
Oh wait, det var mig selv ^^ Jeg kommer nok ikke tilbage. PorreTown er omlagt til Museum, med beskrivelser af alt byggeri :) Håber det kan inspirere.
10 points til den der finder Cancer Cube'en i Nether ^^ Uden hacks.
Oh wait, det var mig selv ^^ Jeg kommer nok ikke tilbage. PorreTown er omlagt til Museum, med beskrivelser af alt byggeri :) Håber det kan inspirere.
10 points til den der finder Cancer Cube'en i Nether ^^ Uden hacks.
Mort (167) skrev:Det ærger mig lidt at mine og farme en masse for at få materialer til at bygge de ting jeg gerne vil, samtidig med at jeg ser bestemte personer bygge enorme bygninger i samme verden uden nogensinde at have minet nogen af resourcerne.
Denne meget irriterende post gik mig fuldstændig marven ^^ og da i så bedste mig om at lave EL til Metroen, og jeg ikke var motiveret, vidste jeg det var på tide at stoppe xD Det er det jeg elsker mest ved MC
Og så det forbandede hærværk der, tydeligvis stammer fra nogen af de hyppige brugere.
Jeg finder et sted at starte forfra, uden godmode, OP, /item, Fly, og brugere der tager spotter indgangene til mine hemmelige områder fordi de bruger WallHack. ^^
^^Soz Bachy. også slut med at flyve op til banens max, og så teleportere dig op så du kan falde ned imens jeg prøver at slå dit godmode fra inden du lander xD Eller TP'e dig ind i en kasse af TNT ^^ uendeligt fun.
Aj .. Porre .. det ka du virkelig ikke mene, hva skal vi gøre for at få dig tilbage ?
Jamen de er allesammen flygtetm jeg havde kun SlettetBruger tilbage, nu er der kun øffenhavnere tilbage på serveren/anstalten ;(
LinguaIgnota (188) skrev:De andre indsatte på anstalten?
Jamen de er allesammen flygtetm jeg havde kun SlettetBruger tilbage, nu er der kun øffenhavnere tilbage på serveren/anstalten ;(
Jeg kører en server (hosted på sådan en satan), hvor ting som godmode, fly, /item etc. ikke er tilladt.
Lige p.t. er der kun beskyttelse i form af en whitelist, så jeg skal lige have smidt BigBrother på før jeg lukker folk ind. Men hvis nogen er interesseret, skal i være velkomne til at skrive.
Bemærk dog, at jeg er nød til, at vurdere om jeg kan stole på en person før jeg giver adgang. Umiddelbart er den eneste måde jeg lige kan komme i tanke om, at se på hvordan personen opfører sig på newz.
EDIT: Glemte lige at nævne, at der er et par non-standard plugins aktive, så som mcMMO, mulighed for salg via skilte etc., men intet som giver nogen en fordel over andre på en måde som f.eks. /item gør.
Lige p.t. er der kun beskyttelse i form af en whitelist, så jeg skal lige have smidt BigBrother på før jeg lukker folk ind. Men hvis nogen er interesseret, skal i være velkomne til at skrive.
Bemærk dog, at jeg er nød til, at vurdere om jeg kan stole på en person før jeg giver adgang. Umiddelbart er den eneste måde jeg lige kan komme i tanke om, at se på hvordan personen opfører sig på newz.
EDIT: Glemte lige at nævne, at der er et par non-standard plugins aktive, så som mcMMO, mulighed for salg via skilte etc., men intet som giver nogen en fordel over andre på en måde som f.eks. /item gør.
Vil da vældig gerne titte forbi. Hvis jeg skal tale for mig selv er jeg ganske til at stole på ^^ På bachy's server brugte jeg meget tid med at holde øje med nye brugere og besøgene, vise dem rundt, forklare regler og burn/kicke dem der ikke lyttede på advarsler efter Hærværk :3
Min skyld ^^ Den er ikke vild med at man smutter ind mellem de forskellige verdener :D
Hygge gutter ^^ i er Certificerede TRAINMEN nu ;D
http://3.bp.blogspot.com/_pfV_tAlfzrw/TCQIdbJPAwI/...
Og det billede er selvfølgelig cached fra sidste gang og klar til at glæde mig med det samme....................................... ,_____,SlettetBruger (196) skrev:http://3.bp.blogspot.com/_pfV_tAlfzrw/TCQIdbJPAwI/AAAAAAAAD0I/snt2okVPTjA/s1600/man_train.jpg
(inb4 igen med de punktummer)
Speaking of which.
SlettetBruger (196) skrev:Min skyld ^^ Den er ikke vild med at man smutter ind mellem de forskellige verdener :D
DET BILLEDE HAVDE JEG IKKE BEHOV FOR AT SE!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.