mboost-dp1
Minecraft: Kom og byg :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ulempen ved lego er at det er ret dyrt at købe nye klodser, når man lige vil se hvordan det ser ud at tænde ild til dem eller springe dem i luften.
Desuden skal der ret mange klodser til, før at man selv kan kravle rundt i dem...
Findes der ikke en gratis prøve version af minecraft, som kan spilles online ?
Jeg ved der findes en gratis version af en gammel minecraft, men regner ikke med at den er ligesom den nye.
Desuden skal der ret mange klodser til, før at man selv kan kravle rundt i dem...
Findes der ikke en gratis prøve version af minecraft, som kan spilles online ?
Jeg ved der findes en gratis version af en gammel minecraft, men regner ikke med at den er ligesom den nye.
Du kan jo piratkopiere det og spille alene, men gratis udgaven der er online synes jeg faktisk giver et rimeligt indtryk.
I bund og grund er det jo det samme. Der er så flere dyr, klodser osv. i købeudgaven, men man hvis man ikke kan lide den gratis, kan man nok heller ikke lide den fulde udgave.
Nå ja, og spillet koster kun 15€, så det er ikke fordi det er mange timer man behøver bruge på det før man føler det er det værd.
I bund og grund er det jo det samme. Der er så flere dyr, klodser osv. i købeudgaven, men man hvis man ikke kan lide den gratis, kan man nok heller ikke lide den fulde udgave.
Nå ja, og spillet koster kun 15€, så det er ikke fordi det er mange timer man behøver bruge på det før man føler det er det værd.
MiniatureZeus (34) skrev:http://peecee.dk/upload/view/298690
Er det godt nok?
For lidt bling bling mz
http://dl.dropbox.com/u/1600449/kynz%20minecrafft....
Fawk nu vil jeg i seng ^^ har bygget en 2 etagers Moob spawner, som virker og som indsamler drops..
Zzzz
Minecraft er fint nok, hvis man har et projekt at gi sig til ^^
Zzzz
Minecraft er fint nok, hvis man har et projekt at gi sig til ^^
Er det, fordi skaberen af Minecraft er svensker, at du pludselig føler dig så ramt? I svenskere er sgu da også pissemærkelige.
Er det, fordi skaberen af Minecraft er svensker, at du pludselig føler dig så ramt? I svenskere er sgu da også pissemærkelige.
bjoeg (74) skrev:#73
Tror ikke Terracide føler sig så meget ramt, han har til gengæld en sjov pointe.
Der er jo ikke mange som sidder og siger "gå i biffen, det koster kun 80 kr." til dem som plager for en rip af "Battle: Los Angeles"
Præcist...dobbelt moralen lever godt hos nasserøve...
JanMand (60) skrev:det kan man ikke kan du lave så man kan????
Jeg kunne sagtens gøre sådan at folk som ikke har købt spillet kan connecte. Men det gider jeg ikke.
Du må købe spillet. Det er sølle 100 kr. Til gengæld får du flere timers sjov.
Helt ærligt hvad er 100 kr? En pose chips og en sodavand i 7-eleven. Bare køb det, glem at du bruger 100 kr. og kom ind og spil med os.
http://www.knowyournewz.dk/images/e/ed/Newfag.jpgbjoeg (74) skrev:#73
Tror ikke Terracide føler sig så meget ramt, han har til gengæld en sjov pointe.
Der er jo ikke mange som sidder og siger "gå i biffen, det koster kun 80 kr." til dem som plager for en rip af "Battle: Los Angeles"
Mobs spawner inde i den, og bliver transporteret ned til den nederste etage i bygningen hvor de bliver presset op imod lava så de dør. og deres drops bliver så transporteret igennem vandkanalen til min bygning hvor de kan samles op.
>_<
"Does anyone have TNT?"
MOI: "You wan't to blow stuff up? we have backup... and i could summon TNT"
"Yeah, allways fun to cause mayhem"
*Kickban*
"Does anyone have TNT?"
MOI: "You wan't to blow stuff up? we have backup... and i could summon TNT"
"Yeah, allways fun to cause mayhem"
*Kickban*
Terra Minecraft er jo et godt ekspempel på det mange folk i pirat diskussionerne søger.
En udvikler der lytter til brugerne. En retfærdig og rimelig pris. Ingen problemer når du har det med DRM. Det er nemt at få adgang til ved digital distribution. (Skal så siges det med det digitale er nået ret godt ud til spil.)
En udvikler der lytter til brugerne. En retfærdig og rimelig pris. Ingen problemer når du har det med DRM. Det er nemt at få adgang til ved digital distribution. (Skal så siges det med det digitale er nået ret godt ud til spil.)
Vandborg (88) skrev:Terra Minecraft er jo et godt ekspempel på det mange folk i pirat diskussionerne søger.
Dosn't matter...enten betaler man for varen...eller også holder man sig fra varen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.