mboost-dp1
Minecraft: Kom og byg :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
suk... Water ladders virker ikke mere. og man kan ikke lave en stige med mellemrum længere :D Al transport i PorreTown er defekt >_>
virker ikke. den viser kun slutningen på én side altid
Nå nu har vi sprunget alt i luften :D
jeg vil påpeje at PorreTown HQ var yderst modstandsdygtig ;D De er ikke kommet i nærheden af centret endnu
Nå nu har vi sprunget alt i luften :D
jeg vil påpeje at PorreTown HQ var yderst modstandsdygtig ;D De er ikke kommet i nærheden af centret endnu
Du er fandeme oldschool.Alrekr (115) skrev:127.0.0.1 plejer at være frisk på det værste..
::1 all the way.
Der er desværre stadig ingen opdatering til MOD'et craftbukkit.
I kan selv følge med her: www.bukkit.org
Andre plugins/MOD's som bliver brugt på serveren er afhængige af craftbukkit platformen. Disse skal efterfølgende opdateres.
Derfor kan der godt gå lidt tid, hver gang Minecraft bliver opdateret.
I kan selv følge med her: www.bukkit.org
Andre plugins/MOD's som bliver brugt på serveren er afhængige af craftbukkit platformen. Disse skal efterfølgende opdateres.
Derfor kan der godt gå lidt tid, hver gang Minecraft bliver opdateret.
Hvilket også er derfor det er normalt at man venter med at opdatere serveren indtil de plugins man nu er afhængig af er opdateret.
Hvis i mangler lidt sjov så kan i jo kigge ind på min lille server på home.laq.dk (den kører 1.4)
Hvis i mangler lidt sjov så kan i jo kigge ind på min lille server på home.laq.dk (den kører 1.4)
Ja.
Jeg kan også sagtens launche serveren i 1.4.
Men alle brugere som kommer på min server har allerede opdateret til 1.5.
Derfor holder vi "Griefing"-dage, de dage hvor Minecraft lige er blevet opdateret :)
Og værre er det jo heller ikke at man ikke lige kan spille minecraft i 48 timer :)
Jeg kan også sagtens launche serveren i 1.4.
Men alle brugere som kommer på min server har allerede opdateret til 1.5.
Derfor holder vi "Griefing"-dage, de dage hvor Minecraft lige er blevet opdateret :)
Og værre er det jo heller ikke at man ikke lige kan spille minecraft i 48 timer :)
#128 Hm? Jeg selv og et par andre er på uden problemer? Har lige prøvet at genstarte den hvis det skulle gøre en forskel.
-
Du kører vel version 1.4?
-
Du kører vel version 1.4?
Når nu vi er igang med at nævne minecraft kloner, så er der jo også Ace Of Spades
Ikke at jeg udfører så kættersk adfærd rent faktisk at prøve nogle af disse.
Ikke at jeg udfører så kættersk adfærd rent faktisk at prøve nogle af disse.
Hvorfor kan jeg ikke logge ind på 87.60.45.235:25565 ? "Failed to verify username"
Kører 1.5_1
Jeg vil jo bare se PorreTown :'(
Kører 1.5_1
#141 Betyder som regel, at minecraft.net serveren er overbelastet og derfor ikke kan godkende din bruger. Prøv igen senere.
MiniatureZeus (141) skrev:Hvorfor kan jeg ikke logge ind på 87.60.45.235:25565 ? "Failed to verify username"
Kører 1.5_1
Fordi at du ikke har købt spillet måske?
Serveren tjekker med Minecraft's bruger-database. Hvis du ikke har købt det, kan du ikke connecte.
trylleklovn (142) skrev:#141 Betyder som regel, at minecraft.net serveren er overbelastet og derfor ikke kan godkende din bruger. Prøv igen senere.
Serveren kører helt fint. Vi er flere som sagtens kan connecte.
#143 Ja men afhænger af om han bruger den nye eller gamle launcher. Har ofte oplevet at folk med den gamle launcher kunne connecte uden problemer, hvor dem med den nye ikke kunne f.eks.
Og så kan nedetiden sagtens være så sporadisk at nogle ikke har problemer med at komme ind hvor andre har.
Og så kan nedetiden sagtens være så sporadisk at nogle ikke har problemer med at komme ind hvor andre har.
Og jeg har prøvet det modsatte, så faktum er, at Minecraft er random buggy (som vi nok vidste i forvejen).trylleklovn (144) skrev:Har ofte oplevet at folk med den gamle launcher kunne connecte uden problemer, hvor dem med den nye ikke kunne f.eks.
@146
Jeg ved godt at du ikke spurgte mig, men vælger at svare alligevel :-)
Jeg bruger personligt 2(3) mods.
Modloader (Skal bruges for at loade de to andre mods.
[url=http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=97332&p=1456935#ZansMini]MiniMap Mod
http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&a... (fuld url, newz kan ikke klare at der er et = i urlen...
Samt
Material Detector
Samtlige mods er rent client side, så de kan kører på alle servere, selv vanilla..
Jeg ved godt at du ikke spurgte mig, men vælger at svare alligevel :-)
Jeg bruger personligt 2(3) mods.
Modloader (Skal bruges for at loade de to andre mods.
[url=http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=97332&p=1456935#ZansMini]MiniMap Mod
http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&a... (fuld url, newz kan ikke klare at der er et = i urlen...
Samt
Material Detector
Samtlige mods er rent client side, så de kan kører på alle servere, selv vanilla..
Right, efter Water ladders ikke længere virker har jeg måtte opgradere systemet til at komme op til stationen.
Automatisk jernbane system. én bane, 2 'stationer'
Er der ingen cart ved en af enderne, trykker man på knappen, så bliver den sendt afsted fra den anden station. når den så er ankommet trykker man på samme knap for at komme afsted når man er steget ind.
Ret svært at planlægge, Det sku implementeres i en eksisterende bygning, og afstanden er så stor at der skal repeaters til. Problemet er at repeaters også er dioder (envejs kommunikation) så der sku laves noget fusk for at der ku være 2 vejs kommunikation med én knap i hver ende.
Følelse af Acomplishment! Nu skal det bare pakkes ind så det er pænt
Automatisk jernbane system. én bane, 2 'stationer'
Er der ingen cart ved en af enderne, trykker man på knappen, så bliver den sendt afsted fra den anden station. når den så er ankommet trykker man på samme knap for at komme afsted når man er steget ind.
Ret svært at planlægge, Det sku implementeres i en eksisterende bygning, og afstanden er så stor at der skal repeaters til. Problemet er at repeaters også er dioder (envejs kommunikation) så der sku laves noget fusk for at der ku være 2 vejs kommunikation med én knap i hver ende.
Følelse af Acomplishment! Nu skal det bare pakkes ind så det er pænt
Du kan også lave en vandelevator.
Øv hvor ringe. Jeg arbejder i øjeblikket på et automatisk cart-depot, som kan sætte carts på plads (og sende nye carts videre, hvis den er fuld) og hente dem, når der bliver brug for dem. Det er tanken, at det skal erstatte stablesystemet.SlettetBruger (149) skrev:Automatisk jernbane system. én bane, 2 'stationer'
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.