mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der lige har spist aftensmad
... der er mæt
... der stadig synes at csstener nogle gange rater med røven - men hey, det gør vi alle vel ^_^
... der ikke gider på arbejde i aften >_<
... der er mæt
... der stadig synes at csstener nogle gange rater med røven - men hey, det gør vi alle vel ^_^
... der ikke gider på arbejde i aften >_<
... der synes at csstener bør rates irrelevant.
... der synes det fordi han ikke skriver med den korrekte "Jeg er ham..."-syntaks.
... der synes det fordi han ikke skriver med den korrekte "Jeg er ham..."-syntaks.
... er en unprettyboy - men jeg går op i træning (for ikke at blive for fed)
Læs et par sider tilbage, JJ, Porre og en anden snakkede om at en MBP giver stød, jeg skrev at jeg ikke kunne mærke det, og Porre foreslog at bruge min penis...
- still nothing ...
... måske er den så stor, at modstanden bliver enorm o_O
sgt.borup (49709) skrev:WAT ? hvad er det dog du prøvet at sige menneske ?
Læs et par sider tilbage, JJ, Porre og en anden snakkede om at en MBP giver stød, jeg skrev at jeg ikke kunne mærke det, og Porre foreslog at bruge min penis...
- still nothing ...
Thoroughbreed (49711) skrev:... er en unprettyboy - men jeg går op i træning (for ikke at blive for fed)sgt.borup (49709) skrev:WAT ? hvad er det dog du prøvet at sige menneske ?
- still nothing ...
Wait what ? Har du seriøst slasket pikken op på din slaptop for at tjekke om der var stød i den ?
Det er jo endnu dummere end børn der stikker tungen på et 9V-batteri.
sgt.borup (49713) skrev:Wait what ? Har du seriøst slasket pikken op på din slaptop for at tjekke om der var stød i den ?
Det er jo endnu dummere end børn der stikker tungen på et 9V-batteri.
Hvad er det galt med min penis o_O
Men hvad tror du selv :P
Har prøvet med øreflippen, albuen, samt alle ti fingre ....
Hej newzere. Jeg har en lille bøn til jer.
Min ven Rasmus Preston vil gerne vinde en konkurrence, så han og hans Pikachu-dukke kan komme til Polarcirklen. Vil I hjælpe mig og stemme på ham, så han kan vinde over ham George, der ligger på førstepladsen (alt tyder nemlig på, at han snyder med stemmerne på en eller anden måde, så ham kan vi ikke li').
Det vil være virkelig fedt. Der er en app, der beder om tilliadelse, og den spammer ikke! Jeg har selv accepteret den, og jeg er rimelig skeptisk med de der apps.
Stem her. På forhånd tak! :)
http://www.fjallraven.com/outdoor-life/fjallraven-...
Min ven Rasmus Preston vil gerne vinde en konkurrence, så han og hans Pikachu-dukke kan komme til Polarcirklen. Vil I hjælpe mig og stemme på ham, så han kan vinde over ham George, der ligger på førstepladsen (alt tyder nemlig på, at han snyder med stemmerne på en eller anden måde, så ham kan vi ikke li').
Det vil være virkelig fedt. Der er en app, der beder om tilliadelse, og den spammer ikke! Jeg har selv accepteret den, og jeg er rimelig skeptisk med de der apps.
Stem her. På forhånd tak! :)
http://www.fjallraven.com/outdoor-life/fjallraven-...
Næ! For jeg har nemlig ikke Facebook >_<
Næ! For jeg har nemlig ikke Facebook >_<
...der er glad for at have adgang til et termokamera.
...der relativt hurtigt fandt ud af, hvad det var der afladte bilen på under et døgn.
Billede
...der relativt hurtigt fandt ud af, hvad det var der afladte bilen på under et døgn.
Billede
Er det din sædevarme der er 12 grader?.. Og hvis det i så fald er sædevarmen?.. Kan du virkelig ikke mærke det o_O
Er det din sædevarme der er 12 grader?.. Og hvis det i så fald er sædevarmen?.. Kan du virkelig ikke mærke det o_O
...der ikke kan lade være med at smågrine af kommentaren her:
Der er meget der er magi i Apple universet.
http://www.kickstarter.com/projects/600284081/adtrap-the-internet-is-yours-again?ref=category skrev:Cult of Mac....
....You just plug it into your cable modem and it magically strips your web experience of ads.
Der er meget der er magi i Apple universet.
sgt.borup (49710) skrev:Vil ikke kalde mig selv for prettyboy :P Og det kan Caek bevidne.
Hah, nej du er nok ikke lige det jeg ville kalde for en prettyboy. Men det er jo kun en god ting.
Jeg ligner en prettyboy, specielt nu når jeg nok ikke har været klippet i 3 måneder og ikke barberet i ~14 dage.
...Der har 3 kolleger, ud over min chef.
Idag er én kollega syg, én på orlov grundet sygdom i familie, og én hjemme fordi hans pille-fyr er syg.
>_< så sent som igår klagede jeg over at jeg følte mig stresset på jobbet.
Idag er én kollega syg, én på orlov grundet sygdom i familie, og én hjemme fordi hans pille-fyr er syg.
>_< så sent som igår klagede jeg over at jeg følte mig stresset på jobbet.
Thoroughbreed (49718) skrev:Er det din sædevarme der er 12 grader?.. Og hvis det i så fald er sædevarmen?.. Kan du virkelig ikke mærke det o_O
Nej det er generatoren der er over 3 grader varmere end alt andet i motorrummet.
Det var så ensretterkredsen der var røget, så den stille og roligt afladte batteriet.
...der må undvære den stationære et par dage, efter vandpumpen valgte at gå i stykker.
Den har dog kørt upåklageligt i over 10 år nu.
Den har dog kørt upåklageligt i over 10 år nu.
Ja, mit kølesystem er 10 år gammelt, men alligevel så godt at CPUen kun kom op på 70 grader, selv om cirkulationspumpen var død.
Ja, mit kølesystem er 10 år gammelt, men alligevel så godt at CPUen kun kom op på 70 grader, selv om cirkulationspumpen var død.
Apropos vandkøling.
I mine infantile dage, gik jeg med en ide om at køle en pc med vand i vakuum.
Hvad ville der ske med iset (vand + vakuum = is) hvis man tilføjede varme? (Fra en CPU).
Vil iset smelte, hvis der fortsat var vakuum?
I mine infantile dage, gik jeg med en ide om at køle en pc med vand i vakuum.
Hvad ville der ske med iset (vand + vakuum = is) hvis man tilføjede varme? (Fra en CPU).
Vil iset smelte, hvis der fortsat var vakuum?
OxxY (49747) skrev:... der lige mistede strømmen kortvarigt o.O
Hvad så med Spændingen?
...Der altid venter til kaffen er kølig nok til at kunne drikkes ud i ét.
...Der næsten konsekvent drikker Espresso "shots" (det variere lidt hvor meget væske der skal være i en kop espresso, hjemme hos mig selv er det op til 60ml på work er det nok 100ml.
...Der derfor næsten altid synes, at kaffe man får andre steder (Ved svigermor især), er noget tyndt pis.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.