mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Atea vil være sikre på at der er plads i kassen til varen.
https://fbcdn-photos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash...
SlettetBruger (49752) skrev:Atea vil være sikre på at der er plads i kassen til varen.
Det er jo også nødvendigt så varen kan blive kastet mest muligt rundt :)
Så brillerer hovederne på jobbet igen.. En kunde skal have en bruger der ikke kan logge på lokalt på computere.. "Det kan man ikke" konkluderer samme person som adskillige gange har fortalt mig hvor nem den AD exam jeg læser til er.
...der får en lille smule mere lyst til at slå ham hver gang han kæfter op på den måde.. Bare så sådan en lille dumflad efterfulgt af en pæn sviner..
...der får en lille smule mere lyst til at slå ham hver gang han kæfter op på den måde.. Bare så sådan en lille dumflad efterfulgt af en pæn sviner..
... der fik en vibrator til en iPhone 4 tilsendt i en boble-kuvert på størrelse med en 15-17" bærbar - på trods af at vibratoren var mindre end boblerne o_O
- also, Porre ... Hydro!
- also, Porre ... Hydro!
... der undrer sig over at csstener igen glemmer at bruge den rigtige syntax, nu hvor vi ellers snakkede om det her sidst :P
... der undrer sig over at csstener igen har dårlig karma? Han rater ellers aldrig flamebait ^_^
... der virkelig, VIRKELIG godt gad at det sneede i Tønder ;_;
... der undrer sig over at csstener igen har dårlig karma? Han rater ellers aldrig flamebait ^_^
... der virkelig, VIRKELIG godt gad at det sneede i Tønder ;_;
...der siger til Thoroughbreed at jeg har dårlig karma fordig Apkat rated mig irrellevant og newz karma system kun tæller rellevante og irrellevante
... Der ellers var 100% sikker på at alle ratings talte med ^_^
... der hører Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe meget højt ^_^
... der hører Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe meget højt ^_^
... der simpelthen ikke kan udstå at der er to der hver har vundet 1.100.000.000 kr
... der meget bedre kan lide at nogen tænker på dem der mangler noget
- hvorfor fanden skal nogen vinde så sindssygt mange penge, når andre lider til hverdag?
... der meget bedre kan lide at nogen tænker på dem der mangler noget
- hvorfor fanden skal nogen vinde så sindssygt mange penge, når andre lider til hverdag?
Thoroughbreed (49763) skrev:... der simpelthen ikke kan udstå at der er to der hver har vundet 1.100.000.000 kr
Meh.. Det kan man jo knapt nok købe en ordenlig båd for...
Jeg ville også hellere have vundet det hele istedet for at dele med en anden.Thoroughbreed (49763) skrev:... der simpelthen ikke kan udstå at der er to der hver har vundet 1.100.000.000 kr
Fjolle (49764) skrev:Meh.. Det kan man jo knapt nok købe en ordenlig båd for...
Wat o_O
Magten (49765) skrev:Jeg ville også hellere have vundet det hele istedet for at dele med en anden.
Jaja, 2,2 mia er bedre end 1,1 mia - men tænk på hvor mange der ville blive glad for 1 mio? (hint - 2.200 personer)
Thoroughbreed (49766) skrev:Wat o_O
En rigtig båd kan sagtens koste lidt mere...
Og så kommer udgifter til kajplads, besætning og opfyldning af barskabet..
...der har en karma log for denne måned som ser sårdan her ud:Thoroughbreed (49762) skrev:Der ellers var 100% sikker på at alle ratings talte med ^_^
(121)Neutral
(14)Relevant
(14)Irrelevant
(9)Sjov
(6)Informativ
(4)Interessant
(2)Flamebait
(1)Gentagelse
og som man kan se så har jeg klart flere positive ratings end negative så den burde ikke lave min status om til Uheldig men kun Neutral
Hehe ja, de ville da lune, ingen tvivl om det.. Men den kunne da hurtigt få ben at gå på :Ddidriksen86 (49771) skrev:Jeg kan nøjes med 1mio hvis det skulle være.. :P
...der synes folk skulle tage og lukke røven og overholde loven istedet for at tude når de bliver taget i at bryde den..
Fjolle (49767) skrev:En rigtig båd kan sagtens koste lidt mere...
Og så kommer udgifter til kajplads, besætning og opfyldning af barskabet..
Så er det ikke en båd, men et skib ;)
- jeg mere grænsen går ved de 40 fod, er dog ikke helt sikker.
Magten (49770) skrev:Tilgengæld kommer man ikke særlig langt for 1 mio :D
True dat - jeg skal bruge 1,2 mio for at være gældsfri
Ronson (49774) skrev:#49749: Jeg er ham der har en video ... på sin telefon.
Det har ikke noget med Vossen at gøre - ud over at han er størstedelen af indholdet i videoen.
Så, du har kigget på imens de gjorde det? Tilmed filmet.. :P
Thoroughbreed (49756) skrev:Porre ... Hydro!
Godt spottet. Men det er sådan set Yara's logo nu.
http://www.yara.dk/
Mindes at min far var godt tosset over at hydro blev splittet op, det betød nemlig at han skulle til at gå i Rødt arbejdstøj :P
BTW. Hele Extrusion Group er blevet solgt... Det betyder i værste tilfælde at fabrikkerne i Tønder, kloster, brede og bedsted bliver lukket. og så ser det altså skidt ud for Tønder...
...der ikke plejer at besøge denne tråd, men sidder og hører julemusik på Radio Aura, læser build-logs, og trænger for vildt til en pause...
Bør man læse hele tråden, før man selv poster noget? :D
BurningShadow (49782) skrev:...der ikke plejer at besøge denne tråd, men sidder og hører julemusik på Radio Aura, læser build-logs, og trænger for vildt til en pause...
Nej, det behøver man ikke. :)
Ja okay, Yaras logo - men den klods du har er velsagtens 10+ pr gammel, og fra Hydros storhedstid ;)
Dog lidt trælse nyheder du kommer med? Insider viden?
Ja okay, Yaras logo - men den klods du har er velsagtens 10+ pr gammel, og fra Hydros storhedstid ;)
Dog lidt trælse nyheder du kommer med? Insider viden?
BurningShadow (49782) skrev:...der ikke plejer at besøge denne tråd, men sidder og hører julemusik på Radio Aura, læser build-logs, og trænger for vildt til en pause...
Ja.
... der tror at han kan leve med at køre Windows som terminal fra hans server. At bruge en gammel Dell Inspiron Mini 9 med Precise Puppy Linux, ekstern skærm, tastatur og mus, så med rdesktop til en Windows på serveren, det må bedre end at bruge penge på en stationær. Den skal alligevel kun bruges til at administrer min server og lidt let surfing.
... der dybt seriøst synes at Cocio smager af h til >_< mage til sukkersødt pis skal man fandme lede længe efter!
Thoroughbreed (49784) skrev:Dog lidt trælse nyheder du kommer med? Insider viden?
Min far er produktionens ukronede konge. Så ja Insider viden.
og den er nemt 20 år gammel den klods.
"Den i midten"
Hydro Aluminium Tønder "HAT"
Men han har arbejdet på alle.
Kan ikke huske vejnavnet længere :/ selvom jeg har arbejdet der i nogen år.
Hydro Aluminium Tønder "HAT"
Men han har arbejdet på alle.
Kan ikke huske vejnavnet længere :/ selvom jeg har arbejdet der i nogen år.
...Der blevet vækket flere gange i nat, af min kæreste, der i søvne takkede mig for det at give hende godnat-sex på trods af at jeg var voldsomt træt.
Så har man sku gjort sit arbejde godt.
Så har man sku gjort sit arbejde godt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.