mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der starter en ny side (igen)
Er det medregnet den tid du tog for at tage ned og handle, samt bollen der hæver o_O
Caek of Doom (49598) skrev:... der fik hjemmelavet burger i dag! Det tog så også kun 3-4 timer for mig at lave, men det var dét værd. :D'
Er det medregnet den tid du tog for at tage ned og handle, samt bollen der hæver o_O
...Der drømte at min bedste veninde havde en stor diller, og humpede min kæreste.
Godmorgen til jer også...
Godmorgen til jer også...
Ronson (49603) skrev:Det hedder en fantasi og er noget du måske bør drøfte med hende.
"Nu skal du høre hvad jeg har drømt..." råbte jeg ude fra badet imens hun bryggede min morgenkaffe.
.
sgt.borup (49599) skrev:... how the fuck ?
Hamderbob (49600) skrev:Der blev nok givet sig god tid til at lave dem
Thoroughbreed (49601) skrev:Er det medregnet den tid du tog for at tage ned og handle, samt bollen der hæver o_O
Medregnet handletid ja. Og det tager tid at bage boller :p
Især når det ikke er noget man gør så tit xD
Skal vi bage boller - eller bolle en bager? o_O
Skal vi bage boller - eller bolle en bager? o_O
... der er blevet bedt om at kautionere for min halvsøster o_O Øh, wat?
- Ville du kautionere hvis du selv skylder over en million væk? Jeg mener - hvem fanden gør over hovedet det i dagens Danmark?.. Hvis du ikke kan tage et lån med den i forvejen latterlig lave rente, så er det vist nok bare en god ide at lade være!..
- Ville du kautionere hvis du selv skylder over en million væk? Jeg mener - hvem fanden gør over hovedet det i dagens Danmark?.. Hvis du ikke kan tage et lån med den i forvejen latterlig lave rente, så er det vist nok bare en god ide at lade være!..
OxxY (49610) skrev:Heh, det tager v el hvad 10 minutter at smække dej sammen, og max 10 minutter af forme boller. Resten er hævetid. 20-25 minutter til at stege bacon og bøffer og snitte grønt. Burde ikke tage længere tid at lave gode hjemmelavede burgere :)
Enten har du ikke forstand på hvad du snakker om eller også er du l33t bager. Det er jeg ikke. Men tillykke med at du kan lave alt (bage boller, stege bøffer, skære salat, lave dressing, handle ind, vaske op) på en halv time! Wow!!!1!
Caek of Doom (49613) skrev:OxxY (49610) skrev:Heh, det tager v el hvad 10 minutter at smække dej sammen, og max 10 minutter af forme boller. Resten er hævetid. 20-25 minutter til at stege bacon og bøffer og snitte grønt. Burde ikke tage længere tid at lave gode hjemmelavede burgere :)
Enten har du ikke forstand på hvad du snakker om eller også er du l33t bager. Det er jeg ikke. Men tillykke med at du kan lave alt (bage boller, stege bøffer, skære salat, lave dressing, handle ind, vaske op) på en halv time! Wow!!!1!
Seriøst.. vand gær lidt olie sukker og salt blandes sammen, mel hældes i, der æltes et par minutter og toppes af med mel til skidtet har den rette konsistens, det hæver en halv time og man former det til boller og smider på en plade, hvorefter det hæver 1½-3 timer afhængig af hvordan man vil have dem. Det er jo ikke raketvidenskab :) Og jeg nævnte ikke indkøb og opvask, nej. Men jeg syntes bare det virker vandvittigt at bruge så lang tid på noget der ikke er synderlig besværligt.
Magten (49615) skrev:...der har bestilt ny mus.. Synes ikke MBP'ens touchpad fungerer specielt godt i Windows 8 ^^
Apropos: Legede lige lidt med en 13" macbook pro. Fin maskine. Men hvor føles den dog billig sådan som der er overgang i metallet. >_<
Jeg korser mig også hver gang jeg kommer til fødselsdag eller lign. hos en af mine veninder, hvor der altid bliver serveret quickboller.
Hvis man alligevel selv skal ælte og bage det, hvorfor faen så ikke lave det fra bunden af.
Jeg korser mig også hver gang jeg kommer til fødselsdag eller lign. hos en af mine veninder, hvor der altid bliver serveret quickboller.
Hvis man alligevel selv skal ælte og bage det, hvorfor faen så ikke lave det fra bunden af.
SlettetBruger (49617) skrev:Magten (49615) skrev:...der har bestilt ny mus.. Synes ikke MBP'ens touchpad fungerer specielt godt i Windows 8 ^^
Apropos: Legede lige lidt med en 13" macbook pro. Fin maskine. Men hvor føles den dog billig sådan som der er overgang i metallet. >_<
overgang?
Jakob Jakobsen (49618) skrev:#14
Fordi det ser svært ud åbenbart. Tilgengæld koster det også kassen (pun intended)
Overgang? Altså bundpladen?SlettetBruger (49617) skrev:Apropos: Legede lige lidt med en 13" macbook pro. Fin maskine. Men hvor føles den dog billig sådan som der er overgang i metallet. >_<
Det funger nu fint når man lige kender tasterne man skal bruge og sån.. Men multi touch gestures i Windows 8 er ikke understøttet og der er ikke noget der tyder på Apple kommer med det.apkat (49619) skrev:Har bemærket det samme. windows på en mbp er ren lort medmindre man har en mus. (også er det stadig ret elendigt)
apkat (49620) skrev:overgang?
Når man lader fingeren glide hen af den - uanset hvor. så "summer" det i fingeren - ligesom på billige lamper fordi der er strøm i lortet.
Ah ja.. Det har jeg også, men jeg lægger egentlig ikke mærke til det (efter 3 år vænner man sig til det ^^).. Min telefon har samme problem på bagcoveret når den sidder i laderen :DSlettetBruger (49622) skrev:Når man lader fingeren glide hen af den - uanset hvor. så "summer" det i fingeren - ligesom på billige lamper fordi der er strøm i lortet.
Det sker svjv "kun" når den sidder i laderen. Jeg har ihvertfald ikke oplevet det ellers.
Jeg har ikke selv mærket noget, og kan ikke måle noget på min MBP, hverken når den lader eller kører på batteri?... Jeg må være heldig ^_^
Der skulle et par forsøg til før min kæreste lagde mærke til det.
Den skal være sat til strøm.
Det er nemmest at føle med tyndere hud, så prøv med oversiden af fingrene, eller din penis - for den har sku nok hård hud nogensteder ;-)
Den skal være sat til strøm.
Det er nemmest at føle med tyndere hud, så prøv med oversiden af fingrene, eller din penis - for den har sku nok hård hud nogensteder ;-)
Jeg kan ikke måle så meget som en mV .. Men skal nok prøve i morgen - med PIKKEN!
(Læses med Rocco the Beaver stemme)
Jeg kan ikke måle så meget som en mV .. Men skal nok prøve i morgen - med PIKKEN!
(Læses med Rocco the Beaver stemme)
Prøv at holde på en radiator eller anden jordforbindelse samtidig.
Prøv at holde på en radiator eller anden jordforbindelse samtidig.
... der åbenbart har fået ødelagt sin windows tast ....
... hvis laptop har været lidt varm og larmet mere fra blæserne end sædvanligt, så besluttede mig for at åbne den og rense skidtet for at se om det hjalp. Idet jeg løftede keyboardet sprang den der flade ledning op fordi plastikdimsen der holder den på plads self er knækket. Nå, men det var ikke værre end lidt tape og noget banden over kinalort kunne fikse det (troede jeg). Men nu virker ALLE mine taster bortset fra min windowstast (og det er ret nedern!). Kan man på en eller anden måde remappe knappen? Jeg har sådan en klam Fn knap jeg aldrig bruger, og den kunne være fin nok til at bruge som windows tast i resten af klappens levetid.
... hvis laptop ikke umeldbart bliver holdt koldere eller larmer mindre fra blæserne, så det var jo tid der var godt brugt >_<
... hvis laptop har været lidt varm og larmet mere fra blæserne end sædvanligt, så besluttede mig for at åbne den og rense skidtet for at se om det hjalp. Idet jeg løftede keyboardet sprang den der flade ledning op fordi plastikdimsen der holder den på plads self er knækket. Nå, men det var ikke værre end lidt tape og noget banden over kinalort kunne fikse det (troede jeg). Men nu virker ALLE mine taster bortset fra min windowstast (og det er ret nedern!). Kan man på en eller anden måde remappe knappen? Jeg har sådan en klam Fn knap jeg aldrig bruger, og den kunne være fin nok til at bruge som windows tast i resten af klappens levetid.
... hvis laptop ikke umeldbart bliver holdt koldere eller larmer mindre fra blæserne, så det var jo tid der var godt brugt >_<
OxxY (49630) skrev:... der åbenbart har fået ødelagt sin windows tast ....
Har du kigget på dette program? Jeg er dog ikke sikker på at du kan ændre lige de taster.
HrJakobsen (49631) skrev:OxxY (49630) skrev:... der åbenbart har fået ødelagt sin windows tast ....
Har du kigget på dette program? Jeg er dog ikke sikker på at du kan ændre lige de taster.
Tak det er et spændende program. Men det virker måske som om windows har spillet mig et puds. JEg havde downloadet en keyboard tester der registrerede inputs på alle tater pånær windows tasten, og det skete hat når jeg trykkede på den så gik ud fra den var død. Men så prøvede jeg at starte onscreen keyboard og trykkede et par gange på windows tasten. Og vupti så virker den fysiske tast igen wtf? Det kan da være det bare er et tilfælde, men det virker da godt nok lidt spøjst :) Men lige pt virker den, og hvis den dør igen så kan man prøve lidt keyboard mapping :)
Caek of Doom (49632) skrev:OxxY (49629) skrev:Jammen det er da fuldt forsåeligt :)
Shut up and make me a sandwich ;)
Havde du nu været smart havde du brugt sudo i stedet for shut up :p Men nu skal jeg nok lade være med at være mere næsvis i dag. Det giver åbenbart dårlig karma når man forsøger at fikse pc'er :D
...som lige ville prøve det indbyggede bitlocker i win8....den har nu stået siden kl 6 i morges og den svinger mellem 94,9 og 95,3% ferdig med at encrypte.
edit: og kan ikke finde noget om fejlen på den mægtige Google
edit: og kan ikke finde noget om fejlen på den mægtige Google
terracide (49635) skrev:Elskov (49512) skrev:Hvem skal ikke noget d. 24. dec.? Oo
Folk der ikke holder jul...såsom mig.
Hvad har du nu imod kapitalisme?
terracide (49635) skrev:Folk der ikke holder jul...såsom mig.
Jeg misunder dig.. Som den kryster jeg er, så holder jeg stadigvæk jul.. Nogen skal jo holde traditionerne i live, right? :P
man behøver jo ikke at have noget imod Kapitalisme bare fordig man ikke holder jul.Brugernavn (49637) skrev:terracide (49635) skrev:Folk der ikke holder jul...såsom mig.
csstener (49639) skrev:man behøver jo ikke at have noget imod Kapitalisme bare fordig man ikke holder jul.Brugernavn (49637) skrev:terracide (49635) skrev:Folk der ikke holder jul...såsom mig.
Jo da. Det er nødvendigt med jul, hvis forbruget skal holdes ved lige, og tandhjulene køre.
Jeg kan godt lide god mad, afslapning og hygge med familien.
Jeg har ikke brug for et kunstigt lag henover.
Et lag som ikke handler hyge...snarere tværtimod.
Det er ikke for sjov at folk får stress, selvmordsraten stiger...og så lyver voksne mennesker for børn om "Julemanden"...ren galematias.
Hold "julen" væk fra min hygge...jeres jul....jeres problemer.
Jeg har ikke brug for et kunstigt lag henover.
Et lag som ikke handler hyge...snarere tværtimod.
Det er ikke for sjov at folk får stress, selvmordsraten stiger...og så lyver voksne mennesker for børn om "Julemanden"...ren galematias.
Hold "julen" væk fra min hygge...jeres jul....jeres problemer.
Eneste grund til at jeg holder jul, er på grund af mine tøser.
Men det har aldrig været hemmeligholdt at julemanden ikke findes og der er ingen gaver til personer over 18.
Jeg vil hellere have en hyggelig aften når jeg har lyst til det, i stedet for absolut at holde den en bestemt dag på året.
Desuden kan jeg bedre lide at hjælpe min familie og venner, når de har behov for det, end at skulle give en eller anden ligegyldig gave til hjul.
Men det har aldrig været hemmeligholdt at julemanden ikke findes og der er ingen gaver til personer over 18.
Jeg vil hellere have en hyggelig aften når jeg har lyst til det, i stedet for absolut at holde den en bestemt dag på året.
Desuden kan jeg bedre lide at hjælpe min familie og venner, når de har behov for det, end at skulle give en eller anden ligegyldig gave til hjul.
har skam ikke noget imod jul og har heller ikke noget imod at hygge med familien. men der er alså nogle gange det der "jul" får nogle folk til at gå i selv sving, og det iritere mig gevaldigt at man fra kl 7 om morgenden til kl 22 skal høre på jule musik også skal der åben bart også skrues helt op... -__- helt erligt har ikke noget imod det men prøv lige at lade være med at iritere os andre som ikke gider det.OxxY (49641) skrev:Sikke en masse i har imod jul alle sammen, kan i slet ikke lide at hygge med familien, få lidt god mad og slappe af?
Magten (49645) skrev:Huh? :DBrugernavn (49643) skrev:...der vil have Windows 8 RT på sin iPaf i går. Kom nu XDA
Well, hvorfor ikke. Den har jo den rigtige processor arkitektur og det hele ;-)
Brugernavn (49647) skrev:Well, hvorfor ikke. Den har jo den rigtige processor arkitektur og det hele ;-)
Windows RT kræver så vidt jeg ved et certificeret device og det bliver det vist kun hvis det kun kan køre Windows RT.
Så vidt jeg kan forstå så er det gjort sådan for at sikre at man ikke kan installere malware på den, ved at erstatte bootloaderen.
Ah ja.. Jeg troede bare lige der var noget ude jeg ikke havde hørt om :DBrugernavn (49647) skrev:Well, hvorfor ikke. Den har jo den rigtige processor arkitektur og det hele ;-)
...der leger med differencing disks i Hyper-V.. Forhåbentlig kan det spare mig for at skulle investere i en større SSD..
Jakob Jakobsen (49644) skrev:Eneste grund til at jeg holder jul, er på grund af mine tøser.
Har I plads til en mere d. 24?... Jeg skal nok opføre mig pænt og tage en gave med til dine børn. Det du har gang i lyder fornuftigt!..
P.S.
Hvis du alligevel vil give mig en gave, ønsker jeg mig en 70-200 f/2,8 L IS USM II, eller en 24-70 f2,8 L USM II, eller en 300 f/2,8 (f/4 kan også gå) L IS USM ... Brugt er selvfølgelig også okay ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.