mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Fjolle (49546) skrev:... Der skal til København i morgen.. Er der noget man skal se?
http://www.chilihouse.dk/shop/profile.html
Manofsciencemanoffaith (49552) skrev:Fjolle (49546) skrev:... Der skal til København i morgen.. Er der noget man skal se?
http://www.chilihouse.dk/shop/profile.html
I såfald brug dem i chilihouse :) I kan tage i rundetårn evt, der er nu fin udsigt, og tror ikke det koster alverden :) Ellers er en gåtur på kastellet altid en fid idé hvs det er godt vejr og man ingen penge har, og christania er også blandt de lidt anderledes gratis ting at se i kbh. Strøget er sku for kedeligt at vade rundt på, der er området nede ved åen sku mere hygsom imho.
OxxY (49550) skrev:Fjolle (49546) skrev:... Der skal til København i morgen.. Er der noget man skal se?
Negerluderne på istegade? Rockerbarer i Nordvest? Metrobyggeri? Eller hvilken kategori snakker vi? :)
Hvis du har damen med er der pyntet op til jul i tivoli, hvis i er til sådan noget, f.eks.
Glem ikke, at Staden har åben.
Det var et stort clusterfuck at læse. Desuden havde jeg noget andet i tankerne; grønlændernes kashmir er godt i denne uge.
Ronson (49524) skrev:Jeg har ej heller planer.KopNudler (49521) skrev:Elskov (49512) skrev:Thoroughbreed (49509) skrev:skal du noget d. 24 december?
Hvem skal ikke noget d. 24. dec.? Oo
Har faktisk ingen planer d. 24. dec........
http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/0...
Ender jo alligevel hos noget familie som altid.
Min familie er i år splittet over flere lande. Så der er ikke nogen forsamling et sted. Så ender nok hjemme foran
Det lyder til at det bliver en Newz-jul after all :D
- OG så blev jeg forøvrigt lige rettet af enemsig idiot Newz-bruger ...
... der lige har spist frokost
BBQ-marineret kyllingebryst der lige blev vendt på grillen, skåret i skiver mellem to skiver Tønderbrød tilsat et par skiver mozzarella i midten - som så fik en tur på grillen efterfølgende ...
Hvad skal man med en panini-grill når man har en Weber? :P
- OG så blev jeg forøvrigt lige rettet af en
... der lige har spist frokost
BBQ-marineret kyllingebryst der lige blev vendt på grillen, skåret i skiver mellem to skiver Tønderbrød tilsat et par skiver mozzarella i midten - som så fik en tur på grillen efterfølgende ...
Hvad skal man med en panini-grill når man har en Weber? :P
...Der ikke kan klare mere idag.
Starter med at spilde kaffe fordi jeg koncenterede mig om ikke at bryde ud i flammer over en sang i radionen med Niklas imens jeg stryger dagen skjorte.
Arbejdsdagen er fyldt med "dumme brugere" og fejl der ikke giver mening.
I mellemtiden sætter kæresten vasketøj igang, og når det er færdig smider hun det i tørremaskinen - hvad jeg kan tyde ud fra sms'en får hun tastet forkert på betalings-dimsen så enten har hun købt 430timer, eller brugt 430kroner :S
Bagatel, men problemet er at hun vælger at sætte den på en af de automatiske programmer - det kan maskinen ikke, så den vil stoppe langt før det er tørt... Hun vælger dog at vente med at sende en status opdatering til mig til hun er ankommet på arbejde.
Så nu har vi en stor balje vådt tøj stående et sted, og betalt for alle andre der vil tørre tøj hele weekenden.
Dagen slutter med at min kollega laver en ændring i en GPO, så nu vil ingen brugere der starter deres pc'er på mandag kunne tilgå interne hjemmesider, eller starter applikationer fra netværks-drev uden verifikation først. Men da han benytter sig af at køre sammen med en anden ansat til og fra arbejde ku han ikke gøre andet end at køre hjem.
>_< jeg har telefonvagten mandag morgen.
Hvad gør man for at få mere energi? hvis man iforvejen spiser ret varieret.
Starter med at spilde kaffe fordi jeg koncenterede mig om ikke at bryde ud i flammer over en sang i radionen med Niklas imens jeg stryger dagen skjorte.
Arbejdsdagen er fyldt med "dumme brugere" og fejl der ikke giver mening.
I mellemtiden sætter kæresten vasketøj igang, og når det er færdig smider hun det i tørremaskinen - hvad jeg kan tyde ud fra sms'en får hun tastet forkert på betalings-dimsen så enten har hun købt 430timer, eller brugt 430kroner :S
Bagatel, men problemet er at hun vælger at sætte den på en af de automatiske programmer - det kan maskinen ikke, så den vil stoppe langt før det er tørt... Hun vælger dog at vente med at sende en status opdatering til mig til hun er ankommet på arbejde.
Så nu har vi en stor balje vådt tøj stående et sted, og betalt for alle andre der vil tørre tøj hele weekenden.
Dagen slutter med at min kollega laver en ændring i en GPO, så nu vil ingen brugere der starter deres pc'er på mandag kunne tilgå interne hjemmesider, eller starter applikationer fra netværks-drev uden verifikation først. Men da han benytter sig af at køre sammen med en anden ansat til og fra arbejde ku han ikke gøre andet end at køre hjem.
>_< jeg har telefonvagten mandag morgen.
Hvad gør man for at få mere energi? hvis man iforvejen spiser ret varieret.
SlettetBruger (49563) skrev:Dagen slutter med at min kollega laver en ændring i en GPO, så nu vil ingen brugere der starter deres pc'er på mandag kunne tilgå interne hjemmesider, eller starter applikationer fra netværks-drev uden verifikation først.
Er det ikke bare at gå ind og ændre ændringen igen?
http://www.microsoft.com/en-us/windows/enterprise/...
There you go Porre, se at få trumfet det igennem (hvis i da har licens til MDOP).
...der lige faldt i staver over et par trunter nede på gaden.. Det opdagede min chef så, og sagde "Er det så længe siden Jesper?".. Og ja, det er sgu for længe siden jeg har været heldig >_<
There you go Porre, se at få trumfet det igennem (hvis i da har licens til MDOP).
...der lige faldt i staver over et par trunter nede på gaden.. Det opdagede min chef så, og sagde "Er det så længe siden Jesper?".. Og ja, det er sgu for længe siden jeg har været heldig >_<
BTW, Pategonia (mener jeg at de hedder) fandt fejlen på deres hjemmeside og annullerede min kærestes ordre.
Nu håber jeg så at de sender inkasso efter de andre.
Nu håber jeg så at de sender inkasso efter de andre.
Hmm, det tror jeg sgu at jeg vil prøve i morgen!
Hmm, det tror jeg sgu at jeg vil prøve i morgen!
Drikker ikke kaffe efter kl 10. For at være sikker på det ikke forstyrre min søvn.(Halveringstid på koffein i en kop kaffe er 7 timer)
SlettetBruger (49571) skrev:Drikker ikke kaffe efter kl 10.
Jeg vidste det! Der var beviset! Porre er en alien!
...Der aldrig kan åbne en Mou Tomatsuppe uden at der ligger frossen supe over alt.
Har svært ved at falde i søvn, så tager ingen chancer :D
Thoroughbreed (49572) skrev:Jeg vidste det! Der var beviset! Porre er en alien!
Har svært ved at falde i søvn, så tager ingen chancer :D
...Der har lært at navngive grupper i WindowsUI
http://sdrv.ms/R5PwO9
Det er godt nok rart :D
(Zoom ud - CTRL+Scroll, højreklik på en kolonne - bum)
Vil du låne en bog så du kan lære alle tricksne med det samme? :PSlettetBruger (49574) skrev:...Der har lært at navngive grupper i WindowsUI
...der fandt ud af at blenderen havde sat sig fast på "pulse".
...der aldrig har set 500g jordbær plus sukker og mælk fordele sig så hurtigt ud over et køkken.
...der aldrig har set 500g jordbær plus sukker og mælk fordele sig så hurtigt ud over et køkken.
...der var så dum at tage i byen og var hjemme kl halv syv.
...der måtte stikke to fingre i gabet 2 timer senere. Hold kæft alle de former for mad der kom op :/ Til gengæld var alle tømmermænd pist væk med det samme.
...der har skidt minimum 7 forskellige gange, med lige så mange forskellige former for afføring.
...der er blevet for gammel til druk.
...der måtte stikke to fingre i gabet 2 timer senere. Hold kæft alle de former for mad der kom op :/ Til gengæld var alle tømmermænd pist væk med det samme.
...der har skidt minimum 7 forskellige gange, med lige så mange forskellige former for afføring.
...der er blevet for gammel til druk.
... der spurgte sine forældre om (siden de skulle til Aalborg) at hvis de havde pålæg i overskud måtte de gerne tage noget med, og de også gerne måtte tage ½ kasse øl med, da jeg skal til julefrokost d. 1. december (vi har en ret stort lager ud i værkstedet da vi tager til tyskland med jævne mellemrum og handler ind)
... der nu har 1 kg pålæg i alskens former
... der nu har 2 styk hjemmebagte brød
... der nu har allerhelvedes mange konservesdåser med mad
... der nu har 2 kasser øl, heraf en kasse köstritzer schwarzbier og en kasse vestfyens pilsner.
... der nu er lidt snaldret efter en ½ L øl.
... der nu har 1 kg pålæg i alskens former
... der nu har 2 styk hjemmebagte brød
... der nu har allerhelvedes mange konservesdåser med mad
... der nu har 2 kasser øl, heraf en kasse köstritzer schwarzbier og en kasse vestfyens pilsner.
... der nu er lidt snaldret efter en ½ L øl.
...der var hos kineseren efter en gang peking-suppe.
...der kom til at bestille en gang indbagt banan, ananas og oreos. Bare fordi.
...der kom til at bestille en gang indbagt banan, ananas og oreos. Bare fordi.
.. der har fået en iPhone 5 i stedet for den gamle Blackberry 9700 Bold. Nu kan jeg læse newz.dk fra mobilen B-)
Nu har jeg ikke prøvet det på en iPhone 5, men på min iPhone 4 var Opera markant hurtigere end Safari på Newz, især hvis man skulle kommentere
... der prøver at hjælpe Yvonne, menhun han er jo besværlig!
Nu har jeg ikke prøvet det på en iPhone 5, men på min iPhone 4 var Opera markant hurtigere end Safari på Newz, især hvis man skulle kommentere
... der prøver at hjælpe Yvonne, men
... der fik hjemmelavet burger i dag! Det tog så også kun 3-4 timer for mig at lave, men det var dét værd. :D'
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.