mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (49489) skrev:Uden at prale, så har kæresten en kinky* veninde, der mener at hun ikke ville kunne holde ud at bo med mig fordi hun simpelthen ville grine konstant.
*altid relevant info.
50% af det er dog fordi jeg snakker sønderjysk.
oplæg til en trekant eller rating: wat?
nogen af jer som ved hvor hurtigt newz.dk rss feds bliver updated i forhold til hvornår en nyhed bliver posted...for har hørt at der kan gå op til 2-3 timer
Hånter (49499) skrev:Yay \o/ - Så må du lige få fixet et tidspunt Yvonne. Jeg har alligevel ferie fra d. 7/12. Det skal bare ikke være en weekend. De er pænt overbooked allerede -.-'
Alle mine ugedage er desværre optaget af eksamensprojekt og alle mine weekender er optaget med flytning og klargøring af lejlighed i Horsens. Min næste tid er nok d. 10. til d. 20. januar.
Syntes rapportageserien Grænsepatruljen på TV2 er utrolig ensformig, handler stort set kun om folk der bliver taget i af have mad med til Australien og folk hvis genstande testet positive for narko. TV om lufthavne er i forvejen ikke min smag, men må godt nok sige "gaaab!" til det her.
...der nu køre på 4G nettet.
...der kan mærke en betydelig forskel på forbindelsen iforhold til 3G...well duh!
....der bare generelt føler at hun har en bedre forbindelse på sin tog linje efter at ha skiftet over fra TDC's netværk til Telia's netværk.
Også er jeg forresten pisse glad for min nye Samsung GS3 selvom jeg faktisk egentlig ville ha haft den næste Nexus der kom ud.
...der kan mærke en betydelig forskel på forbindelsen iforhold til 3G...well duh!
....der bare generelt føler at hun har en bedre forbindelse på sin tog linje efter at ha skiftet over fra TDC's netværk til Telia's netværk.
Også er jeg forresten pisse glad for min nye Samsung GS3 selvom jeg faktisk egentlig ville ha haft den næste Nexus der kom ud.
...Der havde en Semi-epic aften med en god kammerat igår. Vi lavede Panini.
1. omgang
Brød - Sennep - Pebber - Cheddar! - skinkestrimler - Peberskinke (pålæg) - Cheddar - Skinkesalat - Brød
2. omgang
Brød - Hakket Chili - Pebber - Cheddar! - skinkestrimler - Kalkunbryst (pålæg) - Cheddar - Skinkesalat - Brød
Alt imens vi prøvede at se Expendables 2 - desvære havde jeg fået fat i en kopi hvor det lød som om man havde fjernet center-højtaler-sporet, så lyden var ikke så god, og da det i forvejen er svært at forstå Sly med alt det botox i ansigtet valgte vi at give op efter 30 minutter.
Så forsøgte vi os med BitchSlap. men efter de samme bryster i 10 minutter gav vi også op, og endte med at se The Last Boy Scout på Netflix.
Han smuttede; og jeg fik dessert: Riskager med cheddar og salt, og en øl.
Tak for mad :P
1. omgang
Brød - Sennep - Pebber - Cheddar! - skinkestrimler - Peberskinke (pålæg) - Cheddar - Skinkesalat - Brød
2. omgang
Brød - Hakket Chili - Pebber - Cheddar! - skinkestrimler - Kalkunbryst (pålæg) - Cheddar - Skinkesalat - Brød
Alt imens vi prøvede at se Expendables 2 - desvære havde jeg fået fat i en kopi hvor det lød som om man havde fjernet center-højtaler-sporet, så lyden var ikke så god, og da det i forvejen er svært at forstå Sly med alt det botox i ansigtet valgte vi at give op efter 30 minutter.
Så forsøgte vi os med BitchSlap. men efter de samme bryster i 10 minutter gav vi også op, og endte med at se The Last Boy Scout på Netflix.
SlettetBruger (49511) skrev:...Der havde en Semi-epic aften med en god kammerat igår. Vi lavede Panini.
1. omgang
2. omgang
Hmm... kan du ehhh.... lide cheddar?
Du skal lave morgenmad til mig - basta!
Jeg har faktisk ingen planer der?..
--
... der lige har prøvet det ny turn-by-turn til iOS 6 - det fungerer pisse godt! Hvis kortet kan finde rundt, og retter mig inden for 5-10 sekunder når jeg med vilje kører forkert omkring Alslev Kro og Ø. Højst, så er det fandme godkendt!
Du skal lave morgenmad til mig - basta!
Jeg har faktisk ingen planer der?..
--
... der lige har prøvet det ny turn-by-turn til iOS 6 - det fungerer pisse godt! Hvis kortet kan finde rundt, og retter mig inden for 5-10 sekunder når jeg med vilje kører forkert omkring Alslev Kro og Ø. Højst, så er det fandme godkendt!
Thoroughbreed (49509) skrev:... der er skuffet over Yvonne :(
- skal du noget d. 24 december?
Ikke i dagstimerne, men aftenen står da på mad! Den 25. december klokken 11:30 står på en flytur øst på.
Elskov (49512) skrev:Thoroughbreed (49509) skrev:skal du noget d. 24 december?
Hvem skal ikke noget d. 24. dec.? Oo
Har faktisk ingen planer d. 24. dec........
http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/0...
Jeg har ej heller planer.KopNudler (49521) skrev:Elskov (49512) skrev:Thoroughbreed (49509) skrev:skal du noget d. 24 december?
Hvem skal ikke noget d. 24. dec.? Oo
Har faktisk ingen planer d. 24. dec........
http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/0...
Ender jo alligevel hos noget familie som altid.
XorpiZ (49526) skrev:.. der er kommet til at bestille en gul Lumia 920
Somewhat related:
Min kammerat sendte hans HTC 8X tilbage til ATEA, byggekvaliteten var simpelthen horribel i forhold til Nokias Lumia 800.
Good To Know :D
XorpiZ (49526) skrev:.. der er kommet til at bestille en gul Lumia 920
Tillykke :-) Jeg tror helt klart at det er det bedste WP8 valg. Både mht. byggekvalitet, perfomance og medfølgende apps. Og The Verge bliver ved med at ævle om de imponerende lavt-lys billeder i hver eneste podcast.
SlettetBruger (49527) skrev:Min kammerat sendte hans HTC 8X tilbage til ATEA, byggekvaliteten var simpelthen horribel i forhold til Nokias Lumia 800.
Er det ikke et generelt problem for HTC? :D
Brugernavn (49528) skrev:Tillykke :-) Jeg tror helt klart at det er det bedste WP8 valg. Både mht. byggekvalitet, perfomance og medfølgende apps. Og The Verge bliver ved med at ævle om de imponerende lavt-lys billeder i hver eneste podcast.
Det er også mit indtryk. De klager der er over telefonen (og OS'et) er de samme som jeg "lider" under til daglig, så det bør ikke blive et problem
XorpiZ (49529) skrev:De klager der er over telefonen (og OS'et) er de samme som jeg "lider" under til daglig, så det bør ikke blive et problem
Næh, hvis du er tilfreds med WP 7.5, bliver du nok også tilfreds med WP 8.
Der har været ligt klager over batteritiden. Så vidt jeg ved skyldes det NFC, der kører hele tiden. Så hvis du oplever det, skal du lige slå det fra.
http://www.wpcentral.com/nokia-lumia-920s-battery-...
Interessant nok har jeg faktisk ikke rigtigt hørt om andre større problemer. Det er jo get godt tegn :-)
@Porren > På mandag! Kl 7:30 bé om tak
@Newz jul > I år, jeg har ingen planer - at all! Ikke engang familie, jeg hader nemlig jul ^_^
Hvem er frisk på konsol* og dåseøl? :D
*BYOC
@Newz jul > I år, jeg har ingen planer - at all! Ikke engang familie, jeg hader nemlig jul ^_^
Hvem er frisk på konsol* og dåseøl? :D
*BYOC
SlettetBruger (49536) skrev:Hvis det er Ecco BIOM så nej, det har du ikke.
Det står på dem, jeg kan ikke huske hvad de hedder. Hvorfor dog ikke? Er det fake-barfodssystem?
De er så stive at du ligesågodt kan løbe i træsko.
Ideen med barfodsløb er jo at udnytte dét at foden er fleksibel på alle led.
Lande på den fleksible ydre af foden (under lilletåen) , rulle foden (under storetåen) og så ned på hælen (uden at sætte hele ens vægt ned)
Ecco biom er bare én af de mange produkter der udnytter "naturlig løb"-mærket - Jeg har set vandre-støvler med lignende reklame >_<
Ideen med barfodsløb er jo at udnytte dét at foden er fleksibel på alle led.
Lande på den fleksible ydre af foden (under lilletåen) , rulle foden (under storetåen) og så ned på hælen (uden at sætte hele ens vægt ned)
Ecco biom er bare én af de mange produkter der udnytter "naturlig løb"-mærket - Jeg har set vandre-støvler med lignende reklame >_<
SlettetBruger (49539) skrev:Jeg har set vandre-støvler med lignende reklame >_<
Jeg har faktis nogle ECCO BIOM vandrestøvler ... Du kan sige hvad du vil, men de er 1.000 gange mere ergonomiske end mine forrige
Thoroughbreed (49541) skrev:Jeg har faktis nogle ECCO BIOM vandrestøvler ... Du kan sige hvad du vil, men de er 1.000 gange mere ergonomiske end mine forrige
Det er da sikkert. Men jeg ville ikke anbefale dem hvis nogen spurgte om råd til det.
Jeg var virkelig overrasket over hvor stive de er.
SlettetBruger (49544) skrev:Det er da sikkert. Men jeg ville ikke anbefale dem hvis nogen spurgte om råd til det.
Jeg var virkelig overrasket over hvor stive de er.
Vandrestøvlerne, eller BIOM? Besides, hvilken model prøvede du? Jeg har 3 BIOMS i alt, og to af dem er faktisk lige som FiveFingers Komodo hvad 'blødheden' af sålen angår ...
- golf-udgaven af BIOMS er jo ikke designet til at løbe i ;)
Hmm... Jeg tog bare den første, den bedste af modellerne jeg kunne se i skobutikken i tønder...
Måske er det bare min fejl så :D
Kan ikke mindes at jeg har haft fivefingers på siden September :(
Måske er det bare min fejl så :D
Kan ikke mindes at jeg har haft fivefingers på siden September :(
Jeg har fivefingers på lige nu!.. *rækker tunge*
Well, du burde gøre dig den tjeneste og se på de andre BIOM modeller en dag ;)
- edit -
Lige for at vise at vi er bedre end dem på østkysten ... Porre, hvilken årgang er du? Og hvilken skole gik du på?
Jeg har fivefingers på lige nu!.. *rækker tunge*
Well, du burde gøre dig den tjeneste og se på de andre BIOM modeller en dag ;)
- edit -
Lige for at vise at vi er bedre end dem på østkysten ... Porre, hvilken årgang er du? Og hvilken skole gik du på?
XorpiZ (49529) skrev:Er det ikke et generelt problem for HTC? :D
For lige at være lidt fair, havde min HTC Titan den bedste byggekvalitet, jeg endnu har oplevet på en telefon.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.