mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der starter en ny side
... der glæder sig til besøg af Newz-familien når de skal på shoppingtur
... der synes at Porren bliver mere og mere underlig o_O
... der siger god bedring til Magtens far
... der glæder sig til besøg af Newz-familien når de skal på shoppingtur
... der synes at Porren bliver mere og mere underlig o_O
... der siger god bedring til Magtens far
Magten (49450) skrev:...hvis far er blevet indlagt pga forhøjet antal hvide blodlegemer og biskjoldbruskhormon (hvad fanden er det?).. "ingen panik" skriver han så.. Men for helvede hvor er det nederen at han hele tiden fejler noget nyt >_<
Flere hvide blodlegmer tyder på en infektion.
Skjoldbruskhormon:
http://da.wikipedia.org/wiki/Thyroxin
Det kan komme af "Hyperthyroidism" mig bekendt. Fornyligt var jeg selv til lægen med lignende da jeg havde en hævelse i Skjoldbruskbanditten. Min var dog godartet.
Rutine operation :-) no worries.
Thoroughbreed (49451) skrev:... der synes at Porren bliver mere og mere underlig o_O
Hva fanden har jeg nu gjort?
Brugernavn (49440) skrev:Sidst jeg brugte mere end en halv time sammen med hende, gik hun amok på mig og smadrede min telefon (det er ikke vildt populært).
Jeg endte med at slæbe hende sparkende og skrigende ud af døren og smække den, fordi hun ikke ville skride.
(Det er kun toppen af et meget stort isbjerg i øvrigt.)
http://24.media.tumblr.com/tumblr_lshetbd8Wj1qfu4t...
SlettetBruger (49452) skrev:
Hva fanden har jeg nu gjort?
Hvad har du ikke gjort -.-
"Glædelig femte første-date månedsdag" Wat? Hvad betyder det overhovedet?
Det er ikke normalt at man husker det Rene!
Yeah, det skrev han..SlettetBruger (49452) skrev:Flere hvide blodlegmer tyder på en infektion.
Wikien passer meget godt med det han har oplevet den sidste uges tid. Takker :)SlettetBruger (49452) skrev:Skjoldbruskhormon:
http://da.wikipedia.org/wiki/Thyroxin
Det kan komme af "Hyperthyroidism" mig bekendt. Fornyligt var jeg selv til lægen med lignende da jeg havde en hævelse i Skjoldbruskbanditten. Min var dog godartet.
Det håber jeg :) Men efter 4-5 år hvor det næsten kun er gået ned af bakke er det svært at holde humøret oppe når han ryger ind ^^SlettetBruger (49452) skrev:Rutine operation :-) no worries.
At det er 5 mdr siden de var på date første gang? :PThoroughbreed (49454) skrev:Hvad betyder det overhovedet?
Magten (49455) skrev:At det er 5 mdr siden de var på date første gang? :P
Ja, hvordan man kan være i tvivl ved jeg ikke.
Hvis jeg kan huske min fødselsdag én gang om året, kan jeg da også huske én dato hver måned.
Magten (49455) skrev:Wikien passer meget godt med det han har oplevet den sidste uges tid. Takker :)
Så lidt da :D Min hævelse ligner et ekstra, lille, adams-æble. Og var den "ondartet" var den ikke speciel slem. det er kun 'slemt' fordi den igennem årene kan udvikle sig til en kræft-svulst.
Hånter (49439) skrev:#49435
Jeg tror da snart jeg skal ned og besøge dig - og så skal vi da ud og handle :p
Skal du med Yvonne?
Ved ikke om jeg tør sidde alene med 2 Mac mennesker og spise spitcake med kaffe til.
Det kommer også helt an på hvornår, jeg har nogle weekender hvor jeg skal hjælpe med at flytte kæresten fra Horsens.
Magten (49455) skrev:At det er 5 mdr siden de var på date første gang? :PThoroughbreed (49454) skrev:Hvad betyder det overhovedet?
Han formulerer sig bare meget specielt -.-
Yvossen (49457) skrev:Ved ikke om jeg tør sidde alene med 2 Mac mennesker og spise spitcake med kaffe til.
Det kommer også helt an på hvornår, jeg har nogle weekender hvor jeg skal hjælpe med at flytte kæresten fra Horsens.
Jeg har kun været Mac-menneske i 11 måneder nu ;)
- og hvor skal kæresten flyttes hen, hvis jeg må spørge?
.. der tror der er blevet sat ny rekord i "Captain Obvious"-kommentar.
En bekendt postede dette billede af sin søn på FB:
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480...
Og en random person, spurgte hvad der dog var sket???!?!
Svaret fra den stolte mor?
"Han har slået huld i hovdet"
http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/0...
En bekendt postede dette billede af sin søn på FB:
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s480...
Og en random person, spurgte hvad der dog var sket???!?!
Svaret fra den stolte mor?
"Han har slået huld i hovdet"
http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/0...
Thoroughbreed (49458) skrev:- og hvor skal kæresten flyttes hen, hvis jeg må spørge?
Det var det forkerte spørgsmål
Det rigtige er:
Indflytterfest? :D
XorpiZ (49459) skrev:"Han har slået huld i hovdet"
Huld =/= Hul
Hovdet =/= Hovedet
^_^
SlettetBruger (49460) skrev:Det var det forkerte spørgsmål
Det rigtige er:
Sorry ...
Yvonne > Hvor og hvornår er der indflytterfest?
...Der overvåger en tråd på face hvor der snakkes om enhedslistens ide om en gave til studerende på 15k :P
Det er ret sjovt. SU modtagere mener typisk at den skal være højere - fordi man kan jo ikke leve af 7k om måneden vel.
Det er ret sjovt. SU modtagere mener typisk at den skal være højere - fordi man kan jo ikke leve af 7k om måneden vel.
Thoroughbreed (49458) skrev:- og hvor skal kæresten flyttes hen, hvis jeg må spørge?
SlettetBruger (49460) skrev:Det var det forkerte spørgsmål
Det rigtige er:
Thoroughbreed (49461) skrev:
Sorry ...
Yvonne > Hvor og hvornår er der indflytterfest?
Tallinn, Estland - mener det er d. 18. eller d. 19. december. Ellers så snakker vi i Spangsbjerg-området i Esbjerg efter Auguest/September 2013, det er så både mig og hende der flytter ind.
SlettetBruger (49449) skrev:"Glædelig femte første-date månedsdag"
Kvinder elsker den slags sms'er
lolwut
Yvossen (49467) skrev:
Tallinn, Estland - mener det er d. 18. eller d. 19. december. Ellers så snakker vi i Spangsbjerg-området i Esbjerg efter Auguest/September 2013, det er så både mig og hende der flytter ind.
Oh, så hun flytter hjem et års tid? Trælst - for jer altså ...
Thoroughbreed (49470) skrev:Oh, så hun flytter hjem et års tid? Trælst - for jer altså ...
Hun flytter hjem i ~6 måneder for at være i praktik. Men derefter flytter vi så også sammen. :)
Yvossen (49471) skrev:Hun flytter hjem i ~6 måneder for at være i praktik. Men derefter flytter vi så også sammen. :)
Nånå... Så 6 måneder da -_-
I Esbjerg eller hvordan? Kan I virkeligt holde
Det siger hun...
Men når hun nu møder sådan en vikinge-estlænder derovre. Som hun ikke behøver anstrenge sig for at forstå (nativ sprog)
Men når hun nu møder sådan en vikinge-estlænder derovre. Som hun ikke behøver anstrenge sig for at forstå (nativ sprog)
Thoroughbreed (49475) skrev:Kan du ikke være positiv på andres veje o_O
Min egen underholdning er vigtigere end andres følelser.
...der synes det er imponerende så dumme folk der har >10 års erfaring mere end mig kan være..
"Hvorfor er alle DC'er i det domain konfigureret som global catalog? Ved du ikke at Infrastructure Master rollen ikke må ligge sammen med global catalog?"
*suk* Ti nu stille når du ikke ved hvad du snakker om og bare lige hurtigt har læst en artikel på et ligegyldigt site -.-
"Hvorfor er alle DC'er i det domain konfigureret som global catalog? Ved du ikke at Infrastructure Master rollen ikke må ligge sammen med global catalog?"
*suk* Ti nu stille når du ikke ved hvad du snakker om og bare lige hurtigt har læst en artikel på et ligegyldigt site -.-
Magten (49477) skrev:...der synes det er imponerende så dumme folk der har >10 års erfaring mere end mig kan være..
Well, count me in :-P
Langtids-erfaring er næsten intetsigende i IT verdenen (nogen områder undtagen) men så hurtigt som det udvikler sig er der andre ting der er vigtigere.
I hvilken gruppe? :PBrugernavn (49478) skrev:Well, count me in :-P
Det har du ret i.. Men lige præcis det her har ikke ændret sig i... mange år.. (blev vist introduceret med Win2k3)SlettetBruger (49479) skrev:Langtids-erfaring er næsten intetsigende i IT verdenen (nogen områder undtagen) men så hurtigt som det udvikler sig er der andre ting der er vigtigere.
Men så er det jo godt jeg ikke har noget imod at lære fra mig ^^
Magten (49481) skrev:I hvilken gruppe? :PBrugernavn (49478) skrev:Well, count me in :-P
Den, der ikke ved noget om domain controllers. Men jeg har nu heller aldrig haft brug for det ;)
Thoroughbreed (49480) skrev:... der, modsat Porre, rent faktisk tager ned for at bruge mit medlemskab i fitness ^_^
Fitness i tønder, skubbe halmballer og løfte grise.
Thoroughbreed (49472) skrev:Nånå... Så 6 måneder da -_-
I Esbjerg eller hvordan? Kan I virkeligt holdestankenden specielle odør ud?
Sagtens! Nu har jeg jo være i Esbjerg næsten ugentligt i de sidste 22 år. Esbjerg lugter desværre heller ikke så meget af fisk som hidtil. Jeg har en bornholmer på min uddannelse, han synes aldrig der lugter af fisk.
SlettetBruger (49473) skrev:Det siger hun...
Jeg kan fortælle dig at hun er mere end tilfreds, så det er der ingen fare for. Hvis det kunne ske denne gang, så ville det være sket dengang. :)
Thoroughbreed (49475) skrev:Husk på at de startede som long-distance ;)
Yep og det kan sagtens lade sig gøre igen, vi har også rig mulighed for at besøge hinanden. Foråret for os skolebørn er jo næsten ikke andet end ferier og forlængede weekender.
SlettetBruger (49476) skrev:Min egen underholdning er vigtigere end andres følelser.
Det gode er at du også kan underholde os andre med dine underligheder. De få minutter jeg mødte dig og de SMS'er du har sendt, der fik jeg et indtryk der gør at du er svær at finde offensiv. :)
Yvossen (49486) skrev:De få minutter jeg mødte dig og de SMS'er du har sendt, der fik jeg et indtryk der gør at du er svær at finde offensiv. :)
>_< Fussy warm feelings i haz.
SlettetBruger (49484) skrev:Fitness i tønder, skubbe halmballer og løfte grise.
Maybe, but I'm good at it!
Yvossen (49486) skrev:Det gode er at du også kan underholde os andre med dine underligheder. De få minutter jeg mødte dig og de SMS'er du har sendt, der fik jeg et indtryk der gør at du er svær at finde offensiv. :)
Kan kun give dig ret - Porre er velsagtens Newz.dks svar på en komiker o_O
Uden at prale, så har kæresten en kinky* veninde, der mener at hun ikke ville kunne holde ud at bo med mig fordi hun simpelthen ville grine konstant.
*altid relevant info.
50% af det er dog fordi jeg snakker sønderjysk.
*altid relevant info.
50% af det er dog fordi jeg snakker sønderjysk.
Det lyder åbenbart bare sjovt når jeg siger "æ" istedet for "jeg" og "Telle" istedet for "tallerken".
... der kan informere Newz-familien om at 50 sekunder er for meget >_<
- har lige taget en frossen muffin ud af fryseren (well, d'uh!) Mit bud er 40 sekunder i mikro'en, så er den spise-varm (omend fyldt med radioaktive kræftfremkaldende spion-stråler)
... der nu har varme kager klar til Newz-familien når de kommer på shopping-tur! (Så kan vi lege russisk roulette med den ene spitcake Yvonne)
- har lige taget en frossen muffin ud af fryseren (well, d'uh!) Mit bud er 40 sekunder i mikro'en, så er den spise-varm (omend fyldt med radioaktive kræftfremkaldende spion-stråler)
... der nu har varme kager klar til Newz-familien når de kommer på shopping-tur! (Så kan vi lege russisk roulette med den ene spitcake Yvonne)
... der læser følgende på en FB side om SU-madbudget:
"HUSK: at du i morgen til arrangementet, som deltager har mulighed for at vinde en lækker indkøbskurv med en masse lækre madvarer og bøger af Louisa Lorang - bl.a. "Vild med Salater", "Vild med Vegetar" og "SPISETID""
salater ? ;_;
"HUSK: at du i morgen til arrangementet, som deltager har mulighed for at vinde en lækker indkøbskurv med en masse lækre madvarer og bøger af Louisa Lorang - bl.a. "Vild med Salater", "Vild med Vegetar" og "SPISETID""
salater ? ;_;
sgt.borup (49495) skrev:salater
...som ikke forstår hvad det ord betyder? hvad er det? kan det spises? hvordan ser det ud?
Thoroughbreed (49494) skrev:... der kan informere Newz-familien om at 50 sekunder er for meget >_<
Yay \o/ - Så må du lige få fixet et tidspunt Yvonne. Jeg har alligevel ferie fra d. 7/12. Det skal bare ikke være en weekend. De er pænt overbooked allerede -.-'
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.