mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Så krydser vi fingre for at du ikke bliver skuffet.
Eller det gør vi ikke, for vi er newz, og det er overtro.
Eller det gør vi ikke, for vi er newz, og det er overtro.
Efter samtale med firmaet idag er jeg nu sendt videre i processen igen ^^Thoroughbreed (46250) skrev:#249
Hold os opdateret! Og gratz btw
Det lyder faktisk slet ikke som en dum arbejdsplads, men spørgsmålet er så om jeg vil droppe konsulentbranchen for et "normalt" job.
Magten (46403) skrev:Efter samtale med firmaet idag er jeg nu sendt videre i processen igen ^^
Det lyder faktisk slet ikke som en dum arbejdsplads, men spørgsmålet er så om jeg vil droppe konsulentbranchen for et "normalt" job.
Skal du højere op i sikkerhedsgodkendelsestingen?
IF=YES
THEN=TAKEJOB
IF=NO
THEN=????
PROFIT!
Nope, der er ingen krav til sikkerhedsgodkendelse :P Men lønnen er umiddelbart god :)Thoroughbreed (46407) skrev:Skal du højere op i sikkerhedsgodkendelsestingen?
Jeg prøver hele tiden at overbevise mig selv om at lønnen ikke skal være en af de afgørende ting, men det kan altså være svært at se bort fra :P
Vossen (46398) skrev:#46397
Hvis du ikke er lidt øm efter, så har det ikke været hårdt nok.
False...det er kun de første par gange du træner en tideligere ikke særligt brugt muskelgruppe det skal være ømt...bliver det ved, er det et tegn på du gør skade på egen krop...der er forskel på at være øm...og så være træt.
Eller også skal du kompensere for at naturen ikke var god ved dig...*shrugs*
terracide (46411) skrev:Vossen (46398) skrev:#46397
False...det er kun de første par gange du træner en tideligere ikke særligt brugt muskelgruppe det skal være ømt...bliver det ved, er det et tegn på du gør skade på egen krop...der er forskel på at være øm...og så være træt.
Ja lige præcis, det er nøjagtig samme oplevelse jeg har erfaret da jeg startede til roning, man havde ondt i hele kroppen de først 4-5 dage og så kørte det ellers bare der ud af, så nu kan jeg presse mig selv indtil jeg bliver træt, men har ikke ondt.
sgt.borup (46412) skrev:terracide (46411) skrev:Vossen (46398) skrev:#46397
Ja lige præcis, det er nøjagtig samme oplevelse jeg har erfaret da jeg startede til roning, man havde ondt i hele kroppen de først 4-5 dage og så kørte det ellers bare der ud af, så nu kan jeg presse mig selv indtil jeg bliver træt, men har ikke ondt.
Yup...working as intended...men det kunne tyde på at mange af de "fitness-freaks" der er herinde ikke aner hvad de laver...
Så vidt jeg husker er smerten et tegn på at man har presset kroppen udover det punkt hvor den indser at den ikke kan følge helt med, og den er nødt til at øge muskelmassen. E.g. bodybuilding hvor man skal have mere og mere vægt på hele tiden.
<Lift ALL the metal>
Men det er ved at være mange år siden at det har interesseret mig, even remotely, så jeg kan tage fejl.
Men hvis jeg tog til fitness eller zumba eller hvad helvede der er in idag, så ville jeg nok også blive i sengen i et par dage efterfølgende. :P
edit:
Okay, smerte er måske at overdrive. De første par gange gjorde det nas, men alm. ømhed er nok mere beskrivende efter de første par gange.
<Lift ALL the metal>
Men det er ved at være mange år siden at det har interesseret mig, even remotely, så jeg kan tage fejl.
Men hvis jeg tog til fitness eller zumba eller hvad helvede der er in idag, så ville jeg nok også blive i sengen i et par dage efterfølgende. :P
edit:
Okay, smerte er måske at overdrive. De første par gange gjorde det nas, men alm. ømhed er nok mere beskrivende efter de første par gange.
sgt.borup (46420) skrev:... der fylder år idag, endelig 21 :D
Og det mener du skal fejre?
Tillykke, det er idag 21 år siden du, uden personlig effort, blev tvunget ud af din mors nedre. Du må godt nok være stolt over din præstation.
Jeg sagde noget ala overstående i talen til min mors 50års, dog knap så billedligt.
Man er kun så gammel som man føler sig.Brugernavn (46425) skrev:Tillykke, gid det var mig ;-)
Har jeg hørt en masse gamle mennesker sige :)
...der er igang med at få et større puslespil til at gå op.. Udvidelse af en disk på et datastore hvor der ikke er plads og som ikke kan udvides.. Det er så rart når man kun ser på hvad der er brug for *nu* og ikke et halvt år fremme i tiden..
Magten (46426) skrev:Man er kun så gammel som man føler sig.
Har jeg hørt en masse gamle mennesker sige :)
Det er jeg heldigvis ikke helt gammel nok til at sige :-P
XorpiZ (46427) skrev:http://www.theverge.com/2012/8/31/3281985/nokia-lumia-920-specs-pictures-leak
http://www.theverge.com/2012/8/31/3281988/nokia-lu...
Mmm mm..
Jeg er der ikke helt...
... der har tjent lidt penge i ferien og nu har bestilt denne :D
MeeehXorpiZ (46427) skrev:http://www.theverge.com/2012/8/31/3281985/nokia-lumia-920-specs-pictures-leak
http://www.theverge.com/2012/8/31/3281988/nokia-lu...
Mmm mm..
But why?
(and how? o_O)
De har to holden, 500 er sgu billigt! Du får et iTunes gavekort på en hund oven i!
But why?
(and how? o_O)
De har to holden, 500 er sgu billigt! Du får et iTunes gavekort på en hund oven i!
... der ved en fejl kom til at vælge Suomi som sprog på mit Apple TV >_< DAMMIT!
Yelleinen > Nollaa > Nollaa kaikki asetukset - hvis der var nogen der skulle have brug for det ;)
... der er irriteret over at Apple TV-remoten går i min computer og skruer op?!
Yelleinen > Nollaa > Nollaa kaikki asetukset - hvis der var nogen der skulle have brug for det ;)
Thoroughbreed (46437) skrev:... der ved en fejl kom til at vælge Suomi som sprog på mit Apple TV >_< DAMMIT!
Du kan "Parre" din remote med din ATV.
Elskov (46436) skrev:
:( fandt dyrlægen ud af, hvad han fejlede?
Han mente at der måtte være noget galt med hjernen... :/
... der lige vil informere, at der i Endomondo opdateringen til iOS nu har REKLAMER (i gratisudgaven selvfølgelig)
- det er dog den eneste forskel svjv ...
tl;dr
Lad være med at opdatere Endomondo til iOS
- det er dog den eneste forskel svjv ...
tl;dr
Lad være med at opdatere Endomondo til iOS
Hånter (46443) skrev:ATV = Apple TV = Den ting du lige har købt i Fona for 500 kr.
ATV = Et motoriseret køretøj ... Kagearm ;)
Ved godt at jeg kan parre remoten, dog kan jeg godt li at den virker til MBP'en ... Det var bare lidt træls da jeg "ramte" MPB'en da jeg skulle sætte min
Btw, virker fantastisk!... Og jeg har fundet TO forskelle på iPhone 4 og 4s!
4s har SIRI
4s har AirPlay screen-sharing-thing
Og btw, hvorfor jailbreake den med XMBC? Aner knap nok hvad det er o_O
Morten, kære ven ... Glemmer du at mit TV i forvejen kan afspille alle formater fra min NAS (dog ikke film lavet af ∞“§@€§%$ G.Spot hentet fra danishbits)
Desuden, lige nu irriterer jeg bare over at jeg ikke kan få det effin iTunes shared library-PIS til at virke på NAS'en .. jeg VED den understøtter det ... Den gider bare ikke >_<
Morten, kære ven ... Glemmer du at mit TV i forvejen kan afspille alle formater fra min NAS (dog ikke film lavet af ∞“§@€§%$ G.Spot hentet fra danishbits)
Desuden, lige nu irriterer jeg bare over at jeg ikke kan få det effin iTunes shared library-PIS til at virke på NAS'en .. jeg VED den understøtter det ... Den gider bare ikke >_<
Den var på tilbud? Så hvorfor ikke?..
En adaptor fra thunderbolt/mini displayport > HDMI koster ca 2-300 kr ... Og nu kan jeg lave screen sharing fra MBP'en, iPad'en og hendes telefon? :D
...
Dog kan man ikke lave AirPlay i Viasat-appen >_< lorte DRM-halløj... WAOO-TV virker perfekt med AirPlay?!..
...
Og ja, det kan da måske godt være der skal leges med den? Jeg synes bare at den er dejlig brugbar, og når jeg får iTunes-sharing til at virke på NAS'en, har jeg hele min musiksamling i stuen (min billige iPhone-dock til 100 kr i kvickly virkede bedre til en 3Gs)
Den var på tilbud? Så hvorfor ikke?..
En adaptor fra thunderbolt/mini displayport > HDMI koster ca 2-300 kr ... Og nu kan jeg lave screen sharing fra MBP'en, iPad'en og hendes telefon? :D
...
Dog kan man ikke lave AirPlay i Viasat-appen >_< lorte DRM-halløj... WAOO-TV virker perfekt med AirPlay?!..
...
Og ja, det kan da måske godt være der skal leges med den? Jeg synes bare at den er dejlig brugbar, og når jeg får iTunes-sharing til at virke på NAS'en, har jeg hele min musiksamling i stuen (min billige iPhone-dock til 100 kr i kvickly virkede bedre til en 3Gs)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.