mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Det gælder også Android.Thoroughbreed (46442) skrev:... der lige vil informere, at der i Endomondo opdateringen til iOS nu har REKLAMER (i gratisudgaven selvfølgelig)
- det er dog den eneste forskel svjv ...
tl;dr
Lad være med at opdatere Endomondo til iOS
http://blog.endomondo.com/2012/08/17/ads-on-endomo...
Os med WP slipper i denne omgang - men vi har heller ikke en betalingsversion :P
Det er fornøjelsen ved P2P... Folk bruger 10.000 forskellige tools og metoder..Thoroughbreed (46446) skrev:Morten, kære ven ... Glemmer du at mit TV i forvejen kan afspille alle formater fra min NAS (dog ikke film lavet af ∞“§@€§%$ G.Spot hentet fra danishbits)
...der overvejer om man skulle prøve at smugle en supermagnet med til MRi i morgen. ...bare fordi :)
I like the idea!
... der stod op kl 5:20, fordi jeg troede jeg skulle på arbejde ... Jeg har fri i dag FFS!
I like the idea!
... der stod op kl 5:20, fordi jeg troede jeg skulle på arbejde ... Jeg har fri i dag FFS!
...der brugte 2 timer på at komme på arbejde idag.. 1 time og 40 minutter på dette stykke..
Magten (46462) skrev:...der brugte 2 timer på at komme på arbejde idag.. 1 time og 40 minutter på dette stykke..
cykel?
Det tog mig 1 time og cirka 10 minutter at køre dette stykke her til morgen.
Magten (46467) skrev:Trafikken var rent kaos idag..
Er den sku hver dag :p
Magten (46467) skrev:Og var kun i bil fordi jeg skal bruge den efter arbejde ^^
Du er godkendt så.. Men for fanden, jeg fatter ikke folk orker at køre der ind i bil, medmindre man kommer langt væk fra.
...der havde en nærdødsoplevelse i dag.
...var spærret inde i MR-scanneren i en lille times tid, hvilket ikke var et problem, men så begyndte de fandeme at spille flere Justin Bieber-numre i høretelfonerne. Det er jo værre en waterboarding.
...der tror at de radiologer er sadister.
...var spærret inde i MR-scanneren i en lille times tid, hvilket ikke var et problem, men så begyndte de fandeme at spille flere Justin Bieber-numre i høretelfonerne. Det er jo værre en waterboarding.
...der tror at de radiologer er sadister.
Lad mig gætte?.. Du fik ikke lov til at tage magneten med ind, og Bieber musikken var din straf?..
Baby, baby, baby oooooh
Lad mig gætte?.. Du fik ikke lov til at tage magneten med ind, og Bieber musikken var din straf?..
Baby, baby, baby oooooh
...hvis briller er gået i stykker IGEN.
...der er blevet medlem af F-klubben, med dertilhørende indtag af øl.
...der er blevet medlem af F-klubben, med dertilhørende indtag af øl.
Vossen (46474) skrev:#46473
Har du så det?
Nej, aldrig nogensinde, hun er bindegal.
Elskov (46475) skrev:sgt.borup (46473) skrev:... der er målløs, min nye bofælle (som jeg har haft lidt problemer med) spurgte mig for ~20 min siden om jeg nogensinde har overvejet at søge psykologhjælp, p.g.a min personlighed (?!)
Hvad svarede du? Oo
Jeg bad hende om at gå sin vej, sådan noget finder jeg mig ikke i.
- Håber da at i andre får en bedre dag end jeg havde i går :-)
sgt.borup (46476) skrev:hun er bindegal
Crazy chick rimer ofte på kinky, sådan er det ihvertfald med jyder.
Netop, så man må nogle gange tage lidt for at få lidt ^^)
Netop, så man må nogle gange tage lidt for at få lidt ^^)
Zoega's Dark Temptation... smager sku godt
Der har fået To-Go koppe-lageret fyldt op. Så nu kan damen og jeg få slukket kakao/kaffe-lysten på vej på eventyr.
https://fbcdn-photos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash...
Og ja, det er kakao med chokolade-creme...
Der har fået To-Go koppe-lageret fyldt op. Så nu kan damen og jeg få slukket kakao/kaffe-lysten på vej på eventyr.
Og ja, det er kakao med chokolade-creme...
Nu ved jeg ikke hvad du giver - men jeg kan lige tilføje at Calle har 10 koppe med låg for 10 kr - samme slags som du har der, bare uden en ækle reklame ;)
Nu ved jeg ikke hvad du giver - men jeg kan lige tilføje at Calle har 10 koppe med låg for 10 kr - samme slags som du har der, bare uden en ækle reklame ;)
10 for 12,50 der hvor jeg bestilte mine kapsler fra.
Hvilket passede mig fin for hvis jeg nuppede 40 stykker kom min ordre op på 399,95.. Man får fri fragt over 399 ^^
Jeg skal drikke af den, ikke kigge på den :P
Hvilket passede mig fin for hvis jeg nuppede 40 stykker kom min ordre op på 399,95.. Man får fri fragt over 399 ^^
Jeg skal drikke af den, ikke kigge på den :P
Mort (46477) skrev:pewbe (46472) skrev:...hvis briller er gået i stykker IGEN.
...
Så skift dem dog ud med kontaktlinser, de går ikke i stykker, selvom du får et par på hovedet, når du er flabet.
Næh, jeg er nemlig sart om mine øjne.
..der er lidt træt pt.
http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/driftsinformati...
Lur mig om ikke vores afdeling i Sønderborg kommer til at være småirriterede over de nyheder :<
http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/driftsinformati...
Lur mig om ikke vores afdeling i Sønderborg kommer til at være småirriterede over de nyheder :<
"Tegn venligst en drage på nr 11, skal laves med kærlighed"
Måske ikke specielt originalt, men det var ret sjovt da buddet grinende leverede bestillingen i Søndags.
Måske ikke specielt originalt, men det var ret sjovt da buddet grinende leverede bestillingen i Søndags.
SlettetBruger (46488) skrev:"Tegn venligst en drage på nr 11, skal laves med kærlighed"
Prøv at få dem til at forme pizzaen som en drage næste gang!
Jeg kom til at skrive forkert i bestillingen på et tidspunkt, så i stedet for et hjerte på kassen, så fik jeg en hjerteformet pizza.
fjols (46491) skrev:Prøv at få dem til at forme pizzaen som en drage næste gang!
Jeg kom til at skrive forkert i bestillingen på et tidspunkt, så i stedet for et hjerte på kassen, så fik jeg en hjerteformet pizza.
Hvilke pizzariaer bruger i?!! Jeg tvivler stærkt på at man kan få den slags service i Tønder o_O
...
... der lige har fået et ufrankeret brev - der findes åbenbart gode, venlige mennesker i Tønder ... Og at PostDanmark sender et ufrankeret brev uden reprimande! o_O
http://peecee.dk/uploads/092012/IMG_0890.jpg
http://peecee.dk/uploads/092012/IMG_4637.jpg
Jeg kan ikke helt tyde hvad der engang har stået bag det overstregede? Oh well, fik min lønseddel :D
... der egentligt godt gad vide hvad folk kunne bruge sådan en lønseddel til - andet end at se at jeg fik 17.356,14 udbetalt o_O
...der skulle bruge 2 forsøg på at gætte password til vCenter serveren i vores testmiljø som er meeeeget hemmeligt fordi folk godt kan lide at pille og rode ved ting de ikke skal røre..
Men når admins er travlt optaget af projekter og vCenter servicen er crashet så må man jo tage sagen i egen hånd..
Men når admins er travlt optaget af projekter og vCenter servicen er crashet så må man jo tage sagen i egen hånd..
... der hader at man ikke kan klikke på billedet i nyhederne på Newz - hov vent, det kan man godt... Der sker bare ikke en skid >_< ... Lad os få xl billeder tak!
Thoroughbreed (46492) skrev:Hvilke pizzariaer bruger i?!! Jeg tvivler stærkt på at man kan få den slags service i Tønder o_O
Tønders tyrkere er også vammelt afkom der ikke var gode nok til at komme andre steder hen...
Hånter (46432) skrev:Thoroughbreed (46429) skrev:... der lige har købt Apple TV ... 500 i Fona Aabenraa ^_^
At jailbreake.
newz.dk/forum/dumme-spoergsmaal/medie-server-loesning-soeges-125058#13 skrev:Hvis du vælger en Apple TV løsning, skal du være opmærksom på at ATV3 ikke jailbreakes endnu.
- Hånter
>_< Damn juu!..
Kender du noget til AirPlay og OSX 10.8 Hånter?
Well, har hentet AirParrot til OSX 10.7.4 - men det virker ikke sæææærligt godt, nok pga opløsningen er 1920x1080 kontra 1440x900
Hvis du laver skærmdublering med 10.8, hvordan reagerer TV'et så? Jeg gad godt have at jeg kunne afspille en film fra min MBP, og så var det i FULD skærm på mit TV, uden trælse kanter, eller VLC's menutitel o_O
Well, har hentet AirParrot til OSX 10.7.4 - men det virker ikke sæææærligt godt, nok pga opløsningen er 1920x1080 kontra 1440x900
Hvis du laver skærmdublering med 10.8, hvordan reagerer TV'et så? Jeg gad godt have at jeg kunne afspille en film fra min MBP, og så var det i FULD skærm på mit TV, uden trælse kanter, eller VLC's menutitel o_O
Thoroughbreed (46492) skrev:... der egentligt godt gad vide hvad folk kunne bruge sådan en lønseddel til - andet end at se at jeg fik 17.356,14 udbetalt o_O
Bevise du har arbejdet der. Samtidigt kan du se hvorfor du får så meget (jeg havde tit problem med jeg ikke blev betalt for alle de timer jeg var på arbejde)
Kender en (faktisk to, men samme arbejde) der ikke længere kunne betale deres løn (fallit) de skulle så bevise hvad de fik i løn og at de arbejde der osv., de krævede alle deres lønseddler (lønmodtagerens garanti fond). De smed dem ud og måtte betale en shady-type nogle penge for at gide udprinte dem igen.
Udover det er det fedt at se hvad man fik i løn da man var 14 år gammel. (not)
apkat (46499) skrev:Bevise du har arbejdet der. Samtidigt kan du se hvorfor du får så meget (jeg havde tit problem med jeg ikke blev betalt for alle de timer jeg var på arbejde)
Kender en (faktisk to, men samme arbejde) der ikke længere kunne betale deres løn (fallit) de skulle så bevise hvad de fik i løn og at de arbejde der osv., de krævede alle deres lønseddler (lønmodtagerens garanti fond). De smed dem ud og måtte betale en shady-type nogle penge for at gide udprinte dem igen.
Udover det er det fedt at se hvad man fik i løn da man var 14 år gammel. (not)
Hmm, kan godt se pointen i hvis firmaet går konkurs... Men jeg tænkte nu mere - hvad kan fremmede mennesker bruge den til? o_O
Men hva, der skal nok findes nogle shady typer der kunne finde på at tage et lån vha min lønseddel.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.