mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ronson (46355) skrev:sommerland syd
Hvorfor kan de ikke lukke et par steder på Sjælland i stedet. Savner gode forladte steder at fotografere.
Ronson (46357) skrev:Du kan da bare besøge mini-pripyat her på fyn?
Er ikke lige så kendt, hvor på Sjælland ligger Fyn?
Det var ment som en joke :P
Normalt har jeg også 50-55 mbit ned, var dog lige ved at downloade noget o_O
Det var ment som en joke :P
Normalt har jeg også 50-55 mbit ned, var dog lige ved at downloade noget o_O
Mnjorh.. han kører formentlig ikke IE8, hvis jeg kender ham ret :D
Kører også selv Chrome på min. Men vi har lidt issues med en endnu ikke publiceret app på FB i IE8, og leverandøren påstår hårdnakket, at det er fordi, der står "Provided by Firma A/S" i titelbaren på vores IE, at det ikke virker :<
Hamderbob (46370) skrev:#68 IE8 hmm gjorde da jeg stadig havde XP som OS.. gør ikke mere så kan ikke hjælpe der, dog kører de gamles sløve PC'er IE8 udover chrome.
Kører også selv Chrome på min. Men vi har lidt issues med en endnu ikke publiceret app på FB i IE8, og leverandøren påstår hårdnakket, at det er fordi, der står "Provided by Firma A/S" i titelbaren på vores IE, at det ikke virker :<
Har IE8 på min arbejdscomputer hvis det er - der er så vidt jeg husker kun nogle password policies der rammer den.XorpiZ (46371) skrev:Kører også selv Chrome på min. Men vi har lidt issues med en endnu ikke publiceret app på FB i IE8, og leverandøren påstår hårdnakket, at det er fordi, der står "Provided by Firma A/S" i titelbaren på vores IE, at det ikke virker :<
Hånter (46380) skrev:Kræver det ikke at du har Fjæsbog?
Hvad ved du om det o_O
XorpiZ (46381) skrev:Nej, man behøver ikke at være logget ind for at se den.
Ny PM
Thoroughbreed (46382) skrev:Hvad ved du om det o_OXorpiZ (46381) skrev:Nej, man behøver ikke at være logget ind for at se den.
Ny PM
Tja, du har flere gange udtalt at du ikke er på Facebook, derfor synes jeg bare det var lidt komisk at du skulle teste en Facebook-app ^^,
Magten (46387) skrev:Tog en lille løbetur igår.. Er det normalt man har ondt i læggene i starten? De kan godt nok mærkes idag :D
Glæd dig til i morgen, dag nr 2 er værst ^^
og ja det er ekstremt belastende for lægmusklen :D
Ronson (46394) skrev:At være sund bør ikke gøre ondt
Bliver man ikke øm af stort set al fysisk aktivitet? :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.