mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
zin (46300) skrev:#297: Nazisterne var faktisk kristne - det var et af grundbegreberne for den ariske race.
Linky linky.
Med religiøs mente jeg religiøs > Nordisk (Vi ses i valhalla, ragnarok/Götterdämmerung)
... der mangler en Newz'er i københavnsområdet som vil gøre mig en stor tjeneste!..
- det kan være man kan tjene en lille skilling på det ^^)
Alt efter hvor stor en tjeneste det er, så kan jeg da godt så til rådighed :)Thoroughbreed (46302) skrev:... der mangler en Newz'er i københavnsområdet som vil gøre mig en stor tjeneste!..
...der glæder sig en smule til at se VMworld keynote om et par timer.. Spændene at se hvad de kan byde på :)
Thoroughbreed (46302) skrev:... der mangler en Newz'er i københavnsområdet som vil gøre mig en stor tjeneste!..
Jeg har intet at lave, men jeg har kun ben til rådighed som transportmiddel.
"Se" var nok en overdrivelse.. Det er jo umuligt at se noget på deres live stream..Magten (46303) skrev:...der glæder sig en smule til at se VMworld keynote om et par timer.. Spændene at se hvad de kan byde på :)
Thoroughbreed (46307) skrev:Så må i sgu underbyde hinanden ^_^
Skal have sendt en pakke fra KBH til Tønder
Nå, det gider jeg ikke.
Spuce (46312) skrev:forventningerne blev mere end mødt.
Hvad havde du ellers regnet med når Joss Whedon står i rulleteksterne?
Til hvad hvis jeg må spørge?
... der lige sad og kedede sig ... 2.200.000 kr for en switch? Arrrh! Lige i overkanten >_<
Til hvad hvis jeg må spørge?
... der lige sad og kedede sig ... 2.200.000 kr for en switch? Arrrh! Lige i overkanten >_<
"Fortroligt".. Det er i forbindelse med nye opgaver på jobbet ^^Thoroughbreed (46322) skrev:Til hvad hvis jeg må spørge?
...der er pissetræt af OSX i et Windows domæne.. For helvede hvor kører det elendigt.
Hvor sidder du henne af siden de kan smide sådan en løgn i nakken på dig? :P
...der har ondt i den ene kindtand når hun bider sammen, men tandlægen kunne ikke se noget da hun var til "syn" sidste uge. :(
Jeg ved ikke om jeg burde ringe igen og sige at det er blevet værre eller håbe på at det går i sig selv.
Men skal på ferie fra på søndag af :(
...der har ondt i den ene kindtand når hun bider sammen, men tandlægen kunne ikke se noget da hun var til "syn" sidste uge. :(
Jeg ved ikke om jeg burde ringe igen og sige at det er blevet værre eller håbe på at det går i sig selv.
Men skal på ferie fra på søndag af :(
NioBe (46326) skrev:men tandlægen kunne ikke se noget da hun var til "syn" sidste uge
Referred Pain måske:
Ondt i tanden kan være en advarsel om et kommende hjerte-anfald.
http://en.wikipedia.org/wiki/Referred_pain
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext...
God fornøjelse. (med læsningen ;D)
NioBe (46324) skrev:
De var nok 3 mdr om min fortrolig, og da jeg skulle have højere tog det vist 6 mdr.
Magten (46323) skrev:"Fortroligt"..
Wtf?
Hvorfor skal I sikkerhedsgodkendes? :P
Thoroughbreed (46334) skrev:#31 #32
Ja, så meget kunne jeg da regne ud :P
Men hva fa'en laver I siden der skal en sikkerhedsgodkendelse til o_O
- eller er vi ude i noget "Hvis jeg siger det, så bliver jeg nødt til at slå dig ihjel"?
Jeg arbejder med udstyr der indeholder ting som fortroligt og hemmeligt. Derfor bliver jeg nød til det. :)
Thoroughbreed (46334) skrev:
- eller er vi ude i noget "Hvis jeg siger det, så bliver jeg nødt til at slå dig ihjel"?
OMG he knows to much, kill him!
Nah dog ikke, helt.... endnu :P
Drift af servere for kunder der kræver det :pThoroughbreed (46334) skrev:#31 #32
Ja, så meget kunne jeg da regne ud :P
Men hva fa'en laver I siden der skal en sikkerhedsgodkendelse til o_O
Ja. Glæd dig til den pakke du har bedt mig sende!Thoroughbreed (46334) skrev:- eller er vi ude i noget "Hvis jeg siger det, så bliver jeg nødt til at slå dig ihjel"?
...der lige har overstået 2. dag på EAAA som IT-teknolog
...der de sidste 3 måneder har været sikker på at jeg skulle på elektronik-linien
...der nu er blevet i tvivl om hvilken linie jeg skal vælge =(
...der de sidste 3 måneder har været sikker på at jeg skulle på elektronik-linien
...der nu er blevet i tvivl om hvilken linie jeg skal vælge =(
Oh, det er tophemmeligt!Thoroughbreed (46342) skrev:Men hvor arbejder i? o_O
Nå pyt ...
Thoroughbreed (46343) skrev:... der ikke kan finde ud af at bruge Handbrake ... Porre, hjælp >_<
WTF.
Tryk "Source" udpeg kilden, hvad enten det er en MKV fil, eller en disk (husk AnydvdHD hvis det er en disk)
Specificér lydsporet, og hvilket codec den skal bruge (vælger altid XX-Passthrough, hvor XX er dét der er i kilden)
Vælg undertekster (Virker kun på DVD hvis du ikke bruger Beta-udgaven)
Tryk 'Start'
SlettetBruger (46345) skrev:WTF.
Tryk "Source" udpeg kilden, hvad enten det er en MKV fil, eller en disk (husk AnydvdHD hvis det er en disk)
Specificér lydsporet, og hvilket codec den skal bruge (vælger altid XX-Passthrough, hvor XX er dét der er i kilden)
Vælg undertekster (Virker kun på DVD hvis du ikke bruger Beta-udgaven)
Tryk 'Start'
Source > En ISO-fil
Resultat > Et fastfrosset program ^_<
Det er til at blive sindssyg af!...
SKAL man bruge AnyDVD HD? Altså, har det ikke installeret, har nogle images af film liggende (har selv rippet dem) - men fandt ud af at mit TV æder MKV ...
Ergo
ISO/IMG > MKV
Makeitso!
Prøv Beta'en hvis den fryser.
Man behøver ikke AnydvdHD. synes bare at jeg oplever at Handbrake ikke kan finde indhold på en BD.
MakeMKV er guld :D især fordi den siger "30 dage trial" hver gang man starter den
Man behøver ikke AnydvdHD. synes bare at jeg oplever at Handbrake ikke kan finde indhold på en BD.
MakeMKV er guld :D især fordi den siger "30 dage trial" hver gang man starter den
... der ikke får hvad jeg betaler for hos min ISP *hulk*
http://www.speedtest.net/result/2145524606.png
... der ikke forstår hvorfor jeg får 27,86 mbit mere upload end jeg betaler for? o_O
http://www.speedtest.net/result/2145524606.png
... der ikke forstår hvorfor jeg får 27,86 mbit mere upload end jeg betaler for? o_O
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.