mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (46235) skrev:...Der skriver, og ender nok med 4 dokumenter på 2-3 sider, omkring hvad der skal ske med tøsen på Søndag når hun kommer hjem, og sender dem til hende løbende som kapitlerne bliver færdige.
Næsten 5000 ord >_> hvis bare jeg havde været så flittig i skolen.
...der sidder og guffer nachos med kylling og ost, samt ser "Lorraines fast fresh and easy food".
...der ikke ville brokke sig hvis hun kom og serverede morgenmad i sengen.
...der ikke ville brokke sig hvis hun kom og serverede morgenmad i sengen.
SlettetBruger (46261) skrev:...Der har skiftet facebook cover
https://www.facebook.com/SlettetBruger
Not offensive... not at all.
Ændret grundet politisk upopularitet... suk :P
der lige fandt en mega nice side til køb af sjældent slik og sodavand...
...der har købt diverse komponenter - desværre kommer det vigtigste fra hong kong om ~3 uger..
...der siger PRØV!
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s48...
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s48...
...Der GODT kan finde ud af at det er dårligt hvad der skete med mellem min telefon og min kæreste i nat.
Forhelvede jeg skal ha styr på mine, og dem der tager min telefon's SMS-habits.
...Der måtte stå op og sætte musik på, grundet naboen der har fået en fyr med hjem :-)
...Der lige kom i tanker om at jeg fik min næse slået til blods i nat.... af min bedste kammerat, ellers hyggeligt.
Forhelvede jeg skal ha styr på mine, og dem der tager min telefon's SMS-habits.
...Der måtte stå op og sætte musik på, grundet naboen der har fået en fyr med hjem :-)
...Der lige kom i tanker om at jeg fik min næse slået til blods i nat.... af min bedste kammerat, ellers hyggeligt.
Magten (46252) skrev:Will do... Det er sgu lidt spøjst at sidde til en jobsamtale til et job man som sådan ikke har søgt, men hvor de har vist interessen :D
Sjovt. Jeg var til en lignende i går. Moderat interessant job, men meget interessant nichemarked. Næppe noget jeg gider skifte for, men så kan jeg da prøve at presse lønnen lidt op på det nuværende :P
Protip... Det er ikke det bedste sted for dit kæledyr at tage en eftermiddagslur.
... der har købt awesome new toys
Protip... Det er ikke det bedste sted for dit kæledyr at tage en eftermiddagslur.
... der har købt awesome new toys
Lige præcis :Pfjols (46270) skrev:Sjovt. Jeg var til en lignende i går. Moderat interessant job, men meget interessant nichemarked. Næppe noget jeg gider skifte for, men så kan jeg da prøve at presse lønnen lidt op på det nuværende :P
Jeg ved ikke hvad jeg prøvede at sige, men det virkede fornuftigt i nat.Magten (46268) skrev:...der ikke helt kan finde ud af om det er godt eller dårligt at jeg endelig tog mig sammen og "var sammen" (kys, menstruation, no way) en venindr
...der er ved at installere Linux på en virtuel PC, så jeg kan dev unlocke min Lumia 800.
Linux, the hackers choice™
Linux, the hackers choice™
Jamen? Linux er da spild af tid! Det siger Henny altså!
Jamen? Linux er da spild af tid! Det siger Henny altså!
... der har været i Viborg
Vi sluttede af med morgenmad her til morgen:
https://skydrive.live.com/?cid=ef3141b0f953542e&am...
Vi sluttede af med morgenmad her til morgen:
https://skydrive.live.com/?cid=ef3141b0f953542e&am...
Jeg sneg mig lige ind for at drikke lidt Fadøl fra Fur, mens jeg var iSpuce (46278) skrev:#46277
Jeg troede du var udvist fra Danmark ;)
Jeg er på vej ud af landet igen nu, i et hemmeligt DSB tog, hvor jeg kan bruge mine skype credits via. Skype WiFi til at betale for internettet i toget.
(Og jeg har uendelige skype credits :p)
Folk har vel glemt at han var den, der skrev de mest underholdende indlæg på siden...sgt.borup (46279) skrev:Jeg har påpeget det før, men der var ikke rigtig nogen som bed mærke i det :-(
...der stadig ikke har fået dev unlovket den lortebootloader :-/
Windcape (46280) skrev:Jeg er på vej ud af landet igen nu, i et hemmeligt DSB tog, hvor jeg kan bruge mine skype credits via. Skype WiFi til at betale for internettet i toget.
(Og jeg har uendelige skype credits :p)
http://2.bp.blogspot.com/-UVI7JWormng/TwKc3VCHx1I/...
Thoroughbreed (46287) skrev:>_<
... der har spildt 20 minutter af sit liv med Iron Sky so far -_-
Ser meget frem til at se den.
1t 1m
Selv Arnold Schwarzenegger ville tænke sig om to gange før han spillede med i den film >_<
Den er ikke som sådan dårlig, bare meget ... Weird? Lidt alá Scary Movie-genren, bare med krigs-nazi-komediefilm?..
Selv Arnold Schwarzenegger ville tænke sig om to gange før han spillede med i den film >_<
Den er ikke som sådan dårlig, bare meget ... Weird? Lidt alá Scary Movie-genren, bare med krigs-nazi-komediefilm?..
... der er færdig med Iron Sky
[spoiler=Filmen er da okay, skuespillet er dog halvdårligt som sgt.borup også skriver.
Især er præsidenten (Sarah Palin?) og hendes højre hånd _virkeligt_ ringe spillet, selv Rødekro Lokalteater har bedre skuespillere end de to combined!..
Når det så er sagt, så er historien i sig selv faktisk meget god, og det kunne ha blevet en blockbuster!.. Dog har de bare taget nogle tyske gloser og brugt her og der - jeg mener, hvorfor kalde deres største krigsmaskine for "Götterdämmerung"? Det giver sguda ingen mening! Deres parodier på f.eks Hitlers brandtale fra "Der Untergang" (den alle kender fra YouTube) - virkelig plat ... Det meme er brugt for meget efterhånden!..
Nåja, og MIR som krigs-rumskib-whatever? Come on!.. Og hvorfor skulle Finland være det eneste land uden våben på deres rum-krigs-whatever?
Jeg giver den 3 ud af 5 stjerner, kun fordi den indeholder nazister og rumskibe ^^)]
d[/spoiler]
Okay, spoiler-tags er ikke lavet til sådan noget - sorry ^^)
[spoiler=Filmen er da okay, skuespillet er dog halvdårligt som sgt.borup også skriver.
Især er præsidenten (Sarah Palin?) og hendes højre hånd _virkeligt_ ringe spillet, selv Rødekro Lokalteater har bedre skuespillere end de to combined!..
Når det så er sagt, så er historien i sig selv faktisk meget god, og det kunne ha blevet en blockbuster!.. Dog har de bare taget nogle tyske gloser og brugt her og der - jeg mener, hvorfor kalde deres største krigsmaskine for "Götterdämmerung"? Det giver sguda ingen mening! Deres parodier på f.eks Hitlers brandtale fra "Der Untergang" (den alle kender fra YouTube) - virkelig plat ... Det meme er brugt for meget efterhånden!..
Nåja, og MIR som krigs-rumskib-whatever? Come on!.. Og hvorfor skulle Finland være det eneste land uden våben på deres rum-krigs-whatever?
Jeg giver den 3 ud af 5 stjerner, kun fordi den indeholder nazister og rumskibe ^^)]
d[/spoiler]
Thoroughbreed (46294) skrev:... der er færdig med Iron Sky
d[/spoiler]
hvad er der galt med "götterdämmerung" ? en hurtig google translate siger ragnarok, det passer da fint til det megavåben :D
sgt.borup (46296) skrev:hvad er der galt med "götterdämmerung" ? en hurtig google translate siger ragnarok, det passer da fint til det megavåben :D
Jojo - men var de Ariske styrker virkelig så religiøse?.. Jeg tvivler ;)
De kunne imho have fundet et bedre navn til den
...der synes det er skræmmende hvilke løsninger nogle folk kan komme med..
En kunde har et internt website de skal kunne tilgå.. Dem der har sat det op foreslår så at vi tilføjer sitet til alle computeres hostfil.. Wtf? Hvad er der nu galt med at bruge DNS til det?
En kunde har et internt website de skal kunne tilgå.. Dem der har sat det op foreslår så at vi tilføjer sitet til alle computeres hostfil.. Wtf? Hvad er der nu galt med at bruge DNS til det?
#297: Nazisterne var faktisk kristne - det var et af grundbegreberne for den ariske race.
Linky linky.
Linky linky.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.