mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hånter (45753) skrev:Hvor? Og jeg krydser fingre :)
"Jeg tvivler på dine kompetencer, du har større chance for at succes hvis du benytter dig af overtro"
Hånter (45758) skrev:Har du sat "Sikker sletning" til?
Ja - eller, det er i hvert fald slået til?... Hvad vil det sige?..
Weird ... Den gik fra ca 18.000 emner til 5 emner?!
Hvad er det for noget Morten? o_O
Hånter (45756) skrev:... det svarer vel til at man ønsker manden held og lykke?
Stadig overtro ^^
Et andet spørgsmål dog, har det overhovedet nogen betryggende effekt at blive ønsket held og lykke/knæk og bræk af folk på nettet der ikke har nogen sociale ... (savner et ord her, obligationer? respekt?)
Det må Snesman lige svare på når han kommer igen.
Smart ... Men ... Ubrugeligt i mit tilfælde >_<
Det er vist tydeligt at se at jeg er Mac-noob :P
Smart ... Men ... Ubrugeligt i mit tilfælde >_<
Det er vist tydeligt at se at jeg er Mac-noob :P
SlettetBruger (45761) skrev:Stadig overtro ^^
Et andet spørgsmål dog, har det overhovedet nogen betryggende effekt at blive ønsket held og lykke/knæk og bræk af folk på nettet der ikke har nogen sociale ... (savner et ord her, obligationer? respekt?)
Det må Snesman lige svare på når han kommer igen.
Jeg ved ikke ligefrem om det skal give en "betryggende" effekt. Det er nok mere noget med at man ønsker det bedste på hans vejne - altså, at det skal gå ham godt.
Er det så forkert at ønske en på internettet?
Nej nej, slet ikke :P rejste bar spørgsmålet.
Men hvis det ikke har en effekt, er det vel moot hvorvidt man ønsker ham godt.
^^
...Der er godt træt af hvor buggy SCSM 2012 er.
Men hvis det ikke har en effekt, er det vel moot hvorvidt man ønsker ham godt.
^^
...Der er godt træt af hvor buggy SCSM 2012 er.
...der har dejlig kolde fødder
http://peecee.dk/uploads/082012/IMAG0133.jpg
http://peecee.dk/uploads/082012/IMAG0133.jpg
Hånter (45753) skrev:snesman (45752) skrev:...der skal til jobsamtale om snart. Og på torsdag.
Hvor? Og jeg krydser fingre :)
Det gik meget fint tror jeg. Der kommer en samtale mere i næste uge. Det var hos Rice a/s, som ikke sælger ris. Det bliver noget med at optimere processer, finde valide kpi'er og lign.
Tak for lykønskninger, det hjalp måske.
Rice? Oooo....kay?
Siden ser lidt speciel ud, men du skal jo heller ikke handle med farverige vaser og whatnot :D
På forhånd tillykke ;)
Rice? Oooo....kay?
Siden ser lidt speciel ud, men du skal jo heller ikke handle med farverige vaser og whatnot :D
På forhånd tillykke ;)
...Der da lige glemte at fortælle at det er gået hen og blevet officielt med Frøken Eskildsen.
...Der endnu engang kom hjem til en ren lejlighed... dog denne gang med en guide af post-its der ledte mig igennem lejligheden, indtil soveværelset, hvor der nå en ny stegepande, køleskabsmagneter, summerbird chokolade, og vaskeklude. omgivet af udklippede hjerter.
Kreativt... Det var sku nok fordi jeg kiggede på pander, og magneter, sidst vi var ude og handle.
...Der endnu engang kom hjem til en ren lejlighed... dog denne gang med en guide af post-its der ledte mig igennem lejligheden, indtil soveværelset, hvor der nå en ny stegepande, køleskabsmagneter, summerbird chokolade, og vaskeklude. omgivet af udklippede hjerter.
Kreativt... Det var sku nok fordi jeg kiggede på pander, og magneter, sidst vi var ude og handle.
Thoroughbreed (45779) skrev:#777
Vaskeklude?...
Lugter du så slemt?...
...
Til køkkenet, hun brugte den sidste.
Thoroughbreed (45779) skrev:Det håber jeg inderligt ikke - hun lyder til at være lige så weird som ham!
Fandt ud af igår at hun elsker Fable (spillet) Vi er som skabt for hinanden :P
Danonino? Er det ikke de der yoghurt-wannabe-ting til børn der er poppet med sukker ... og som forøvrigt ikke smager godt sammenlignet med "rigtig" yoghurt :D
http://www.econnect-usa.com/miva/graphics/00000001...
Danonino? Er det ikke de der yoghurt-wannabe-ting til børn der er poppet med sukker ... og som forøvrigt ikke smager godt sammenlignet med "rigtig" yoghurt :D
http://www.econnect-usa.com/miva/graphics/00000001...
Arj det mener du ikke?! Er det noget internt fra Rødekro eller hva'?
Arj det mener du ikke?! Er det noget internt fra Rødekro eller hva'?
Mener nu heller ikke at sukker tilsat fortykket mælkepulver og kunstig smag er det store at skrive hjem om.
Ronson (45790) skrev:Ikke desto mindre smager det fantastisk.
Fantastisk godt, Fantastisk skidt? dit indlæg udelukker ikke JJ's PMS rant.
...Der har skåret over 500GiB af min ydmyge film-samling ved at smide dem igennem Handbrake.
Mit lager er glad
Mit lager er glad
Thoroughbreed (45795) skrev:... der sidder og laver HDR billeder... fårk det er slavearbejde >.<
Hvilket program?
Jakob Jakobsen (45796) skrev:Hvilket program?
Photomatix v 2.0.1
- plugin til Apple Aperture
...
Er først lige begyndt med HDR, så hvis du kender programmer der er bedre siger du bare til :D Det eneste krav jeg har, er OSX ;)
Bruger selv Photomatix Pro, som jeg er glad for.
Jeg bruger dog denne pakke med presets, så der er lidt mere at vælge imellem før man finjusterer.
Jeg bruger dog denne pakke med presets, så der er lidt mere at vælge imellem før man finjusterer.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.