mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...Der har opdaget en universel regel.
Når en IT mand slæber udstyr, som en stationær eller en skærm, så er det uungåeligt at blive udsat for kommentare som "det er en fin bærbar du har der" eller "Jeg har da set tyndere bærbare" eller "Er din pc blevet så varm at den skal luftes?"
Når en IT mand slæber udstyr, som en stationær eller en skærm, så er det uungåeligt at blive udsat for kommentare som "det er en fin bærbar du har der" eller "Jeg har da set tyndere bærbare" eller "Er din pc blevet så varm at den skal luftes?"
Han havde fødselsdag i går ^^) ... Burde dog også have skrevet "(i går)" istedet for "(nu)" ..
... der er gået på en form for kur >.<
Han havde fødselsdag i går ^^) ... Burde dog også have skrevet "(i går)" istedet for "(nu)" ..
... der er gået på en form for kur >.<
Fik han ikke et børne-flip ligesom whats-his-name og Mini Snøvs?.. Eller husker jeg forkert?
Fik han ikke et børne-flip ligesom whats-his-name og Mini Snøvs?.. Eller husker jeg forkert?
Thoroughbreed (45818) skrev:#817
Men så var han lidt tilbage inden han forsvandt. Tror jeg. Han skrev da i den der epic tråd hvor gurkeren var kommet til at gå til prostitueret.
Vossen (45824) skrev:Vi må uddele rollerne til nogle nye, jeg kan godt være terra, hvem tager Lingu på sig?
Vossen (45824) skrev:AMD E-350 1.6 GHz, 2x 4 GB PC3-10600, AMD Radeon HD 6310, Intel SSD 330 120 GB, 11.6" - Sony VAIO VPCYB1S1E/S
Du har allerede fejlet som Terra lige der min ven.
Sandt, men ellers må jeg købe ny desktop i stedet for min bærbare. Intel CPU, Intel GPU, Intel bundkort, ingen RAM - dem laver Intel nemlig ikke,ingen PSU - det laver Intel ikke.
Puls, ejg skla tli ta lvae nogel flree sål felj.
terra - tosse troll bemærkning, idiot!
EDIT: Godt, jeg er allerede begyndt at påstå ting jeg ikke har styr på.
Sandt, men ellers må jeg købe ny desktop i stedet for min bærbare. Intel CPU, Intel GPU, Intel bundkort, ingen RAM - dem laver Intel nemlig ikke,
Puls, ejg skla tli ta lvae nogel flree sål felj.
terra - tosse troll bemærkning, idiot!
EDIT: Godt, jeg er allerede begyndt at påstå ting jeg ikke har styr på.
Jeg troller i WoT i stedet for her for tiden...folk går sindsygt meget op i deres gratis pixel-kampvogne...og det er nemt at være en pain og suse rundt med arrige fok efter sig mens man er ved at knække sammmen af grin...men kært i tænker på mig, fornøjelsen er helt på jeres side *møz*
Ronson (45830) skrev:...der er rimelig træt af at han er den eneste ud af 3 der sidder på supporten
Noget mærkeligt noget at holde fri når andre holder ferie
Vi er 2 ud af 4 her. Det er nu rart når der ikke er så mange brugere, så får man lavet noget.
...der havde glemt hvor godt en majskolbe smager efter 2 minutter i ovnen, tilsat lidt salt og smør.
...Der fik svar fra spotify
Hi there
Thanks for getting in touch and sorry for the delay.
I have done some maintenance on your account and a reinstall of the app
will finalise this.
Also, It looks like your phone has registered itself on the system multiple
times and because only three devices can be on one account, this might be
causing issues.
With your permission, I would like to reset your devices and then you'll
need to sync playlists offline again but this should stop this issue from
happening again, along with the work I've done on your account.
Hi there
Thanks for getting in touch and sorry for the delay.
I have done some maintenance on your account and a reinstall of the app
will finalise this.
Also, It looks like your phone has registered itself on the system multiple
times and because only three devices can be on one account, this might be
causing issues.
With your permission, I would like to reset your devices and then you'll
need to sync playlists offline again but this should stop this issue from
happening again, along with the work I've done on your account.
Noget andet er dog at jeg ikke har oplevet problemet siden de sidste updates til min telefon.
Nu har jeg lagt mærke til at Spotify næsten altid kører i baggunden (synlige medieknapper i toppen.
Det er virkelig en befrielse ikke at skulle genstarte telefonen så ofte.
Nu har jeg lagt mærke til at Spotify næsten altid kører i baggunden (synlige medieknapper i toppen.
Det er virkelig en befrielse ikke at skulle genstarte telefonen så ofte.
Selv der jeg sad i et lille vindblæst telt på Løkken Strand Camping, der havde jeg sku' Internet. Selv der jeg sad i en lille flække i syd-øst Estland, så havde jeg sørget for Internet. Hvordan laver man uden?
Kunne være man skulle prøve det!.. Kan huske det gamle Nightmare Creatures - lydsporet til det spil var imho intet mindre end fantastisk!... Omend overnaturlige væsner, var det nu lidt skræmmende :)
Kunne være man skulle prøve det!.. Kan huske det gamle Nightmare Creatures - lydsporet til det spil var imho intet mindre end fantastisk!... Omend overnaturlige væsner, var det nu lidt skræmmende :)
Uh, eller The Thing - har kun spillet det en gang, og fik det ikke gennemført ... Men synes at jeg kan huske at det var lidt creepy
Thoroughbreed (45846) skrev:Uh, eller The Thing - har kun spillet det en gang, og fik det ikke gennemført ... Men synes at jeg kan huske at det var lidt creepy
Same, på PS2, det var scary shit, men fik det aldrig gennemført. Har du set begge film?
Ronson (45848) skrev:...der synes danske spil skulle lade være med at tage alt så seriøst
Jeg er mere interesseret i hvorfor du bruger sådan et grimt gmail layout.
...Der venter på at kæresten vågner derhjemme med tømmermænd.
Kan jo fjernstyre min SqueezeBox :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.