mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Der har lyst til at sætte ild til samtlige Jehovas Vidner der stemmer dørklokker! Når jeg har tømmermænd er det et fucking no-go at ringe og plapre løs!!!
og jeg vil ikke høre dig stå og fortælle mig at biblen er en naturvidenskabelig bog!!! KAN DU SÅ FORSTÅ DET MARIANNE!!!
og jeg vil ikke høre dig stå og fortælle mig at biblen er en naturvidenskabelig bog!!! KAN DU SÅ FORSTÅ DET MARIANNE!!!
minimuun (45704) skrev:Der har lyst til at sætte ild til samtlige Jehovas Vidner der stemmer dørklokker! Når jeg har tømmermænd er det et fucking no-go at ringe og plapre løs!!!
Jeg har fået et brev tilsendt fra dem med deres crap. Må man gerne sende den slags propaganda som et privat stilet brev?
minimuun (45706) skrev:snesman (45705) skrev:Jeg har fået et brev tilsendt fra dem med deres crap. Må man gerne sende den slags propaganda som et privat stilet brev?
Aner det ikke.. Men jeg håber de så at jeg skubbede brochuren ud af brevsprækken da jeg lukkede døren..
Jeg håber at du bød på et glas juice. Det ville være epic at fortælle om den vodka man havde puttet i den, når de var ved at gå :-)
snesman (45707) skrev:Jeg håber at du bød på et glas juice. Det ville være epic at fortælle om den vodka man havde puttet i den, når de var ved at gå :-)
Endnu mere epic er dit ansigt, når de drikker ud og fortæller dig at der ikke er noget der forbyder dem at indtage alkohol.
Vagttårnet - Forkynder af Jehovas Rige, 15. juli 1983, S. 19-21, udgivet af Vagttårnets Bibel- og Traktatselskab skrev:↑ Alkohol - har du det bibelske syn: "Et enkeltstående tilfælde af beruselse kan som regel håndteres igennem en formanende samtale med én ældste, men gentagne tilfælde kan medføre udelukkelse. Indtagelse af alkohol er tilladt i et begrænset omfang".
Meh, jeg tog fejl.
Markus 11 skrev:Forbandelsen af figentræet
v12 Næste dag, da de gik fra Betania, blev Jesus sulten. v13 Og da han på lang afstand fik øje på et figentræ med blade, gik han hen for at se, om han kunne finde noget på det; men da han kom hen til det, fandt han ikke andet end blade, for det var ikke figentid. v14 Så sagde han til det: »Aldrig mere i evighed skal nogen spise frugt af dig!« Og det hørte hans disciple.
Ret ustabil fyr ham Jesus når man tænker over det...
...der ikke gad lave rigtig aftensmad her til aften, men valgte at lave en hurtig gang guacamole i stedet.
...der efter at have indtaget en skål guacamole med chili-nachos, kan forudse at der bliver vild hvidløgsånde i morgen.
...der kun skal tilbringe 4 timer i bil med kammeraten i morgen.
...der efter at have indtaget en skål guacamole med chili-nachos, kan forudse at der bliver vild hvidløgsånde i morgen.
...der kun skal tilbringe 4 timer i bil med kammeraten i morgen.
Erstat hvidløg med ramsløg en anden gang, kan forstå at det smager meget som hvidløg, men ikke går i blodet på samme måde.
... der ikke syndes at det er fear at sønderjyden (undertegnede) altid kan drikke mest >_<
Bare fordi jeg er nabo til Calle/Fleggaard .. Pffh!!!!11!1!1!!one
(p.s. - jeg er vist nok beruset? Mit alkometer (som blev linket til før i denne tråd) siger 2,1)
Bare fordi jeg er nabo til Calle/Fleggaard .. Pffh!!!!11!1!1!!one
(p.s. - jeg er vist nok beruset? Mit alkometer (som blev linket til før i denne tråd) siger 2,1)
Tak for tippet!!!1!11!1!11!one!111!eleven
... der har fundet ud af at de spiller godt live musik på Peppers i Ribe (AC/DC - Metallica - Bon Jovi - Ozzy/Black Sabbath - Guns 'n' Roses)
Tak for tippet!!!1!11!1!11!one!111!eleven
... der har fundet ud af at de spiller godt live musik på Peppers i Ribe (AC/DC - Metallica - Bon Jovi - Ozzy/Black Sabbath - Guns 'n' Roses)
Thoroughbreed (45722) skrev:... der er en tøffelhelt o_O
...der blev vækket af telefonen kl 4. Det var damen der var kommet hjem (hun har lånt en nøgle, for at ha et sted at sove efter en bytur imens jeg er sydpå)
Hun havde lige læst beskeden jeg havde skrevet, og stillet hvor hun ville opdaget den. Den forklarede om tshirten i plastikposen der lå ved siden af beskeden, sprøjtet til med min deo som hun ku sove i, og om de 2 panini der er lavet til hende i køleskabet som nat/morgenmad. (og nogen få søde ord ofc)
Imens hun ringede gik hun ud på badeværelset hvor hun fandt en ordentlig stak post-its med søde/frække tilnærmelser som "fuck du er lækker" og "*Piiiift*" klæbet på spejlet rundt om hvor jeg vurderede hendes spejlbillede ville være.
Jeg kan forvente en meget kærlig velkomst i aften kan jeg forstå. ^^
Modtog en sms efterfølgene om at panini'en var ren guf, men det vidste jeg jo godt ^^
SlettetBruger (45723) skrev:Thoroughbreed (45722) skrev:... der er en tøffelhelt o_O
...der blev vækket af telefonen kl 4. Det var damen der var kommet hjem (hun har lånt en nøgle, for at ha et sted at sove efter en bytur imens jeg er sydpå)
Hun havde lige læst beskeden jeg havde skrevet, og stillet hvor hun ville opdaget den. Den forklarede om tshirten i plastikposen der lå ved siden af beskeden, sprøjtet til med min deo som hun ku sove i, og om de 2 panini der er lavet til hende i køleskabet som nat/morgenmad. (og nogen få søde ord ofc)
Imens hun ringede gik hun ud på badeværelset hvor hun fandt en ordentlig stak post-its med søde/frække tilnærmelser som "fuck du er lækker" og "*Piiiift*" klæbet på spejlet rundt om hvor jeg vurderede hendes spejlbillede ville være.
Jeg kan forvente en meget kærlig velkomst i aften kan jeg forstå. ^^
Modtog en sms efterfølgene om at panini'en var ren guf, men det vidste jeg jo godt ^^
someone is getting some tail tonight
...der lige underlagde farmand for Windows 8 testen.
Det tog ham 7 sekunder at komme fra desktop til Metro.
Godt nok på en tablet pc, but still.
Det tog ham 7 sekunder at komme fra desktop til Metro.
Godt nok på en tablet pc, but still.
Thoroughbreed (45726) skrev:Rene - du er mærkelig?!..
Kan ikke se det mærkelige i at gøre sin frøken glad. :-) og det er vel ikke unormalt at gå til ekstremer i starten af et forhold.
...der sidder og guffer en "The vermonster" fra Ben & Jerrys.
...der har fundet en bedre is end "Cookie dough", der smager som de gode gamle valnøddeis, som ikke er til at finde mere.
...der har fundet en bedre is end "Cookie dough", der smager som de gode gamle valnøddeis, som ikke er til at finde mere.
Jeg har også problemer med at videoer spiller x antal sekunder og fryser, og nogle mærkelige ting med skærmbilledet. Men ikke at lyden forsvinder.XorpiZ (45728) skrev:.. der er pænt træt af Chrome pt. Google har præsteret at fucke deres flash-plugin, så jeg ikke har lyd på flash-videoer... og i øvrigt kun kan se 11 sekunder, før de fryser.
Ronson (45732) skrev:Jeg har også problemer med at videoer spiller x antal sekunder og fryser, og nogle mærkelige ting med skærmbilledet. Men ikke at lyden forsvinder.
Har ikke stødt på de problemer, til gengæld, kan jeg ikke få lov til at vise videoer i fuld skærm på den sekundære monitor, hvis jeg prøver at arbejde på den primære.
Ronson (45732) skrev:Jeg har også problemer med at videoer spiller x antal sekunder og fryser, og nogle mærkelige ting med skærmbilledet. Men ikke at lyden forsvinder.
-Go to chrome://plugins
-Click and expand +Details in the Upper Right
-Check over the flash files.
-One is version 11.3.31.222, the other two show version 11,3,300,268
-Disable the odd version (11.3.31.222) and reload the flash content
Det virkede for mig.
Jeg har næsten samme problem, sker dog kun for mig hvis jeg slukker for lyden på det flash jeg har kørende i fuld skærm
Jeg har næsten samme problem, sker dog kun for mig hvis jeg slukker for lyden på det flash jeg har kørende i fuld skærm
XorpiZ (45734) skrev:-Go to chrome://plugins
-Click and expand +Details in the Upper Right
-Check over the flash files.
-One is version 11.3.31.222, the other two show version 11,3,300,268
-Disable the odd version (11.3.31.222) and reload the flash content
Det virkede for mig.
Virkede også på mit problem.
Deaktiverede:
Beskrivelse: Shockwave Flash 11.3 r31
Version: 11.3.31.222
Ronson (45738) skrev:Fucking jyder og deres indoktrinering.
Det virker som et stort problem for dig? De ser det da ud til at have det sjovt?
Mort (45743) skrev:Hvis folk tror på at gud helbreder dem, kan det give en ganske mærkbar placeboeffekt.
Hvilket tilbedere af gud, healere osv. ikke har hjerneaktivitet nok til at forstå, så de mener at det kan bruges som bevis på at det virker og at gud eksisterer.
pewbe (45477) skrev:...hvis briller er gået i stykker, og først kan få gjort noget ved det på mandag.
...der endelig har fået sine briller tilbage. 9 dage uden er lang tid.
... der overvejer at købe nogle ekstra Linksys WRT54G før de ikke kan anskaffes mere.
... der overvejer at sætte eksterne antenner og bedre køling på min Linksys E2000 med DD-WRT.
... der overvejer at sætte eksterne antenner og bedre køling på min Linksys E2000 med DD-WRT.
Du skal købe nogle U.Fl til RP-SMA eller ligende pigtails, og så bore 2 huller i den. Derfra kan du så skrue 2 antenner på. F.eks. kig her. http://www.ebay.com/itm/7dBi-Antenna-Mod-Kit-Links...
Jeg har dog selv købt nogle pigtails, jeg synes ikke jeg vil købe sådan et kit.
Jeg skal ikke bruge WRT54G(L)'er lige nu, de skal dog være kompatible med DD-WRT og så er det grundet at det er noget ligende den bedste router jeg kender/har brugt, plus, så er jeg lidt bange for at jeg en dag ikke kan få dem mere.
Du skal købe nogle U.Fl til RP-SMA eller ligende pigtails, og så bore 2 huller i den. Derfra kan du så skrue 2 antenner på. F.eks. kig her. http://www.ebay.com/itm/7dBi-Antenna-Mod-Kit-Links...
Jeg har dog selv købt nogle pigtails, jeg synes ikke jeg vil købe sådan et kit.
Jeg skal ikke bruge WRT54G(L)'er lige nu, de skal dog være kompatible med DD-WRT og så er det grundet at det er noget ligende den bedste router jeg kender/har brugt, plus, så er jeg lidt bange for at jeg en dag ikke kan få dem mere.
Den dag WRT54GL bliver "udsolgt", er der mange nørder der græder ... Men ... Men ... Hvad med 54'eren og IPv6? Er det muligt med noget Tomato/dd-wrt?..
Har selv to 54'ere samt en BEFSR-something something ... Skal prøve at modde lidt med COM-stik og whatnot :D
Har selv to 54'ere samt en BEFSR-something something ... Skal prøve at modde lidt med COM-stik og whatnot :D
DD-WRT understøtter IPv6 så vidt jeg kan se, så det tror jeg man kan.
http://share.vossnetworks.dk/Stig/ipv6.png
Jeg har desværre foræret min WRT54G v1 og WAP54G v1 væk, begge med DD-WRT. Jeg tror dog jeg køber 2 eller 3 nye WRT54GL. I forhold til min WRT54G v1, så har de nye lidt flere ressourcer at gøre godt med. (200 MHz istedet for 125 MHz)
DD-WRT understøtter IPv6 så vidt jeg kan se, så det tror jeg man kan.
http://share.vossnetworks.dk/Stig/ipv6.png
Jeg har desværre foræret min WRT54G v1 og WAP54G v1 væk, begge med DD-WRT. Jeg tror dog jeg køber 2 eller 3 nye WRT54GL. I forhold til min WRT54G v1, så har de nye lidt flere ressourcer at gøre godt med. (200 MHz istedet for 125 MHz)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.