mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Magten (43101) skrev:Ah ja okay :D Jeg håbede lige der var nogen der havde taget forskud på glæderne :D
ÅRH! Det havde været priceless :D
- de tabte... Right?
Magten (43103) skrev:Well, de vandt deres kamp, men eftersom FCN også vandt deres så gik mesterskabet til dem :)
Ah ... Så de tabte mesterskabet - fair nok ... Fodbold siger mig ikke en skid :)
SlettetBruger (43093) skrev:Forhåbentlig vil en af mine 2 søstre undersøge sagen - når hun går ind følger jeg hurtig efter - sætter negle i hendes nakke og skynder mig at lægge en hånd på hendes mund - men lige med et par sekunders delay så hun kan nå at skrige.
SlettetBruger (43093) skrev:Jeg ville respektere en person ukritisk resten af livet hvis han/hun gennemførte ovenstående.
Jeg tror ikke, at det vil ende godt, hvis vi gør det mod dine søstre.
... der står og mangler en lukket boogie-trailer i denne weekend i nærheden af Tønder ... Og den må gerne koste gratis at låne (eller en kasse øl)..
Porre? Anyone?
Porre? Anyone?
...der hermed nominerer sig selv til bedste ven awards 2012.
http://i47.tinypic.com/4hcx8h.png
Bow to the master boys, bow to master.
Jeg kan ikke tro timingen :D det er fantastisk.
http://i47.tinypic.com/4hcx8h.png
Bow to the master boys, bow to master.
Jeg kan ikke tro timingen :D det er fantastisk.
Hun slettede den sidste besked i billedet.
Resten er som følger:
Maria Larsen
Min hjerne er færdig ja, og resten må du spørge Jesper om... ;-)
Jane Trolle Åkerstrøm
Maria er da altid trængende nok til at sprede ben for Jesper, uanset hvilken hårfarve ;) Og hjerneaktivitet er der ogs altid: "pik, sprut, mad, smøger!!", står dog i vilkårlig rækkefølge ;)
Maria Larsen
Pik, smøger, sprut og mad... Drt må være rækkefølgen ;-)
Jane Trolle Åkerstrøm
Haha, det lyder fornuftigt! :) Der kan du bare se, Rene, der er hjerneaktivitet :)
Charmerende pigebarn, ikke?
Resten er som følger:
Maria Larsen
Min hjerne er færdig ja, og resten må du spørge Jesper om... ;-)
Jane Trolle Åkerstrøm
Maria er da altid trængende nok til at sprede ben for Jesper, uanset hvilken hårfarve ;) Og hjerneaktivitet er der ogs altid: "pik, sprut, mad, smøger!!", står dog i vilkårlig rækkefølge ;)
Maria Larsen
Pik, smøger, sprut og mad... Drt må være rækkefølgen ;-)
Jane Trolle Åkerstrøm
Haha, det lyder fornuftigt! :) Der kan du bare se, Rene, der er hjerneaktivitet :)
Charmerende pigebarn, ikke?
...der har clocket sin SGS2 ned til 500 MHz (Fra 1600 MHz) og nærmest ikke kan mærke at den kører lansommere... ? Men grafikprocessoren kører stadig fuld fart. ROM: AOKP Hydrogen
Daniel-Dane (43117) skrev:Nå, ja. Jeg skulle jo formatere telefonen. Tak, gnarfie.
Den fangede jeg ikke...?
... Der i dag har hjulpet med at flytte to lejligheder fra Aabenraa, til en lejlighed Ribe -.-
... Der har det varmt, og er træt -_-
... Der har det varmt, og er træt -_-
Jeg er desværre først kommet ind i kampen nu. Så jeg har ikke prøvet Developer Preview.
Jeg er desværre først kommet ind i kampen nu. Så jeg har ikke prøvet Developer Preview.
XorpiZ (43143) skrev:Bil drejer til venstre, bil rammer cyklist. Det er vel ikke så svært.
Har du set bulen på bilen?
Hvordan vil du lave den med normale venstresvingshastigheder kombineret med normale cykelhastigheder.
Selvfølgelig kan den 80-årige have taget et Brian-sving og snittet kantstenen med 50-60 kmt, samt at cyklisten kører 50 kmt eller mere.
Men det synes jeg bare ikke lige passer med at den 80-årige er så "langsom" at han først opdager den nye passager efter 50 meter.
...der fik et tilbud der var knap så svært at afslå.
Mine forældre har en veninde - en i midten af 20'rne årig M.I.L.F. Som jeg godt kender - hun fik nemlig børn som 19 årig, med den 60 årige "guru"/clairvoyant som mine forældre og deres omgangskreds så meget ( jeg var endda med til en "seance" engang - for videnskabens skyld - yderligere info kan gives hvis ønsket)
Han er så død nu - anyhow. Selvom 8 ud af 10 alarmklokker ville ha ringet uanset, da mine forældre spurgte om det ikke var noget at danne par med den her M.I.L.F. - så nåede jeg at tale med min søster inden, da hun hentede mig på stationen - under ét af forsøgene på small-talk nævnte hun nemligt at hende Johanne (le M.I.L.F) havde sagt "så nu er Gerhard (le Guru) her, jeg skal hilse fra ham" - altså på trods af at han er DØD.
also: på trods af at jeg var et rystende nervevrag, lykkedes det mig at få begge mine forældre tvunget til tårer med min tale til Mormands 50 års fejring - fik high-fives af mine søskende.
Mine forældre har en veninde - en i midten af 20'rne årig M.I.L.F. Som jeg godt kender - hun fik nemlig børn som 19 årig, med den 60 årige "guru"/clairvoyant som mine forældre og deres omgangskreds så meget ( jeg var endda med til en "seance" engang - for videnskabens skyld - yderligere info kan gives hvis ønsket)
Han er så død nu - anyhow. Selvom 8 ud af 10 alarmklokker ville ha ringet uanset, da mine forældre spurgte om det ikke var noget at danne par med den her M.I.L.F. - så nåede jeg at tale med min søster inden, da hun hentede mig på stationen - under ét af forsøgene på small-talk nævnte hun nemligt at hende Johanne (le M.I.L.F) havde sagt "så nu er Gerhard (le Guru) her, jeg skal hilse fra ham" - altså på trods af at han er DØD.
also: på trods af at jeg var et rystende nervevrag, lykkedes det mig at få begge mine forældre tvunget til tårer med min tale til Mormands 50 års fejring - fik high-fives af mine søskende.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.