mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Danne par med en tøs, der sammen med en 60 årig tosse, fik barn som 19 årig? Run Porre .. Run ffs!
Danne par med en tøs, der sammen med en 60 årig tosse, fik barn som 19 årig? Run Porre .. Run ffs!
SlettetBruger (43149) skrev:also: på trods af at jeg var et rystende nervevrag, lykkedes det mig at få begge mine forældre tvunget til tårer med min tale til Mormands 50 års fejring - fik high-fives af mine søskende.
Der er ikke noget bedre end når en tale rører folk til tårer. Godt gået.
...der var til bryllup lørdag, hvor gommen græd 2 ord inde i talen. Awesome.
Also: #43150 +1
...som snart er træt af den Diablo 3 reklame som lige skal gå til http://eu.blizzard.com/en-gb/games/d3/?int hver gang jeg vil se en nyhed på railgun.
helt seriøst man jeg klikker ikke engang på den. ffs
helt seriøst man jeg klikker ikke engang på den. ffs
Nå, men mine forældre har ofte været værter for ham her Gerhardt. Som var en person der taler med folk om deres problemer fordi han var klog. Bla bla.
De har så længe prøvet at få mig med og sagde de ville betale gebyret. Finno. Jeg tog med. Al respekt for den afdøde snydepels; de fleste råd han gav folk var sku gode. Han ku fint sige til folk de sku tage sig sammen.
Nå, jeg fik ikke lov til bare at kigge på, så da han kom til mig og fandt ud af at jeg arbejdede med tech fik jeg ellers at vide at jeg skulle komme igang med at gøre noget for at skynde på udvikling så vi kunne komme op på samme teknologiske højde som på atlantis' tid...
Ja det sagde han.
Han sagde også det skulle være snart, da min fantasi, som jeg kender den vil ophøre når jeg bliver 26. Lol.
Jeg holdte masken dog i frygt for at blive stenet af de andre i gruppen.
De har så længe prøvet at få mig med og sagde de ville betale gebyret. Finno. Jeg tog med. Al respekt for den afdøde snydepels; de fleste råd han gav folk var sku gode. Han ku fint sige til folk de sku tage sig sammen.
Nå, jeg fik ikke lov til bare at kigge på, så da han kom til mig og fandt ud af at jeg arbejdede med tech fik jeg ellers at vide at jeg skulle komme igang med at gøre noget for at skynde på udvikling så vi kunne komme op på samme teknologiske højde som på atlantis' tid...
Ja det sagde han.
Han sagde også det skulle være snart, da min fantasi, som jeg kender den vil ophøre når jeg bliver 26. Lol.
SlettetBruger (43156) skrev:Nå, jeg fik ikke lov til bare at kigge på, så da han kom til mig og fandt ud af at jeg arbejdede med tech fik jeg ellers at vide at jeg skulle komme igang med at gøre noget for at skynde på udvikling så vi kunne komme op på samme teknologiske højde som på atlantis' tid...
Ja det sagde han.
Det er så der, at man kalder ham for idiot og omvender samtlige får til rationelle, tænkende mennesker.
Det sker altid i mine drømme, når jeg kommer i en lignende situation.
Ikke i sønderjylland desværre. Og folk stoler på ham blindt. Kender en tøs der blev sat i stuearrest fordi ham gerhardt fortalte hendes far at hun tog stoffer for det fortalte universet ham. Lol
... som lige har fundet to billeder til Porre, fra min tur over til Vandfarve:
http://peecee.dk/upload/view/368301/full
http://peecee.dk/upload/view/368304/full
http://peecee.dk/upload/view/368301/full
http://peecee.dk/upload/view/368304/full
...Der er glad for at være hjemme.
...Der er let solbrændt - meget let.
...Der er øm i de fleste kropsmuskler af at kaste bold med søskende og påhæng i flere timer;
Både idag og igår, stod vi bare i haven og kastede bold - i starten var reglen at det kun var med venstre det skulle gøres - så vi stod 5 mand i en cirkel og skulle kaste bolden i pentagram-mønster uden at tabe. 8 runder i træk nåede vi op på, med 4-5 meter imellem hver person - hvoraf 2 af dem var kvinder!
Idag tog vi skridtet med nogen sjove regler - greb man med den forkerte hånd skulle man hoppe en hel runde - indtil mand greb bolden igen. Tabte man bolden skulle man sidde ned en hel rund. greb man med begge hænder, eller forsøgte på det skulle man helt ned og ligge indtil man havde grebet den igen. hvad gang man greb bolden skulle man sige en lyd, og gentage den baglæns når man kastede - glemte man det skulle man hoppe en hel omgang.
Utrolig hvor meget underholdning man kan få ud af en tennisbold.
...Der er let solbrændt - meget let.
...Der er øm i de fleste kropsmuskler af at kaste bold med søskende og påhæng i flere timer;
Både idag og igår, stod vi bare i haven og kastede bold - i starten var reglen at det kun var med venstre det skulle gøres - så vi stod 5 mand i en cirkel og skulle kaste bolden i pentagram-mønster uden at tabe. 8 runder i træk nåede vi op på, med 4-5 meter imellem hver person - hvoraf 2 af dem var kvinder!
Idag tog vi skridtet med nogen sjove regler - greb man med den forkerte hånd skulle man hoppe en hel runde - indtil mand greb bolden igen. Tabte man bolden skulle man sidde ned en hel rund. greb man med begge hænder, eller forsøgte på det skulle man helt ned og ligge indtil man havde grebet den igen. hvad gang man greb bolden skulle man sige en lyd, og gentage den baglæns når man kastede - glemte man det skulle man hoppe en hel omgang.
Utrolig hvor meget underholdning man kan få ud af en tennisbold.
Du var ikke på Møn?
Naboen havde idi... gæster på besøg, der kastede bold og råbte og skreg hele dagen i går.
Du var ikke på Møn?
Naboen havde idi... gæster på besøg, der kastede bold og råbte og skreg hele dagen i går.
Dog ikke nej - Men da mine forældre på ud på, hvad der i sønderjylland er defineret som, landet. er det ikke et problem at vi larmer :D
Travsted.
Lingu, jeg er da ked at mine underholdningskrav ikke lever op til dit, jeg-køber-vin-i-netto standarter.
Lingu, jeg er da ked at mine underholdningskrav ikke lever op til dit, jeg-køber-vin-i-netto standarter.
Hold da op, dit pjattehoved. Jeg sidder på kanten af stolen, fastholdt i åndeløs spænding over at høre smertefuldt detaljerede beretninger om, hvilke boldspil du har engageret dig i i dagens løb.
Og så glæder jeg mig over, at der kun kommer et par stykker om dagen - jeg vil jo så nødigt overstimuleres.
Og så glæder jeg mig over, at der kun kommer et par stykker om dagen - jeg vil jo så nødigt overstimuleres.
LinguaIgnota (43170) skrev:Hold da op, dit pjattehoved. Jeg sidder på kanten af stolen, fastholdt i åndeløs spænding over at høre smertefuldt detaljerede beretninger om, hvilke boldspil du har engageret dig i i dagens løb.
http://peecee.dk/uploads/052012/.jpg
... der bager kage fordi han bliver halvgammel i morgen.
... der blev nødt til at dele dejen op i to.
... der byttede rundt på natron og vanilje i den ene portion.
Result:
http://dl.dropbox.com/u/1098960/Kage.png
Nogen der ved hvad det har af konsekvenser for smag og konsistens?
... der blev nødt til at dele dejen op i to.
... der byttede rundt på natron og vanilje i den ene portion.
Result:
http://dl.dropbox.com/u/1098960/Kage.png
Nogen der ved hvad det har af konsekvenser for smag og konsistens?
... der ville ønske at jeg kunne give m910q kanel ;)
... der seriøst snart skal have ryddet op i sit hardware >_<
... der seriøst snart skal have ryddet op i sit hardware >_<
#Hånter:
Det var pissefedt for 1½ år siden da jeg fik jobbet. Nu sidder jeg så bare fast uden at kunne komme videre i min position og med en manager som har flere humørsvingninger end min gravide veninde.
Så nu er jeg meget glad for istedet at kunne sætte mine ben hos Google Maps om en uge :)
Det var pissefedt for 1½ år siden da jeg fik jobbet. Nu sidder jeg så bare fast uden at kunne komme videre i min position og med en manager som har flere humørsvingninger end min gravide veninde.
Så nu er jeg meget glad for istedet at kunne sætte mine ben hos Google Maps om en uge :)
... der har fået fat i et fucked up HDD-diag program
HDD Scan 3,3
Fuck noget hø! Uanset hvilken disk - så siger den gudhjælpe mig 58.605.375 LBA ... Pffh!
HDD Scan 3,3
Fuck noget hø! Uanset hvilken disk - så siger den gudhjælpe mig 58.605.375 LBA ... Pffh!
Kris (43192) skrev:#Hånter
Jeg skal rent faktisk præcis det de andre tosser her beder mig om.
Jeg skal checke kvaliteten af den data, der er indtastet på google maps for virksomheder i Danmark og rette dem hvis nødvendigt. :)
Det lyder da fedt. Skal du bare tage firmabogen fra en ende af, eller er det på opfordring?
Kris (43192) skrev:#Hånter
Jeg skal rent faktisk præcis det de andre tosser her beder mig om.
Jeg skal checke kvaliteten af den data, der er indtastet på google maps for virksomheder i Danmark og rette dem hvis nødvendigt. :)
Så hvis man går ind på Google Maps og skriver en grov og stødende besked, så er det dig, der kommer til at læse den?
...Der fik revet toppen af lilletå-lommen af mit ene par sko da den snittede en metal-dims på døren.
Begynder så småt at løbe tør for intakte Fivefingers. Hvorfor skal de da også være så pokkers dyre -.-
Begynder så småt at løbe tør for intakte Fivefingers. Hvorfor skal de da også være så pokkers dyre -.-
Du kunne starte med at lade være med at forære nogen væk?
- hey vent! Det gjorde du jo heller aldrig >_<
Du kunne starte med at lade være med at forære nogen væk?
- hey vent! Det gjorde du jo heller aldrig >_<
Dem jeg gav væk var sådan nogen basic modeller. Ikke de der high tech shit jeg selv går i :P
Og jo, alle mine excess VFF's er væk - sorry ;-) Min søsters neger fik "dine"
Og jo, alle mine excess VFF's er væk - sorry ;-) Min søsters neger fik "dine"
Du snakkede om at du havde to?.. Baaah!..
Har selv måtte bruge 875 nede ved Inter-sportig-master i Tønder ... Men er også glade for dem :D
Du snakkede om at du havde to?.. Baaah!..
Har selv måtte bruge 875 nede ved Inter-sportig-master i Tønder ... Men er også glade for dem :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.