mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jakob Jakobsen (43050) skrev:#43048
Det meste af behandlingen bliver på Næstved, men en eventuel fremtidig operation, kommer nok til at foregå i Odense.
Det er jeg ked af at høre.
Daniel-Dane (43051) skrev:Det er jeg ked af at høre.
Hvorfor det?
Jeg har kun fået god behandling der og jeg har trods alt været der en del gange og for en del forskellige ting.
Jeg har kun hørt dårligt fra venner og familie. Min mor skulle opereres i øjnene. Den første læge gjorde det ikke godt nok med det ene øje, så den anden (bedre) læge skulle gøre det godt igen. Nej, hun gjorde det ikke bedre.
Men jeg husker ellers, at der var nogle statistikker, som fortalte, at Næstved Sygehus ikke er så godt.
Men jeg husker ellers, at der var nogle statistikker, som fortalte, at Næstved Sygehus ikke er så godt.
Hmm, så længe du ikke selv fremviser noget tvinger du mig til at konkludere du er for dum til at forstå det?
Ja jeg har set den statistik, der påviser at Næstved skulle have en høj dødelighed.
Det medierne glemte at tage med, var at hospitalet, desuden modtager en stor del af patienter som, på grund af deres sygdom, vil have en højere dødelighed.
For at få et reelt tal, skal man jo sammenligne ud fra hvilke behandlinger der gives, og ikke på den generelle dødelighed.
Desuden har slagteren fra Næstved fået forbud mod at operere. (En "kirurg" der har gjort to af mine venner voldsomt handicappede), så statistikken er kun blevet bedre.
Ja jeg har set den statistik, der påviser at Næstved skulle have en høj dødelighed.
Det medierne glemte at tage med, var at hospitalet, desuden modtager en stor del af patienter som, på grund af deres sygdom, vil have en højere dødelighed.
For at få et reelt tal, skal man jo sammenligne ud fra hvilke behandlinger der gives, og ikke på den generelle dødelighed.
Desuden har slagteren fra Næstved fået forbud mod at operere. (En "kirurg" der har gjort to af mine venner voldsomt handicappede), så statistikken er kun blevet bedre.
http://i50.tinypic.com/2mpit7a.jpg
Winderp Phone 7
Hvis jeg scroller så opfører hver af de sorte linier som om de er bunden.
Håbede på at resstten i tirsdags ville løse det - men det forekommer stadig hvis jeg bruger browseren i længere tid af gangen.
Winderp Phone 7
Hvis jeg scroller så opfører hver af de sorte linier som om de er bunden.
Håbede på at resstten i tirsdags ville løse det - men det forekommer stadig hvis jeg bruger browseren i længere tid af gangen.
Well.. Fod fetich ligefrem.. Tænker nej. Men sådan et par små størrelse 37 fødder men en lilletå så lille og buttet at neglen knap er synlig? Hvem synes ikke dét er nuttet?
Det synes jeg ikke. Fødder er fucking klamme og jeg vil hellere pisses i munden end at få stukket sådan er par i fjæset. Fy for helvede.
Jeg har både Vandfarve, MiniSnøvs og Systran - der er lissom bare ikke plads til flere spassere i mit liv.
...Der faktisk er lidt ked af at natural running er blevet så populært. Det stormer ind fra alle sider med halvhjertede forsøg på at snydepenge ud af folk.
"Lad os lancere nogen sko, der tillader det vi selv definere som naturlig løb - men lad os lave dem så tykke at de umuligger feedback fra fødderne.
Folk elsker dem, for uden feedback gør det ikke ondt når de løber forkert. så ender vi med samme 80% skades-procent som heel-strikers og med et endnu værre ry fordi kritiske dele som akillessene er mere udsatte.
Fuck jer sko-producenter, fuck jer løbe-butikker.
"Lad os lancere nogen sko, der tillader det vi selv definere som naturlig løb - men lad os lave dem så tykke at de umuligger feedback fra fødderne.
Folk elsker dem, for uden feedback gør det ikke ondt når de løber forkert. så ender vi med samme 80% skades-procent som heel-strikers og med et endnu værre ry fordi kritiske dele som akillessene er mere udsatte.
Fuck jer sko-producenter, fuck jer løbe-butikker.
­­­­­­­­­­ (43072) skrev:#43070
Det burde du gå til lægen med vis det fortsætter
Na det svinger op og ned. igår havde jeg taget 1,5kg på iforhold til Onsdag morgen.
Det virker bare som en del at svinge med - plejer normalt ikke at være mere end et par 100 gram - måske ,5kg efter en bytur.
Kan da være det er "normalt" min krop er jo normalt i vinterhi.
LinguaIgnota (43066) skrev:Hvorfor vil du hele tiden mødes, hva'? :(
Har du allerede glemt de beskeder, som du sendte mig, og hvis eksistens du ikke ville vedkende?
...Der igår så Game of Thrones - og kom i tanke om den meme hvor man ser et billede af GREEN-land med masser af is, og ICE-land med masser af grønt.
I dag er den på forsiden af memebase xD nice tilfælde.
I dag er den på forsiden af memebase xD nice tilfælde.
Nice.. Det har jeg også tit overvejet på vej til arbejde, men jeg er en kylling når vandet er koldt :(Brugernavn (43077) skrev:,,,der startede dagen med et morgenbad i havet :-)
Det ser jo lækkert ud når man lige kører op langs stranden :D
Magten (43080) skrev:Nice.. Det har jeg også tit overvejet på vej til arbejde, men jeg er en kylling når vandet er koldt :(
Det er ikke så slemt, som du frygter. Det handler bare om at komme under ;)
Magten (43080) skrev:Det ser jo lækkert ud når man lige kører op langs stranden :D
Det gør det :-) Det sted jeg badede ligner til forveksling noget, helt til venstre i billedet... det skulle vel ikke være Amager Strandpark?
Det sagde hun også igår!Brugernavn (43081) skrev:Det er ikke så slemt, som du frygter. Det handler bare om at komme under ;)
Det er det nemlig :D Arbejder lige ved Femøren st så kører af Amager Strandvej når jeg cykler på job :)Brugernavn (43081) skrev:Det gør det :-) Det sted jeg badede ligner til forveksling noget, helt til venstre i billedet... det skulle vel ikke være Amager Strandpark?
Magten (43082) skrev:Det er det nemlig :D Arbejder lige ved Femøren st så kører af Amager Strandvej når jeg cykler på job :)
Så er det nok der :-)
Bortset fra at der er lige lovligt mange vandplanter, er det et ok sted.
Jeg må tvinge mig selv derned en dag.. Det er jo en lækker måde at starte morgenen på :)Brugernavn (43084) skrev:Så er det nok der :-)
Bortset fra at der er lige lovligt mange vandplanter, er det et ok sted.
...der burde sætte et webcam op på sin plads, så i også kan se alle de fine piger der render rundt nede på gaden.. Det er sgu svært at koncentrere sig nogle gange..
Sådan har jeg det derhjemme.
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-sn...
Alle folk i det nordlige Esbjerg og omegn går igennem der kryds når de skal i byen. Der er altså nogen flotte stænger her i sommeren.
Vindueskarm + hygge-drink og klassisk musik.
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-sn...
Alle folk i det nordlige Esbjerg og omegn går igennem der kryds når de skal i byen. Der er altså nogen flotte stænger her i sommeren.
Vindueskarm + hygge-drink og klassisk musik.
Skal se om jeg kan snipe nogle billeder, men det bliver nok lidt svært :/
Der er nok bedst chance for det når der er pause i de møder der bliver holdt på hotellet overfor..
Der er nok bedst chance for det når der er pause i de møder der bliver holdt på hotellet overfor..
Mmm, lange solbrune ben ftw.SlettetBruger (43091) skrev:Der er altså nogen flotte stænger her i sommeren.
Den fiat 500 minder mig om Windows 8..
...Hvis familie tror han kommer hjem i morgen
...Der tager hjem iaften.
Planen: imens de sidder i stuen lister jeg mig ind i entre'en, ind på badeværelset, tænder lyset, åbner skabe, placere min telefon i vinduet så den kan optage video af rummet, finder føntøren frem og tænder den, skynder mig ud og gemme mig bag den åbne bareværelses-dør i entreen.
Forhåbentlig vil en af mine 2 søstre undersøge sagen - når hun går ind følger jeg hurtig efter - sætter negle i hendes nakke og skynder mig at lægge en hånd på hendes mund - men lige med et par sekunders delay så hun kan nå at skrige.
Bonus:
Hvis hun genkender mig i spejlet og tid er til det, skynder jeg mig at sige hun skal lægge sig ned på gulvet - eller blot gemme sig bag bruseforhænget, og løber ud bag døren igen - forhåbentlig kommer den anden søster så ud og ser hva fuck der er gået for sig. BØH
Too much? Jeg ville respektere en person ukritisk resten af livet hvis han/hun gennemførte ovenstående.
...Hvis familie tror han kommer hjem i morgen
...Der tager hjem iaften.
Planen: imens de sidder i stuen lister jeg mig ind i entre'en, ind på badeværelset, tænder lyset, åbner skabe, placere min telefon i vinduet så den kan optage video af rummet, finder føntøren frem og tænder den, skynder mig ud og gemme mig bag den åbne bareværelses-dør i entreen.
Forhåbentlig vil en af mine 2 søstre undersøge sagen - når hun går ind følger jeg hurtig efter - sætter negle i hendes nakke og skynder mig at lægge en hånd på hendes mund - men lige med et par sekunders delay så hun kan nå at skrige.
Bonus:
Hvis hun genkender mig i spejlet og tid er til det, skynder jeg mig at sige hun skal lægge sig ned på gulvet - eller blot gemme sig bag bruseforhænget, og løber ud bag døren igen - forhåbentlig kommer den anden søster så ud og ser hva fuck der er gået for sig. BØH
Too much? Jeg ville respektere en person ukritisk resten af livet hvis han/hun gennemførte ovenstående.
... der ville ønske at nogle FCK-fans så dette
http://peecee.dk/uploads/052010/Photo-0138.jpg
(Var det ikke noget med at de tabte? Er ikke sikker)
Ingen tvivl om at jeg er en Evil Genius.
Der er nogen risici dog - hvis det nu er min far der smutter derud - så vil det koste mig tænder og rekonstruerende kirugiske operationer i ansigtet.
Der er nogen risici dog - hvis det nu er min far der smutter derud - så vil det koste mig tænder og rekonstruerende kirugiske operationer i ansigtet.
Står der ikke 2010/2011 på dåsen?Thoroughbreed (43096) skrev:... der ville ønske at nogle FCK-fans så dette
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.