mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
NioBe (42151) skrev:....Pus....?
Fnis. :P
NioBe (42151) skrev:Nej dog ikke, han har bare fyret pis af jeg ikke lige ville høre på. My mood is ruined, til at tage i biografen med ham. Suk, også er det for engangs skyld købte billetter. Fail.
Chick-flick: Tag en veninde med istedet for ham.
Guy-movie: Send bror/ven med ham, og fortæl bror/ven er han har været en dick. God stemning all night. :D
Mnc (42152) skrev:Fnis. :PNioBe (42151) skrev:Nej dog ikke, han har bare fyret pis af jeg ikke lige ville høre på. My mood is ruined, til at tage i biografen med ham. Suk, også er det for engangs skyld købte billetter. Fail.
Chick-flick: Tag en veninde med istedet for ham.
Guy-movie: Send bror/ven med ham, og fortæl bror/ven er han har været en dick. God stemning all night. :D
1.
Den ene veninde jeg har som kan, vil jeg ikke tage med. Ellers ender jeg med at skal lytte til hende snakke helevejen.
2.
Øh næh! Mine billetter! Jeg regner bare med at bede ham om at møde op før filmen starter, også ser vi den bare "sammen" imens jeg ignorere ham... Så kan han sidde der og få dårlig samvittighed igennem hele filmen. Thats my plan.
NioBe (42153) skrev:så ser vi den bare "sammen" imens jeg ignorere ham... Så kan han sidde der og få dårlig samvittighed igennem hele filmen
http://4.bp.blogspot.com/_kMs_q1g_CmQ/SHVRUpZmhhI/...
Fjolle (42154) skrev:3.
Random newz meetup!
http://images.sodahead.com/polls/001781401/2549915...
NioBe (42153) skrev:også ser vi den bare "sammen" imens jeg ignorere ham... Så kan han sidde der og få dårlig samvittighed igennem hele filmen. Thats my plan.
Har du overvejet at fortælle ham problemet i stedet for?
Jeg har hørt kommunikation er godt for et forhold.
NioBe (42156) skrev:den forkerte side af danmark
Hvilken side er "den rigtige" i dette tilfælde? :P
fjols (42157) skrev:Har du overvejet at fortælle ham problemet i stedet for?
Don't be silly... Girls don't work that way.
fjols (42157) skrev:Har du overvejet at fortælle ham problemet i stedet for?
Når jeg kommer i kontakt med ham så vil jeg snakke med ham om det. Men jeg magter det ærligt talt ikke. Om jeg snakker med ham eller ej. Jeg gidder stadigvæk ikke ind og se filmen med ham lige pt. Men da billetterne er købt vil jeg ikke spilde dem.
Mnc (42158) skrev:Hvilken side er "den rigtige" i dette tilfælde? :P
Den sjællandske side? :P
Mnc (42160) skrev:Er det ikke bedre at få renset luften inden i skal klemmes ned i biografsæder og bruge ~2 timer i stilhed?
Energien i bruger på at få klaret tingene inden biografen er sikkert bedre brugt på dét, istedet for at sidde og simre i stilhed i flere timer.
Nu sidder vi jo teknisk set i en biograf og vil ikke rigtigt tale til hinanden uanset hvad. :P
fjols (42161) skrev:Kvindelig logik ;)
Min ex kunne også spille det spil der og hold da kæft hvor var det trættende. Så kunne man gå igennem sådan en hel film uden at nyde noget som helst og så bagefter prøve at få en forklaring. Løsningen tog 3 minutter når man endelig kom i gang.
Ja, en latterlig kvinde logik som mænd er ligeså gode at bruge. ;)
Jeg har da planer om at snakke med ham, men at jeg skal bruge engeri på at forklare ham noget han nok ikke mener jeg har ret i/eller gir mening. Det er også pisse trættene. Derfor er det bare nemmere at vi mødes og spiser hver for sig så vi kan få noget tomrum. Også kan vi ligge og ødelægge sengen når vi kommer hjem.
Magten (42162) skrev:Kort sagt: Kvinder er onde
Hmm både og. Kommer an på hvor meget man vil lægge i det. Men lige nu er jeg nok lidt ond....ja....
Bruger: "Min skærm vender på hovedet"
Mig: "hmm nå, prøv at trykke CTRL+ALT+pil op"
Bruger: "Det hjalp ikke"
Mig: "finno - jeg må lige komme forbi når jeg kan komme fra telefonen"
Bruger ringer igen kort tid efter: "Nu er det kun halvdelen af min skærm der vender på hovedet..."
Mig:"...eh"
Troede nogen havde taget pis på ham, men da jeg kom derover:
http://i48.tinypic.com/2iiubk.jpg
Mig: "hmm nå, prøv at trykke CTRL+ALT+pil op"
Bruger: "Det hjalp ikke"
Mig: "finno - jeg må lige komme forbi når jeg kan komme fra telefonen"
Bruger ringer igen kort tid efter: "Nu er det kun halvdelen af min skærm der vender på hovedet..."
Mig:"...eh"
Troede nogen havde taget pis på ham, men da jeg kom derover:
http://i48.tinypic.com/2iiubk.jpg
NioBe (42165) skrev:Nu sidder vi jo teknisk set i en biograf og vil ikke rigtigt tale til hinanden uanset hvad. :P
Mnc (42160) skrev:istedet for at sidde og simre i stilhed i flere timer.
Evt. find ud af, at du bare fortæl ham hvorfor du er sur/hvad du er sur over, men uden at der skal være nogen diskussion.
"This is why, now let's go watch a movie."
Mnc (42169) skrev:Evt. find ud af, at du bare fortæl ham hvorfor du er sur/hvad du er sur over, men uden at der skal være nogen diskussion.
Suk magter det ikke. Men som sagt, jeg tager fat i ham uanset hvad. Jeg har ikke noget valg.
#Fjols.
Sikke da en underlig idé du har oppe i dit lille hovede.
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad problemet er, eller hvordan det er opstået, men det kan virke som om at han ikke helt ved hvad du er sur over eller hvorfor du er sur.
Hvis han ikke er 'indviet' om man vil, så synes jeg ikke rigtigt du kan tillade dig at være pissed. Især ikke hvis du vil straffe ham, før du indvier ham i problemet. Det er bare bitchy, intet andet.
Jeg kan selvfølgelig have misforstået situationen.
NioBe (42165) skrev:noget han nok ikke mener jeg har ret i/eller gir mening
Hvis han ikke er 'indviet' om man vil, så synes jeg ikke rigtigt du kan tillade dig at være pissed. Især ikke hvis du vil straffe ham, før du indvier ham i problemet. Det er bare bitchy, intet andet.
NioBe (42168) skrev:fjols (42166) skrev:I skal knalde *fnis*
Skal Ronson kigge på?
Hvad!? Hvem har sagt at vi skal knalde!??!?! Tsk!
Nej, det går. Vores hund klare jobbet udemærket.
Det lyder lidt ulækkert, men hver sin lyst- fair nok...........
Mnc (42172) skrev:Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad problemet er, eller hvordan det er opstået, men det kan virke som om at han ikke helt ved hvad du er sur over eller hvorfor du er sur.
Jeg er pissed til jeg køler af. Jeg vælger helst at tænke tingende igennem (deraf man kan nå at tænke onde planer samtidig). Når jeg så er kølet af, tager jeg fat i ham så det ikke ender værre end det er nu.
Jeg tror ikke at han ved det, mine signaler var meget blande og sarkastiske. Inden jeg sagde farvel til ham i morges.
Men han er en mand. Han skal have det hele ind med én ske før han lægger mærke til noget og reagere.
Mamad (moveax1ret) (42173) skrev:NioBe (42168) skrev:fjols (42166) skrev:I skal knalde *fnis*
Skal Ronson kigge på?
Hvad!? Hvem har sagt at vi skal knalde!??!?! Tsk!
Nej, det går. Vores hund klare jobbet udemærket.
Det lyder lidt ulækkert, men hver sin lyst- fair nok...........
Nogen sinde ligget og hygget med én også sidder kæledyret og følger godt med? Det kunne jo være den kan bruge det selv senere, det nyttige input. :P
Det er ret skummelt faktisk.
XorpiZ (42175) skrev:Selvfølgelig. Verden ville da også være ufattelig meget nemmere, hvis kvinder nu bare sagde, hvad deres problem var.
Jeg har jo også planer om at sige det. Læs nu for pokker. :P Jeg skal bare lige sidde og tænke lidt over det også tager jeg fat i ham når jeg kan. ;)
Jeg fatter bare ikke hvorfor i ikke kan finde ud af, at du forklarer hvad du er pissed over og hvorfor (før filmen - uden at der skal tales om det på dét tidspunkt) og så kan han
1: sige undskyld
2: tænke "wtf?"
Og så kan i tage snakken når i kommer hjem.
Så har han også en chance for at tænke situationen fra i morges (som jeg forstod det) igennem.
http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/151842...
Så har han også en chance for at tænke situationen fra i morges (som jeg forstod det) igennem.
Mnc (42181) skrev:Jeg fatter bare ikke hvorfor i ikke kan finde ud af, at du forklarer hvad du er pissed over og hvorfor (før filmen - uden at der skal tales om det på dét tidspunkt) og så kan han
Vi får jo nok snakket ud om det. Men det vil jo ikke hjælpe på at jeg ikke magter at tage i biografen alligevel. Det er ret anstrengende at forklare én noget som ikke forstår det.
Og han kan selv være pisse stædig.
Lidt a la Terracide når han ikke indrømmer når han tager fejl :P
NioBe (42153) skrev:Øh næh! Mine billetter! Jeg regner bare med at bede ham om at møde op før filmen starter, også ser vi den bare "sammen" imens jeg ignorere ham... Så kan han sidde der og få dårlig samvittighed igennem hele filmen. Thats my plan.
Øhm... Tøspige, om man sidder i en biograf eller sidder i en biograf og bliver ignoreret er stort set det samme. Du skal virkelig være god til at ignorere ham for at han lægger mærke til det.
NioBe (42174) skrev:Jeg tror ikke at han ved det, mine signaler var meget blande og sarkastiske [...] Han skal have det hele ind med én ske før han lægger mærke til noget og reagere.
Sig nu bare hvad der er galt i stedet for at sende signaler. Hvis du allerede véd at han ikke forstår signaler, hvorfor fortsætter du så med at sende dem? Sig hvad du tænker, i stedet for at forsøge at få os til at tænke det. Vi virker ikke sådan.
NioBe (42149) skrev:
...der forresten er ret ÅSÅM til photoshop. *HOST*
... Der skal have undervisning af NioBe i Photoshop - bare det ikke er elements?
Daniel-Dane (42191) skrev:NioBe = Lise. Den havde jeg ikke set komme. Nærmer vi os mon en sæsonafslutning på newz.dk?
Er jeg nu det?
Er rimelig sikker på at jeg ikke lades som om at jeg har kæreste på. Men rent faktisk har én?
Jeg sagde det forresten til kæresten. Hans første svar de første 10 min var "Okay". Hold da op et forsvar han kom med, blev helt skudt væk.
NioBe (42193) skrev:...
Jeg sagde det forresten til kæresten. Hans første svar de første 10 min var "Okay". Hold da op et forsvar han kom med, blev helt skudt væk.
Må vi ikke snart få at vide hvad hele sagen drejer sig om? Det gør det lidt lettere, at tage stilling til.
... Der lige har fået fri!
NioBe (42193) skrev:Jeg sagde det forresten til kæresten. Hans første svar de første 10 min var "Okay". Hold da op et forsvar han kom med, blev helt skudt væk.
Thumbs up for kortene på bordet.
Og alt efter situationen så er hans tilbagemelding enten helt normal eller totalt forkastelig. Eller en mellemvej. Alt efter situationen.
*host #95 host*
OxxY (42197) skrev:... der lånte en rørskærer og nu har både varmt og koldt vand i køkkenet!
Tillykke, well done & alt det der.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.