mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...Der skulle skifte backup tapes.
...Der pludselig befandt sig i tyrkiet
.... Det vidste sig dog at det bare var aircon1 i serverrummet der var stået af - Temperaturmåleren var maxed (+30 grader) jeg kunne nemt gætte på tæt på 40 grader.
.... Det vidste sig dog at det bare var aircon1 i serverrummet der var stået af - Temperaturmåleren var maxed (+30 grader) jeg kunne nemt gætte på tæt på 40 grader.
didriksen86 (42206) skrev:2012 versionerne eller de "outdatede om 6 måneder"?
Desværre de gamle versioner da der ikke rigtig er nogen bøger om 2012 ude endnu. Men det er fint nok, det er de versioner jeg kommer til at arbejde med til at starte med..
SCCM 2012 håber jeg dog vi får kunder ind på i år, så jeg har bestilt lidt læsestof om det også :)
mobil teamviewer + pc teamviewer så køre det. gider ikke at slukke min pc også kan jeg også komme på selvom jeg ikke er hjemme :-)
Ronson (42213) skrev:Hvad vil man på sin pc, som er nemmere at gøre gennem teamviewer på en lille touchskærm end at gøre direkte på mobilen?
Jeg forstår ikke.
NemID.
Daniel-Dane (42212) skrev:Hvordan er det? Jeg har tænkt på at prøve det, men jeg har sgu tvivlet på performance.
Det køre nu temmelig godt. Det eneste minus jeg kan finde er at biled kvali ikke er så godt og at mobilen jo bruger touchescreen. Men der er næsten ingen delay på.
Ronson (42215) skrev:Ligesom at masturbere med et rivejern.
Et eller andet skal man jo gøre med alt det nakkeost. Don't judge me :-(
terracide (42217) skrev:...der er flad af grin...så fucking meet hovedet på sømmet!!!:
http://i.imgur.com/htNQ0.png
Der er snart ikke én side på 9gag uden en "stop reposts" :D
SlettetBruger (42221) skrev:Der er snart ikke én side på 9gag uden en "stop reposts" :D
du kunne også bare gå på 4chan
XorpiZ (42202) skrev:Kom han til at sige din veninde er pæn?
Ha ha! Så ved vi jo begge at han lyver. :P Han ville være Fucked up hvis han synes det. *No offence "veninde"!*
....der har latterligt ondt i knæet idag, og er selvfølgelig den eneste på arbejdet indtil kl 13.
...som ikke kan få clearstatcache(); til at virke når jeg arbejder med file_exists()
Nogen som kender en anden funktion end file_exists() ?
Nogen som kender en anden funktion end file_exists() ?
Når file_exists først har tjekket en fil og man så beder den om at tjekke en anden så er det som om funktionen ikke virker mere for den returner verken true(1) eller false(0) den giver bare returner bare en tom varibel :-/ men ved ikke hvorfor
Når file_exists først har tjekket en fil og man så beder den om at tjekke en anden så er det som om funktionen ikke virker mere for den returner verken true(1) eller false(0) den giver bare returner bare en tom varibel :-/ men ved ikke hvorfor
NioBe (42224) skrev:Ha ha! Så ved vi jo begge at han lyver. :P Han ville være Fucked up hvis han synes det. *No offence "veninde"!*
Svarer det ikke til at sige "Fuck hvor er du mega klam. No offence."?
Når du føler dig nødsaget til at skrive "No offence", så er det fordi du har svinet folk til. :S
(42233) skrev:#42232
Returns TRUE if the file or directory specified by filename exists; FALSE otherwise.
Mnc (42234) skrev:Svarer det ikke til at sige "Fuck hvor er du mega klam. No offence."?
Når du føler dig nødsaget til at skrive "No offence", så er det fordi du har svinet folk til. :S
Det er jo faktisk lidt at jeg har svinet hende til. Men jeg ved at hun ikke er typen for ham. Hun er ikke klam, hun er bare ikke.... altid lige klog. Jeg er ikke intelligent, men tit og ofte får hun mig til at føle mig meget mere intelligent fordi hun kan være.... meget....forundrede over nogle.....ting....... Man måske burde vide på forhånd.
XorpiZ (42235) skrev:Returns TRUE if the file or directory specified by filename exists; FALSE otherwise.
Hvis jeg eks gør sårdan her
echo file_exists('test.1');
clearstatcache();
echo file_exists('test.2');
clearstatcache();
så viser den kun
1
men den skulle jo enlig vise
11
SlettetBruger (42204) skrev:...Der skulle skifte backup tapes.
Serverne meldte 45grader og stigende... Så vi valgte at slukke for skidtet.
Chefen var tosset...
Endomondo's WP7 app er uden tvivl den lækreste app jeg er stødt på - ren gui mæssig.
Nogen der kender nogen pænere?
http://www.windowsphonefan.dk/2012/03/29/ny-versio...
Den er rigtig flot, og umiddelbart virker den også godt (har kun brugt den idag indtil videre).. Dog synes jeg godt de kunne forbedre kommentar delen - Intet stort begyndelsesbogstav, ingen ordbog og den skifter ikke tilbage til bogstaver fra tal/tegn som det normale keyboard.SlettetBruger (42240) skrev:Endomondo's WP7 app er uden tvivl den lækreste app jeg er stødt på - ren gui mæssig.
Mnc (42242) skrev:#40
DMI Byvejr!
LoL
XorpiZ (42241) skrev:Cocktail Flow skulle være vanvittig flot også.
Hentede den lige... det er jeg enig i.
Kan godt li ved Endomondo at den er så dejlig rodet, uden at være uoverskuelig :D
Magten (42243) skrev:Dog
Havde jeg ikke bemærket før du sagde det... tak for lort.
...der godt kunne.
http://www.meh.ro/2012/04/27/johanna-herrstedt/
Selvom jeg generelt tager afstand fra max sminke og metalting - long term that is.
http://www.meh.ro/2012/04/27/johanna-herrstedt/
Selvom jeg generelt tager afstand fra max sminke og metalting - long term that is.
Jeg hopper gerne med, men hun ser lidt rigeligt tynd ud?
...der er lidt skuffet over Media Center pack til Windows 8 kun bliver tilgængelig for Pro versionen... Ikke at jeg selv bruger den, men nu skal folk investere i en Pro version og den pack for at få mediecenteret med..
...der er lidt skuffet over Media Center pack til Windows 8 kun bliver tilgængelig for Pro versionen... Ikke at jeg selv bruger den, men nu skal folk investere i en Pro version og den pack for at få mediecenteret med..
Til rundstyk møde i morges, nævnte min kollega en undersøgelse der definitivt fastslog at mænd tænder mere på farven rød end nogen anden farve (noget med at måle hjernebølger imens en tøs legede model)
Anyhow. Jeg siger så "Det gir da fint mening; I urtiden kiggede vi mænd jo efter kvindernes røde udflåd så vi vidste hvornår hun var klar til at producere en ny generation"
Makes sense...
Min kvindelige kollega måtte dog stoppe med at spise.
Anyhow. Jeg siger så "Det gir da fint mening; I urtiden kiggede vi mænd jo efter kvindernes røde udflåd så vi vidste hvornår hun var klar til at producere en ny generation"
Makes sense...
Min kvindelige kollega måtte dog stoppe med at spise.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.