mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...Der lige måtte tjekke, om jeg stadig lå på 1. pladsen i spillet "Alone At War" på Wp7... er i nogen tøser eller hva? spillet er gratis...
http://stiften.dk/aarhus/chas-e-tvinges-ud-til-for...
.. der tænker: Føj for satan en omgang svineri!!! Jeg vil ha' kvalitets sprut og ikke underbukser!!!
.. der tænker: Føj for satan en omgang svineri!!! Jeg vil ha' kvalitets sprut og ikke underbukser!!!
XorpiZ (42110) skrev:Hvad skal man tage af magi? :D
Not giving up my supah skillz.
Skal lige høre: Kan du se mig på high-scoren eller er det noget fusk?
Han er på min andenplads... ffs så er det kun lokal score.
Kun Lokal highscore - det er da max handy på en personlig telefon.
Min score er 297.650
Kun Lokal highscore - det er da max handy på en personlig telefon.
Min score er 297.650
Hvad har i at sige om clichehosting?? har lige hørt noget omkring et password leak fra ejeren :-/ ved ikke om man skulle skifte host
Men det var tilbage i 2005.
Men det var tilbage i 2005.
SlettetBruger (42114) skrev:ffs så er det kun lokal score.
HAAALLOOOOOOO
SlettetBruger (42107) skrev:"Alone At War"
http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/0...
Jeg har haft dem som host på et af mine domæner i 5-6 år og det har kørt utroligt stabilt.
Du skal dog være opmærksom på at de understøtter det du har brug for, da de ikke er til at tale med om at ændre på deres opsætning.
Jeg har haft dem som host på et af mine domæner i 5-6 år og det har kørt utroligt stabilt.
Du skal dog være opmærksom på at de understøtter det du har brug for, da de ikke er til at tale med om at ændre på deres opsætning.
uhm jeg har dem.. overvejede bare at skifte hvis der stadig er problemer med password leak fra deres ejer
Er det her muligt at gøre ved en Xperia S (IKKE arc S men kun S) Da den også har internal memory????
uhm jeg har dem.. overvejede bare at skifte hvis der stadig er problemer med password leak fra deres ejer
Er det her muligt at gøre ved en Xperia S (IKKE arc S men kun S) Da den også har internal memory????
... der næsten har sat nyt amatur op. Det nye har modsat det gamle metal (går ud fra det er messing eller kobber) rør i modsætning til plast. Det ene passer fint i længden, det andet er for langt og jeg har ikke en nedstryger >_< Så nu har jeg et amatur i køkkenet kun med koldt vand, som høvler en masse vand ned i skabet hvis man får det slået det den mindste smule over på det varme :(
Alrekr (42120) skrev:OxxY (42119) skrev:det andet er for langt og jeg har ikke en nedstryger
Få det nu fix'et! Prisen kan i hvert fald ikke være en undskyldning. Samtidig kan du møde The Silvans som gør det selv selv, og som altid er der meget mere at komme efter.
Eller jeg ku vente til imorgen formiddag og låne en af viceværten :)
Mon ikke det var en ide at bruge en rørskærer til at skære rør?
En rørskærer laver et lige snit uden at give spån, samtidig med at den runder enden let af.
En nedstryger laver et skævt snit med spån og skarpe kanter der nemt ødelægger pakningerne så du hurtigt får et utæt rør.
En nedstryger laver et skævt snit med spån og skarpe kanter der nemt ødelægger pakningerne så du hurtigt får et utæt rør.
Jakob Jakobsen (42128) skrev:En rørskærer laver et lige snit uden at give spån, samtidig med at den runder enden let af.
Se det var en forklaring man kunne bruge :) Så gir det jo mening at finde en billig rørskærer hvis ikke tilfældigvis viceværten har en.
OxxY (42127) skrev:Jammen det var jo hjælpsomt ...
Uhm..Undskyld
Har D-D lige tilføjet en "svar" knap ved siden af "indlæg | nummer |"
Edit: lol jeg kan besvare mig selv
... der lige har købt to hele jakkesæt-sæt ... Lorteforretningen ville ikke lade mig mixe to størrelser bukser/jakke ... Arrogante lorteforretning!
- hør, der skulle vel ikke være nogen der mangler et jakkesæt? :D
- hør, der skulle vel ikke være nogen der mangler et jakkesæt? :D
Jakob Jakobsen (42128) skrev:En nedstryger laver et skævt snit med spån og skarpe kanter der nemt ødelægger pakningerne så du hurtigt får et utæt rør.
Den laver vel kun et skævt snit hvis du saver skævt? Hvis du saver lige, så bliver snittet også lige. Hvis du så også ligger inde med en lille fil, så kan du file de værste flager af.
En rørskærer er selvfølgelig at foretrække.
Ja, du kan sagtens skære lige med en nedstryger, men jeg tvivler på at man kan finde ud af det, hvis man ikke har det mest basale værktøj liggende.
Skal man ud og skaffe værktøj, er det trods alt nemmere med en rørskærer, end nedstryger og fil.
Ja, du kan sagtens skære lige med en nedstryger, men jeg tvivler på at man kan finde ud af det, hvis man ikke har det mest basale værktøj liggende.
Skal man ud og skaffe værktøj, er det trods alt nemmere med en rørskærer, end nedstryger og fil.
Tjah, jeg er ikke den type der hiver værktøj frem hver gang den mindste lejlighed byder sig. Tror jeg har haft behov for at bruge en nedstryger 1-2 gange i mit liv, og har kunne låne en udemærket en uden problemer, og kan jeg låne en rørskærer, jammen så tager jeg da røret med det, og kan jeg kun låne en nedstryger, så ser vi om den kan klare jobbet med en fil :)
Tjah, jeg er ikke den type der hiver værktøj frem hver gang den mindste lejlighed byder sig. Tror jeg har haft behov for at bruge en nedstryger 1-2 gange i mit liv, og har kunne låne en udemærket en uden problemer, og kan jeg låne en rørskærer, jammen så tager jeg da røret med det, og kan jeg kun låne en nedstryger, så ser vi om den kan klare jobbet med en fil :)
OxxY (42143) skrev:#42141
Pas nu på, hvis du bruger en nedstryger på et kobberrør!
Det er ufatteligt nemt at komme til at klemme røret sammen i processen.
God fornøjelse!
....der har lagt mærke til en stor forskel på fodgængere og cyklster i Århus vs Randers....
Dem fra Århus har INGEN dødsangst-WTF- vader bare lige ud på gaden, fuldstændigt kolde om de blever mejet ned af min bimmer.
Jeg har også opdaget en utroligt træls ting med min bil- jeg har egenligt bare gået ud fra at når jeg trængte til at dytte kunne jeg banke fisten ned i rattet og høre en høj lyd mens jeg råber "SÅ KIG DIG DOG FOR DIN KRAFTIDIOT".
Men det sker der intet ved, mit hårn skal styres af fesen bevægelse med min tommelfinger.....det er bare ikke det samme, det er fucking gay, jeg kan ikke lave en demonstrativ vred bevægelse med min tommelfinger! Måske min pegefinger....
Dem fra Århus har INGEN dødsangst-WTF- vader bare lige ud på gaden, fuldstændigt kolde om de blever mejet ned af min bimmer.
Jeg har også opdaget en utroligt træls ting med min bil- jeg har egenligt bare gået ud fra at når jeg trængte til at dytte kunne jeg banke fisten ned i rattet og høre en høj lyd mens jeg råber "SÅ KIG DIG DOG FOR DIN KRAFTIDIOT".
Men det sker der intet ved, mit hårn skal styres af fesen bevægelse med min tommelfinger.....det er bare ikke det samme, det er fucking gay, jeg kan ikke lave en demonstrativ vred bevægelse med min tommelfinger! Måske min pegefinger....
Horn må ikke bruges til at fortælle nogen at de er idioter. De må faktisk ikke bruges til andet end nødstilfælde.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.