mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
snesman (40847) skrev:
Jeg husker at vi lærte at et af billederne havde en fejl så man skulle svare forkert for at få rigtig... Det må da være rettet?
Jeg tog kørekort for 11 år siden.
Det spørgsmål var der også da jeg tog kørekort for 9 år siden.
Man føler sig lige pludselig temmelig gammel...
SlettetBruger (40835) skrev:...Der ikke kan forstå at jeg ikke kan holde en pc i Sleep.
Uanset om det er med Windows 7 eller 8, på ny eller gammel pc. så tænder de iløbet af natten hvis de er sat i sleep når jeg går i seng.
Jeg oplevede end hyletone fra min computertaske; min computer havde startet sig selv op og var begyndt at varme hele tasken op. Der var intet tilsluttet - og det var desværre ikke første gang det skete.
OH YES!XorpiZ (40855) skrev:Me Gusta!
http://us.battle.net/d3/en/blog/4612389/Diablo_III...
Så skal jeg åbenbart ud og købe computer for mine skattepenge :D
Det er fordi at du ikke havde en lydløs computer.Thoroughbreed (40848) skrev:Jo, hvis den er sat til at installere automatisk vækker den computeren under stdby/dvale ... Min stationær gjorde det i nat kl 3:20 - til stor irritation for kæresten >_<
Min PC tænder på museklik, ikke på at man bevæger musen. og jeg har ikke klikket på musen i søvne. de stod på stuebordet :P
Nå, røvhuller. Jeg er i Rom ind til på tirsdag og sidder på hotellets wifi. Hvad skal jeg se af specielle steder udover den normale byvandring og pavens hytte?
Og er der gode insider tipz til nogle gode steder at spise? Gerne hyggeligt, autentisk and all that jazz (dat ass!?)!
Og er der gode insider tipz til nogle gode steder at spise? Gerne hyggeligt, autentisk and all that jazz (dat ass!?)!
Ostia Antica
Ved ikke om den ligger under din normale byvandring, men det er helt klart noget der skal ses.
Ostia Antica
Ved ikke om den ligger under din normale byvandring, men det er helt klart noget der skal ses.
...der har fået vækket sin glas fetish her til aften.. Det er kun min sunde fornuft (hah!) der holder mig tilbage..
Specielt denne serie af glas er jeg blev lidt vild med...
Magten (40874) skrev:...der har fået vækket sin glas fetish her til aften.. Det er kun min sunde fornuft (hah!) der holder mig tilbage..
Holy fuck - de ligner de glas jeg har. Lige bortset fra at jeg købte dem i Fakta til ingen penge.
Fjolle (40877) skrev:Kan man drikke liebfraumilch af dem?
Der er faktisk én billigere vin, og den smager endda bedre.
Og er de lavet af krystal og belagt med titan? Nej, det tror jeg ikke!Daniel-Dane (40876) skrev:Men er det lissom Luigi Bormioli Prestige 45 cl Riesling Glass? Nej, det tror jeg ikke!
Synes faktisk ikke prisen er så gal, i forhold til hvad man ellers kan få af glas :)
...der bliver lidt våd i trussen når der kommer et 150TB SAN ind af døren på jobbet.. Alt det warez der kunne ligge på sådan et bæst!
..der skal til køreprøve om en times tid
http://5.smartpassiveincome.com/wp-content/uploads...
http://5.smartpassiveincome.com/wp-content/uploads...
Hånter (40884) skrev:Yee... Håber jeg også. De siger de har fanget det tidligt, men hun skal alligevel under kniven på tirsdag.
Anyhow; det er fredag og det skal nydes. Især når solen skinner!
Hurtigt reaktion, og behandling. Det var da altid noget.
Desværre ikke sådan det skete for min stedfar :(
Men krydser fingre for at det går godt! Og det gør det da!:D
Magten (40880) skrev:Og er de lavet af krystal og belagt med titan
Er det overhovedet godt for noget? må vi se nogen durability tests?
Hånter (40881) skrev:... hvis tante lige er blevet diagonisteret med brystkræft =(
Kræft er ikke så slemt at behandle som det har været. Men det ligger stadig i manges hovede at kræft = død.
Helt tilfældig harr min kollegas mand fået skovlet en god slat indmad ud pga kræft - og han er stadig i stand til at hoppe, springe, og tæve de low-life som hans datter slæber med hjem - jeg har blå mærke som beviser hvis i mangler det.
SlettetBruger (40886) skrev:Er det overhovedet godt for noget? må vi se nogen durability tests?Hånter (40881) skrev:... hvis tante lige er blevet diagonisteret med brystkræft =(
Kræft er ikke så slemt at behandle som det har været. Men det ligger stadig i manges hovede at kræft = død.
Helt tilfældig harr min kollegas mand fået skovlet en god slat indmad ud pga kræft - og han er stadig i stand til at hoppe, springe, og tæve de low-life som hans datter slæber med hjem - jeg har blå mærke som beviser hvis i mangler det.
Min stedfars side af familien er næsten blevet udryddet på 5-6 år, pga kræft...
Godt være at midlerne er blevet bedre, men det er stadigvæk slet ikke godt nok. Og skræmmende nok.
det kommer an på kræfttypen. Nogle typer kræft er stadig en ret sikker dødsdom, men andre kan man gøre meget ved.
Brystkræft er lidt underlig - nogle kvinder ignorerer alle de symptomer der er på at noget er galt, incl store væskende sår og når de så endelig kommer til lægen er der metastaser i hele kroppen, og de har selvfølgelig dårlige odds, men generelt er de fleste i live 5 år efter diagnoseringen.
lungekræft har til gengæld en 5 års overlevelse på cirka 11%..
det kommer an på kræfttypen. Nogle typer kræft er stadig en ret sikker dødsdom, men andre kan man gøre meget ved.
Brystkræft er lidt underlig - nogle kvinder ignorerer alle de symptomer der er på at noget er galt, incl store væskende sår og når de så endelig kommer til lægen er der metastaser i hele kroppen, og de har selvfølgelig dårlige odds, men generelt er de fleste i live 5 år efter diagnoseringen.
lungekræft har til gengæld en 5 års overlevelse på cirka 11%..
Magten (40887) skrev:men de glas jeg har set i butikkerne virker meget holdbare i forhold til normale.
Tabte du dem? eller er du vant til at "normale" glas går i stykker i hånden på dig? :P
drbravo (40889) skrev:det kommer an på kræfttypen.
http://i3.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/0...
Jeg er ikke den store expert. Jeg ville bare påpeje at kræft ikke er lig med død, eller for den sags skyld lig med dårligere hverdag. :-)
Der blev gjort ting ved dem som jeg ikke ville turde gøre ved mine andre glas :PSlettetBruger (40890) skrev:Tabte du dem? eller er du vant til at "normale" glas går i stykker i hånden på dig? :P
Men igen, nej der er ikke nogen test eller noget til at underbygge det :)
...der lige har fået en surprise løn fra sit andet arbejde.. Havde helt glemt jeg havde været på arbejde der forrige weekend, men det er da rart med 2000 kr ekstra :D
Systran (40869) skrev:Nå, røvhuller. Jeg er i Rom ind til på tirsdag og sidder på hotellets wifi. Hvad skal jeg se af specielle steder udover den normale byvandring og pavens hytte?
Kan desværre ikke huske hvor vi spiste henne, da vi var der. Til gengæld snød vi os foran i køen, da vi skulle besøge paven. Hæhæ.
Men der er et rigt udvalg af gode restauranter.
snesman (40894) skrev:Men der er et rigt udvalg af gode restauranter.
i Rom?
http://28.media.tumblr.com/tumblr_m0okq2Yrw51r0q2j...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.