mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Aldrig. Aldrig nogensinde.Hånter (40897) skrev:What? Hvordan?
Åh ja - og hvornår skal vi ud til Mercedes for at kigge på Smart? :D
Så vil jeg hellere købe den Renault el-bil jeg prøvede for et par uger tilbage. Den var nu ellers ikke noget specielt.
Daniel-Dane (40898) skrev:Han får kun penge, når han bliver tilkaldt om natten.
Jeg får en fast grundløn pr måned. Ud over det får jeg penge for at have vagt og de kald jeg måtte have.
Når der så bliver rokeret rundt på vagten og det lige passer med jeg ikke når at have en vagt i en måned så er jeg nede på min grundløn.
Altså, det er ikke en dårlig grundløn (alene der tjener jeg mere end da jeg arbejdede i en Expert), men man kan jo hurtigt vænne sig til at få mere end fordoblet sin løn når der lige er 1½ uges vagt på en lønmåned.
Also, jeg bliver ikke tilkaldt.
0-7:30 = vagt
7:30-15:30 = arbejde
15:30-24 = vagt
Så vi er på 24/7 i en hel uge. Det kan godt være lidt træls.. Men det giver gode penge hvis man lige får over 100 kald på en uge, for vi får som sagt både penge for at stå stand by og pr kald.
Hånter (40902) skrev:Du skal da være mere end velkommen; jeg var derinde i tirsdags for at få sommerdæk på bilen :)
Jeg rendte rundt derinde i næsten en time og overgloede alle deres +1 million-biler.
Jeg har en kammerat, der arbejder der.. og så arbejder jeg selv 2-300 meter fra P. Christensen.
Hva gav du for dækskifte?
XorpiZ (40904) skrev:Hånter (40902) skrev:Du skal da være mere end velkommen; jeg var derinde i tirsdags for at få sommerdæk på bilen :)
Jeg rendte rundt derinde i næsten en time og overgloede alle deres +1 million-biler.
Jeg har en kammerat, der arbejder der.. og så arbejder jeg selv 2-300 meter fra P. Christensen.
Aaah... Hvor dog? Jeg har også et job et par hundrede meter eller 7 fra P. Christensen.
400,- for opbevaring+ skift :)
Hånter (40905) skrev:XorpiZ (40904) skrev:Hånter (40902) skrev:Du skal da være mere end velkommen; jeg var derinde i tirsdags for at få sommerdæk på bilen :)
Aaah... Hvor dog? Jeg har også et job et par hundrede meter eller 7 fra P. Christensen.
400,- for opbevaring+ skift :)
400 var alligevel en fin pris.
Jeg sidder nede for enden af vejen i den store fine sorte bygning :D
...Der er VILD med Win8. måden man hurtig smutter imellem aktive programmer, pinner metro-apps til siderne så fx chat kun fylder 1/8 af skærmen mens desktoppen skalleres til resten. GAWD
OxxY (40909) skrev:... der gir 495 for skift og opvaring, tilgengæld kommer han og skifter hvor jeg er så jeg ikke skal bruge tid på at tage på værksted :D
Billigt; men gennem hvem dog?
Jeg føler det nu ikke som spild tid, når man drikker lidt kaffe, snakker og kigger på store Mercedes'er :)
SlettetBruger (40914) skrev:...Der er VILD med Win8. måden man hurtig smutter imellem aktive programmer, pinner metro-apps til siderne så fx chat kun fylder 1/8 af skærmen mens desktoppen skalleres til resten. GAWD
http://oi42.tinypic.com/sfktgh.jpg
SlettetBruger (40916) skrev:SlettetBruger (40914) skrev:...Der er VILD med Win8. måden man hurtig smutter imellem aktive programmer, pinner metro-apps til siderne så fx chat kun fylder 1/8 af skærmen mens desktoppen skalleres til resten. GAWD
http://oi42.tinypic.com/sfktgh.jpg
Køb dog nogle briller i stedet for at køre 425% zoom i Chrome.
Magten (40921) skrev:...der vågnede alene op på et hotel i Kbh her til morgen, uden nogen minder om hvorfor, hvordan og hvad der er sket.. Men der er ihvertfald 2 nye numre i min telefonbog.. Hmm...
Hahahahaha, det har skoda været noget af en bytur. Fortæl mere når det kommer tilbage til dig.
Den startede i Herlev til en fest, og jeg kan godt huske vi tog i byen, men der er sgu nogle timer der er HELT væk. Lidt skræmmende egentlig, for synes sgu ikke jeg drak så meget :(Hånter (40923) skrev:Det lyder da spændende Magten; men spørgsmålet er nok mere: Hvor begyndte du din bytur?
De var kodet ind som "wat#1" og "wat#2" :P Efter en tur på DGS kunne jeg konstatere at det ene tilhører en eller anden murer fra Amager jeg ikke ved hvem er, og det andet tilhører en tøs fra Roskilde som jeg mødte for nogle år siden.starn (40924) skrev:Nice bytur :)
Tilhører de nummerer kvinder eller mænd?
SlettetBruger (40916) skrev:http://oi42.tinypic.com/sfktgh.jpg
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/368...
oh nomnomnom..
Mucus... står hun højlydt hver morgen og hoster op ^^
Ikke at der er noget forkert i det som sådan. Det skriger bare ikke af sexyness
Ikke at der er noget forkert i det som sådan. Det skriger bare ikke af sexyness
Med Win8CP mener jeg selvfølgelig Windows 8 Consumer Preview.
Med Win8CP mener jeg selvfølgelig Windows 8 Consumer Preview.
...der nok har brugt 5 timer på at løse en 3^3 Rubiks cube uden held men med stor undren.
...der netop har fundet ud af at den var blevet samlet forkert, så den ikke kunne løses.
...der takker sin bror der rodede med den for et par dage siden.
...der nu, mærkeligt nok, kunne samle den på lidt over 3 minutter.
...der netop har fundet ud af at den var blevet samlet forkert, så den ikke kunne løses.
...der takker sin bror der rodede med den for et par dage siden.
...der nu, mærkeligt nok, kunne samle den på lidt over 3 minutter.
...der, for at fejre at Hooters er på vej til Danmark, sidder og guffer hjemmelavede kylliingepopcorn.
På vej og på vej, det er så meget sagt.
Anyway:
fyens.dk/article/663623:Fokus--De-sugede-min-livskraft
Anyway:
EB skrev:Den psykisk syge KO, 47 år, der er sigtet for drabsforsøg på en læge og to sygeplejersker på Odense Universitets Hospital fredag formiddag, har tidligere været med i samme sekt som eks-fodboldspilleren Lars Elstrup.
Tilbage i 2006 flygtede KO midt om natten fra sekten Solens Hjerte. Efter at have boet fem måneder i det spirituelle bofællesskab, havde han fået nok. Efterfølgende talte han med Fyens Stiftstidende for at advare mod sekten.
fyens.dk/article/663623:Fokus--De-sugede-min-livskraft
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.