mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
XorpiZ (40406) skrev:Der mangler nogle nyheder til at starte en god flamewar. Gerne en hvor Apple eller Windows Phone er involveret, så nubus kan udstille sin uvidenhed :D
Lad mig prøve en gang:
Hmmnn... er det kun mig tror, at udrulningen af VDSL har ødelagt hastigheden på ADSL - og at der slet ikke findes et såkaldt 'Overhead' på protokollerne?! B~)
Og så er de kommet! Uh der skal leges når jeg kommer hjem :DMagten (40348) skrev:...der langt om længe har fået bestilt et sæt Jaybird JF3 :D
De har fanme bare at være gode!
Magten (40414) skrev:Og så er de kommet! Uh der skal leges når jeg kommer hjem :DMagten (40348) skrev:...der langt om længe har fået bestilt et sæt Jaybird JF3 :D
De har fanme bare at være gode!
Anmeldelse tak!
... der ENDELIGT har weekend! (og tømmermænd)
... der ikke forstår hvorfor vi ikke har flere forskere og mere opmærksomhed på dette, meget virkelige, problem!
http://peecee.dk/uploads/032012/tumblr_lzmux72YNk1r3s5n0o1_500_big_thumb.jpg
http://peecee.dk/uploads/032012/tumblr_lzmux72YNk1r3s5n0o1_500_big_thumb.jpg
Ronson (40422) skrev:Det er muligt, min løsning fungerer.
Mener du "Det er muligt, at min løsning fungerer" eller "Det er muligt, men min løsning fungerer"?
JEg har nogen til overs.. du kan lige afhente dem i Esbjerg..
og få en øl sammen med nogen stykker.. og M910q hvis det lykkedes mig at få fat i den jubas
og få en øl sammen med nogen stykker.. og M910q hvis det lykkedes mig at få fat i den jubas
Daniel-Dane (40424) skrev:Ronson (40422) skrev:Det er muligt, min løsning fungerer.
Mener du "Det er muligt, at min løsning fungerer" eller "Det er muligt, men min løsning fungerer"?
Jeg mener det der står. Jeg rettede det også før der kom svar. Så deeet...
...der synes DD burde få KYNZ til at virke.
Forhandleren sender nogen, ellers tak :DSlettetBruger (40425) skrev:JEg har nogen til overs.. du kan lige afhente dem i Esbjerg..
Tror heller ikke jeg kan nå til Esbjerg, drikke "en øl", og hjem igen inden jeg skal på arbejde imorgen :D
Brugernavn (40428) skrev:Kilde
http://www.chipsguiden.dk/?page=show-chips-bedom&a...
Om nom nom
Brugernavn (40428) skrev:Det er ikke Hr. hvem som helst, du taler til her.
Pffff, enhver der fatter crunchy ædelse ved da, at lyden går direkte i kraniet.
Du vil høre chips før evt. hørebøffers lyd.
Medmindre du skruer 'højt' op.
...der sidder og griner af potentielle kandidater til en Darwn Award.
Findes der forhandlere af frem hvid cola i nærheden af københavnstrup?
...der er overrasket over hvor god browseren til Kindle Touch er blevet. Dette indlæg er skrevet på den.
Hjørnet af Finsensvej og Dalgas Boulevard. Den er flyttet over på den anden side af Finsensvej og har fået nyt, og væsentligt mindre, sortiment, så jeg ved ikke, om de stadig har dem.
Hjørnet af Finsensvej og Dalgas Boulevard. Den er flyttet over på den anden side af Finsensvej og har fået nyt, og væsentligt mindre, sortiment, så jeg ved ikke, om de stadig har dem.
...Der er online fra sin nye pc.
Det er en fornøjelse at sidde og bruge timer på kabelføring - når man ender op med et lækkert produkt. Den er 100% lydløs, og med SSD'er i Raid 1 og Lager HDD i Raid 5 er den lækker hurtig at danse med :D
Det er en fornøjelse at sidde og bruge timer på kabelføring - når man ender op med et lækkert produkt. Den er 100% lydløs, og med SSD'er i Raid 1 og Lager HDD i Raid 5 er den lækker hurtig at danse med :D
SlettetBruger (40441) skrev:...Der er online fra sin nye pc.
Du er på et nørdsite. Så giv os da nogle specs. For fanden.
2x Intel 520 120gb i Raid1
3x WD Scorpio 320GB i Raid5
Mindste Pentium SB på markedet (udskiftes når IB kommer)
8GB ram
AMD HD6850 (mens vi venter på keppler)
Corsair AX850
NZXT H2 (genialt, minimalistisk kabinet - Med "lydisolering")
3x WD Scorpio 320GB i Raid5
Mindste Pentium SB på markedet (udskiftes når IB kommer)
8GB ram
AMD HD6850 (mens vi venter på keppler)
Corsair AX850
NZXT H2 (genialt, minimalistisk kabinet - Med "lydisolering")
... som skulle have været direkte i seng, men så fik jeg en differentialligning på hjernen, som jeg måtte løse. Jeg kom fra Wolfram|Alpha til reddit. Ugh.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.