mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Daniel-Dane (40353) skrev:Det er godt med dig. Du var inde på newz.dk før 00:00. Du har tabt. Igen.
What? Jeg sad og kiggede på mit ur indtil det skiftede til 00:00, og kom så ind bagefter. Hvis du mener det med min mors computer, så kan jeg se, at I var pænt ligeglade (undtaget myplace, som ratede det ene indlæg som Interessant), så jeg ser ikke det som et brud på NNM - selvom jeg selv har skrevet på Kynz at jeg var forbi.
... der ENDELIGT er tilbage på Newz! Forlader dig aldrig igen for at besøge et lorteforum som hyggestuen... BAH!
...der synes en eller anden skal få lavet nogle emblemer til Epic change month, og RonRon skal se på...
NightZtorm (40357) skrev:...der synes en eller anden skal få lavet nogle emblemer til Epic change month, og RonRon skal se på...
RonRon har alligevel ødelagt kynz, så meh.
edit:
Fra SNES tråden.
Mnc skrev:En eller anden tråd skulle jo bumpes, og jeg gad ikke oprette en seperat tråd til det, men...
What did you do to KYNZ?A database error has occurred
Query: SELECT lc_value FROM `l10n_cache` WHERE lc_lang = 'da' AND lc_key = 'deps' LIMIT 1
Function: LCStore_DB::get
Error: 1146 Table 'users_wikidb.l10n_cache' doesn't exist (localhost)
Ronson skrev:Jeg ved det ikke og jeg har ikke backup af DB. Bare så I ved det. Det er sikkert DD der har DDoS'et latestdot.
Ville ha været forbi med sko i weekenden Thorough.. men jeg havde ingen måde at komme i kontakt med dig på :P
SlettetBruger (40360) skrev:Ville ha været forbi med sko i weekenden Thorough.. men jeg havde ingen måde at komme i kontakt med dig på :P
Det er løgn! Du kunne bare ha skrevet på snottestedet...
- eller brugt din Google-chi! o_O
...Der fik 13k i bonus. og stadig venter på at se hvad jeg får tilbage fra SKAT (har sat min trækprocent op, for at være på den sikre side altid)
På min står der bare:
Og jeg er for doven til at taste det ind istedet for bare at vente 4 dage før alle kan se det.
Vi kan ikke beregne din skat ud fra de oplysninger, som SKAT har modtaget. Årsagen er, at SKAT endnu ikke har modtaget alle nødvendige data.
Du er derfor nødt til at taste samtlige beløb for at få en beregning.
Og jeg er for doven til at taste det ind istedet for bare at vente 4 dage før alle kan se det.
XorpiZ (40374) skrev:Se Mncs fremragende indlæg.
Man ville vel have flere penge (renter) hvis man stadigvæk levede normalt og havde sat de overskydende penge i en opsparing.
Windcape (40381) skrev:jeg forventer at skulle have mellem 10k og 20k tilbage i skat. Og så glæder jeg mig til at så udbetalt 83000 SEK d. 25 marts, hvis jeg lykkes at få en bank-konto inden på Tirsdag.
Hva... Får du 14-dages løn? :P
Hånter (40375) skrev:Magten (40365) skrev:...der måske skal have 14.000 kr tilbage i skat..
...der ikke rigtig tror på tallene før jeg har regnet efter :D
But where did you find it?!
De gamle arbejder hos Skat.
Fjolle (40382) skrev:Man ville vel have flere penge (renter) hvis man stadigvæk levede normalt og havde sat de overskydende penge i en opsparing.
Tjah, det kommer vel an på hvilken rente man kan få ved banken.
XorpiZ (40386) skrev:Tjah, det kommer vel an på hvilken rente man kan få ved banken.
Jeg er sikker på at man kan få en fordelagtig rente hvis man bliver enig (med banken) om at konto'en skal fodres med x antal kroner om måneden, og at du så ikke kan hæve udover en gang om året, en gang hver halvår, eller lignende.
Mnc (40387) skrev:Jeg er sikker på at man kan få en fordelagtig rente hvis man bliver enig (med banken) om at konto'en skal fodres med x antal kroner om måneden, og at du så ikke kan hæve udover en gang om året, en gang hver halvår, eller lignende.
Sikkert. Jeg tvivler dog på, det er noget der kan svare sig, rent tidsmæssigt, med de beløb der er tale om her.
Windcape (40381) skrev:Og så glæder jeg mig til at så udbetalt 83000 SEK d. 25 marts
Jamen, tillykke med dine 14 kr. Brug nu ikke dem allesammen på én gang.
nu skal i da lige være flinke ved den kære lille Windcape... bare fordi han skal arbejde ca 50 dage for at få råd til et coinoffer på mcdonalds er han jo stadig en slags menneske (vil jeg tro)
Windcape (40394) skrev:Men, men, men... der er gratis morgenmad på arbejde! gotta count for something!
ik så længe det er helmjölk og wasabröd =)
... der først kan indberette til skat den 5 marts, har for mange underlige ting til at skatten bare klarer sig selv, og vil væde med at igen i år at det jeg har tastet i forskudsopgørelsen ikke automatisk kommer over i selvangivelsen så jeg skal bruge endnu en time eller to på at udfylde alle de dummefelter.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.