mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (24450) skrev:Det var egentlig voldsomt så hurtigt det gik med at få ny mand på.
Ubevidst desperation som følge af mangel på tryghed i en depressive tilværelse? ;D
hold da op med at analysere mig òÓ
Jeg mødte ham bare hurtigt efter. Det var slet ikke meningen, men det skete.
SlettetBruger (24450) skrev:Det var egentlig voldsomt så hurtigt det gik med at få ny mand på.
Ubevidst desperation som følge af mangel på tryghed i en depressive tilværelse? ;D
Pjat med dig! Jeg havde allerede ny kæreste på (og nej det var ikke planlagt) 6 timer efter jeg slog op med den gamle. :/
Det var så meget for mit planlagte singleliv, hele 6 timer! :P
...Der spiser konstant. SRSLY
Sidder altid med enten frugt eller noget såkaldt 'sundt slik' i hånden.
altid noget det ikke feder specielt meget :D
...Der har en mega ond plan igang ^^
Min kammerat, som jeg også tog min uddannelse med, kommer på besøg igen. Denne gang forlader han dog ikke stedet uden et blåt mærke i ansigtet.
I sin tid, på skolehjemmet i sønderborg, havde jeg det altid for, at stille en kost op så han fik den i ansigtet når han åbnede døren på lokummet.
Det har jeg tænkt mig at genopleve, og har fået ham bildt ind, at jeg optager min semi-roomate på badeværelset når hun er i bad.
Derfor har jeg rigget mit lokum til således at han får en kost, lige i ansigtet, alt imens det bliver optaget, og sendt til hans kæreste, så hun har en måde at give igen på når han mobber hende.
Bliver så hyleskægt
Sidder altid med enten frugt eller noget såkaldt 'sundt slik' i hånden.
...Der har en mega ond plan igang ^^
Min kammerat, som jeg også tog min uddannelse med, kommer på besøg igen. Denne gang forlader han dog ikke stedet uden et blåt mærke i ansigtet.
I sin tid, på skolehjemmet i sønderborg, havde jeg det altid for, at stille en kost op så han fik den i ansigtet når han åbnede døren på lokummet.
Det har jeg tænkt mig at genopleve, og har fået ham bildt ind, at jeg optager min semi-roomate på badeværelset når hun er i bad.
Derfor har jeg rigget mit lokum til således at han får en kost, lige i ansigtet, alt imens det bliver optaget, og sendt til hans kæreste, så hun har en måde at give igen på når han mobber hende.
Bliver så hyleskægt
SlettetBruger (24459) skrev:Sidder altid med enten frugt eller noget såkaldt 'sundt slik' i hånden.
Erhm... Sukker feder, hvis du ikke forbrænder det.
Ikke at jeg regner med, at det er et problem for dig, når det lader til, at du er meget aktiv i dagligdagen.
Jeg vil bare gerne slå fast, at frugt kun er sundt i rette mængder. Hvis du spiser 100 bananer på en dag, så er jeg sikker på, at det ikke er "sundt" længere.
INB4: "vandfarve, din noob, du mangler en bilanalogi"
vandfarve (24460) skrev:Sukker feder,
Vi snakker nødder og ristede/saltede majs ^^
Der er tale om forskellige frugter. og noget der ligner ét frugt i timen.
Så slipper man for den der ubehagelige følelse af at være alt for sulten ^^
Og så for at ha det bedre med mig selv :P spiste lort igår. iform af 2 cheeseburgers, 1 mcchicken, 1 quarter pounder,4 nuggets, stor fritte og chili dip, 150gram kims snack chips ( sour cream selfølgelig ) og falde i søvn i sengen med alt tøj på på en knap så lækker seng.
https://picasaweb.google.com/lh/photo/dFTl-AUxNH8F...
SlettetBruger (24461) skrev:Og så for at ha det bedre med mig selv :P spiste lort igår. iform af 2 cheeseburgers, 1 mcchicken, 1 quarter pounder,4 nuggets, stor fritte og chili dip, 150gram kims snack chips ( sour cream selfølgelig ) og falde i søvn i sengen med alt tøj på på en knap så lækker seng.
Undskyld, men hvad er dét?!
...der er imponeret.
...der klokken 7. i går aftes bestilte et lydkort hos SHG.dk
...der har modtaget det med posten i formiddags.
...der klokken 7. i går aftes bestilte et lydkort hos SHG.dk
...der har modtaget det med posten i formiddags.
..Der mangler nogen til at fortælle mig hvor jeg kan finde uda af hvad de præfixer man sætter efter commandoer i terminal på linuc hedder.
fx:
hvad er -floyd og -fs????
og hvad hedder den slags? og hvor pokker i vold er der en side hvor man kan få sig et køligt overblik???
fx:
ppmquant [-floyd|-fs] ncolors [ppmfile]
hvad er -floyd og -fs????
og hvad hedder den slags? og hvor pokker i vold er der en side hvor man kan få sig et køligt overblik???
...der glæder sig til at bo her et par uger i næste måned.
vandfarve (24462) skrev:SlettetBruger (24461) skrev:Og så for at ha det bedre med mig selv :P spiste lort igår. iform af 2 cheeseburgers, 1 mcchicken, 1 quarter pounder,4 nuggets, stor fritte og chili dip, 150gram kims snack chips ( sour cream selfølgelig ) og falde i søvn i sengen med alt tøj på på en knap så lækker seng.
Undskyld, men hvad er dét?!
Brunt snask på den seng jeg skulle sove i inat. på Scandic hvidovre..
Det er kaffe det er kaffe det er kaffe. Sagde jeg til mig selv ;D men det er tydeligvis diarre og udflåd... Sikkert Mark og Lskovs værk.
...der laver pizzasnegle..
http://i1138.photobucket.com/albums/n522/jefutte/3...
http://i1138.photobucket.com/albums/n522/jefutte/4...
Nammenam!
Nammenam!
Magten (24470) skrev:...der laver pizzasnegle..
Nammenam!
Aber warum?
SlettetBruger (24469) skrev:
Brunt snask på den seng jeg skulle sove i inat. på Scandic hvidovre..
Det er kaffe det er kaffe det er kaffe. Sagde jeg til mig selv ;D men det er tydeligvis diarre og udflåd... Sikkert Mark og Lskovs værk.
oh yeah 8D havde diarré i forgårs..
Kostefælden gik ikke alt for godt...
Han greb den, men det var hyleskægt alligevel ;D
Senere gik han på lokum og jeg smed lort ud af stuen, og i en smooth bevægelse imens jeg gik fik jeg sat kosten foran døren ind til badeværelset (Som ligger højere end resten af lejligheden) således at den sku ramme ham lige i pikken. Hvilket lykkedes så han også gled med foden ned af alukanten på dørtrinnet ^^
Han greb den, men det var hyleskægt alligevel ;D
Senere gik han på lokum og jeg smed lort ud af stuen, og i en smooth bevægelse imens jeg gik fik jeg sat kosten foran døren ind til badeværelset (Som ligger højere end resten af lejligheden) således at den sku ramme ham lige i pikken. Hvilket lykkedes så han også gled med foden ned af alukanten på dørtrinnet ^^
Hånter (24483) skrev:Det var sønderjysk uden lige!
Du, min ven, har ikke hørt sønderjysk ;D Jeg skammede mig nærmest der.
Det... lyder bare hæsligt når æ it snakke syndejysk, a ka it haet
SlettetBruger (24489) skrev:Du, min ven, har ikke hørt sønderjysk ;D Jeg skammede mig nærmest der.
Det... lyder bare hæsligt når æ it snakke syndejysk, a ka it haet
Right... For det er ikke fordi jeg er vokset op i Rødekro, eller noget...
Men måske jeg bare har lært at tale, så andre mennesker også kan forstå mig?
XorpiZ (24488) skrev:.. der er fint tilfreds med sin Nubira
du skal bare være opmærksom på, at der er service-eftersyn hver 15.000 km. og at tandremmen skal skiftes allerede ved 60.000 :)
Det har jeg godt hørt lidt om :)
Men nu må vi lige se hvad banken siger når jeg skal snakke med dem ;-)
Magten (24491) skrev:Nu vi snakker om jer bønder, har i så set Gintberg På Kanten?
"Læreren kan stå og skrive 'jeg synes' på tavlen, hvorefter i siger 'a tøws'.. Hvad fanden sker der?"
Min gamle musik/engelsk/historie/samfundsfagslærer i folkeskolen havde et bedre eksempel. Han havde nemlig været lærer i Vestjylland (tror vi taler omkring Henne). Eksemplet:
Han skrev på tavlen: "Jeg går hen i skolen." Eleverne skriver det af. Han beder en elev om at læse det op. Eleven læser: "A guår hjen i æ skuul."
(Læg i øvrigt mærke til, at 'æ skuul' skal udtales som 'the school', bare uden 'th')
Jeg var på en bustur til Le Mans for nogle år siden. Da vi ramte Slagelse synes vi folk begyndt at blive liiige bondske nok...Hånter (24490) skrev:Right... For det er ikke fordi jeg er vokset op i Rødekro, eller noget...
Det skulle vise sig at blive meget værre da vi ramte Rødekro.. Shit nogle bonderøve vi fik samlet op der.
På hjemturen brugt de godt og vel 20 minutter på at diskutere om det var biksemad eller gryderet der var til aftensmad den sidste dag.
Jeg anede slet ikke man kunne være så bondsk :/
Der er ingen grund til at blive grov... Du har i det mindste aldrig brugt tid med folk fra Tinglev / Bylderup-Bov - der bliver det virkelig slemt!
Desuden vokser man* meget hurtigt fra at tale sønderjysk! Folk forstår simpelthen ikke hvad man siger, når man slår over i 'bondsk'.
Porren undtaget åbenbart :S
Der er ingen grund til at blive grov... Du har i det mindste aldrig brugt tid med folk fra Tinglev / Bylderup-Bov - der bliver det virkelig slemt!
Desuden vokser man* meget hurtigt fra at tale sønderjysk! Folk forstår simpelthen ikke hvad man siger, når man slår over i 'bondsk'.
Porren undtaget åbenbart :S
Det var ikke for at være grov, sådan snakker vi bare om jer i København :p
Jeg har familie i Tønder og der møder man virkelig også nogle mennesker der er svære at forstå. PK synes jeg ikke var så slemt, i den video i hvertfald.
Bonderøv er ikke nødvendigvis negativt... Jeg bruger det mere som en "du er godt nok fra landet"-beskrivelse :)
Det var ikke for at være grov, sådan snakker vi bare om jer i København :p
Jeg har familie i Tønder og der møder man virkelig også nogle mennesker der er svære at forstå. PK synes jeg ikke var så slemt, i den video i hvertfald.
Bonderøv er ikke nødvendigvis negativt... Jeg bruger det mere som en "du er godt nok fra landet"-beskrivelse :)
....som lige har set The Grudge som syndes at spillet var bedre...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.