mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
mit sønderjysk bliver efterhåndet sjældent brugt :( Når folk 'Taler' til mig får de automatisk tilbage af samme skuffe.
Men når jeg snakker med familie, andre sønderjyder eller generelt bare er fuld. Så står folk af vognen.
Men når jeg snakker med familie, andre sønderjyder eller generelt bare er fuld. Så står folk af vognen.
Magten (24498) skrev:#97
Det var ikke for at være grov, sådan snakker vi bare om jer i København :p
Jeg har familie i Tønder og der møder man virkelig også nogle mennesker der er svære at forstå. PK synes jeg ikke var så slemt, i den video i hvertfald.
Bonderøv er ikke nødvendigvis negativt... Jeg bruger det mere som en "du er godt nok fra landet"-beskrivelse :)
Så du er køvenhavner.....shit..all respekt mistet her fra.
:-P
vandfarve (24507) skrev:Stop... Risengrød time.
o.O
Det var en underlig 'Hammer Time' .. har du selv set dit link?
Hvis du ikke snart stopper, bliver det altså et meme!fjols (24506) skrev:gnarfsan, du troller jo.
It's a fucking referrer block!
Alrekr (24508) skrev:o.O
Det var en underlig 'Hammer Time' .. har du selv set dit link?
tryk enter på linket, eller spørg DD om hjælp
Tak, min konstante referrer block rage er nu et meme.SlettetBruger (24510) skrev:eller spørg DD om hjælp
Ditto.SlettetBruger (24515) skrev:Pass my bedtime by 1 hour and 7 minutes.
AAAAAALL night then ( ventura style )
vandfarve (24521) skrev:At skifte skriftfarve er underligt nok umanerligt svært.
Det er så også den eneste fordel ved XP ift. W7. Paint var bedre i gamle dage.
Det er da ikke så svært? Det fungerer som i Word: Marker teksten. Vælg farven. Men for en, som maler med vandfarver til dagligt, så må det være meget svært..
Vi kan prøve:
This thread is now about worshipping markjensen and asking stupid questions in his name!
This thread is now about worshipping markjensen and asking stupid questions in his name!
SlettetBruger (24469) skrev:Brunt snask på den seng jeg skulle sove i inat. på Scandic hvidovre..
Jeg tager Scandic i Glostrup hver gang... Hvidovre er noget svingende i rengøringen - og så er der seriøst pisse koldt på værelserne.
DD
Alrekr (24522) skrev:Det er da ikke så svært? Det fungerer som i Word: Marker teksten. Vælg farven. Men for en, som maler med vandfarver til dagligt, så må det være meget svært..
I know, but didn't work.
Det eneste, som den ville ændre farven på, var boksen, som jeg skrev teksten i. Jeg kan sagtens prøve at genskabe problemet, når jeg kommer hjem, hvis I insisterer.
vandfarve (24531) skrev:I know, but didn't work.
Det eneste, som den ville ændre farven på, var boksen, som jeg skrev teksten i. Jeg kan sagtens prøve at genskabe problemet, når jeg kommer hjem, hvis I insisterer.
Så nemt kan det gøres.
Hvis du har markeret "Uigennemsigtig" og har valgt en farve på "Farve2" Så er det baggrunden du ændre og ikke texten. Vis du vil ændre texten så skal du i stedet vælge "Farve1" og vis du ikke vil have en baggrunds farve så skal du vælge "Gennemsigtig". Forstår du det nu??
Ved godt det ikke er ligesom at male med vandfarve meeeeen selv du burde kunne finde ud af det. :-P
Hånter (24542) skrev:Jada! Jeg skal stå derude og sælge hele næste uge - kommer du så forbi igen?
Hvad skal du sægle?
Ronson (24540) skrev:...der lige straks tager til Odense og smutter i Rosengårdcentret og Bilka - ses vi?
Jeg skal i IKEA (det nemmeste sted at komme af med brugte batterier) - er det tæt nok på?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.