mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hun = Cecilie Frøkjær :)OxxY (24399) skrev:Har magten glemt at logge ind på sin female alt, eller ligger der noget dybere bag (såsom at han rent faktisk har skrevet det rigtigt og det er mig der ikke kan finde udaf det danske skriftsprog?)?
Men ja, det var vist ikke helt korrekt skrevet :p
...der sidder og skal udfylde sine 1337 skills i et system på arbejdet.. Er nu kommet til:
Computer Operating Systems:
*DYNIX/ptx Operating System
*GCOS Operating System
*Macintosh Operating Systems
*MS-DOS Operating System
Hvordan kan bede sine folk udfylde skills i et system der er ikke engang har en enkelt Windows på listen?
På den anden side er vi vel mange der håber MS-DOS får et comeback snart!
Computer Operating Systems:
*DYNIX/ptx Operating System
*GCOS Operating System
*Macintosh Operating Systems
*MS-DOS Operating System
Hvordan kan bede sine folk udfylde skills i et system der er ikke engang har en enkelt Windows på listen?
På den anden side er vi vel mange der håber MS-DOS får et comeback snart!
Magten (24413) skrev:Hvordan kan bede sine folk udfylde skills i et system der er ikke engang har en enkelt Windows på listen?
Det er et godt eksempel på diskursiv magt. I vores verden kan det eksempel bruges til at undertrykke et emne og/eller samfundsgruppe ved slet ikke at italesætte begrebet.
Således vil begrebet (here's the kicker) og derved "tingen" stille og roligt forsvinde. Først ud af sproget, siden ud af det dersens IRL.
Bered jer, mine brødre. Dette er første skridt imod Microsoft Windows' undergang. Mærk jer mine ord. I hørte det først på newz.dk!
vandfarve (24415) skrev:Det er et godt eksempel på diskursiv magt. I vores verden kan det eksempel bruges til at undertrykke et emne og/eller samfundsgruppe ved slet ikke at italesætte begrebet.
Således vil begrebet (here's the kicker) og derved "tingen" stille og roligt forsvinde. Først ud af sproget, siden ud af det dersens IRL.
Bered jer, mine brødre. Dette er første skridt imod Microsoft Windows' undergang. Mærk jer mine ord. I hørte det først på newz.dk!
Er det ligesom Me and My? Dem hører man heller ikke meget til.
...der endelig har fået arbejde:):):)
...der dermed kommer til at skrue ned for Newz-tid, I guess...
... der lige har opdaget, at et af de vigtigste oplæg fra en af Danmarks største it-virksomheder startede som "RUNDREJSE 2005 [Navn på medarbejder]".
Her tænker jeg primært:
1) Få styr på jeres metadata
2) Få styr på jeres skabeloner
Det er meget lidt professionelt, at de blot har arbejdet videre i et 5 år-gammelt dokument, som endda har været brugt som en medarbejders personlige rejser.
Her tænker jeg primært:
1) Få styr på jeres metadata
2) Få styr på jeres skabeloner
Det er meget lidt professionelt, at de blot har arbejdet videre i et 5 år-gammelt dokument, som endda har været brugt som en medarbejders personlige rejser.
vandfarve (24431) skrev:"Vandfarve, der ser Amalies Verden"
Jeg kan se det for mig.
http://knowyournewz.dk/index.php?title=Amalies_ver...
Er det godt nok?
Alrekr (24432) skrev:vandfarve (24431) skrev:"Vandfarve, der ser Amalies Verden"
Jeg kan se det for mig.
http://knowyournewz.dk/index.php?title=Amalies_ver...
Er det godt nok?
Nice! Jeg skulle lige til at poste linket.
God stil.
Bjarne Dollerup sendte en besked ud på Facebook om det idag. Det skulle være blevet annonceret til MWC.XorpiZ (24436) skrev:.. der har hørt fra en pålidelig kilde, at der vil komme dansk sprog og dansk marketplace i WP7.5 aka. Mango.
.. der har hørt fra selvsamme person, at der forhandles om Zune Pass :D
Bjarne Dollerup til medlemmer af Windows Phone 7 i Danmark skrev:For dem af jer der IKKE har læst kommentarerne og pressemedelelserne fra Mobile World Congress i Barcelona. Andy Lees (min tidligere chefs chef), annoncerede at den næste version af Windows Phone 7 (OS/telefoner) vil være tilgængeligt på dansk. Han annoncerede også at der vil blive åbnet for officiel adgang til Marketplace fra Danmark med danske Live ID'er.
Vi forventer at denne opdatering vil være tilgængelig et år fra frigivelsen af Windows Phone 7 i Danmark (~oktober 2011).
...Der har en bærbar der nu igen ikke vil aflæse batteriet. Eller et batteri der ikke ved om den har strøm på.
Det fungerede da noget tid Magten :D
Det fungerede da noget tid Magten :D
NioBe (24448) skrev:Elskov (24447) skrev:... der skal have én time i dag :D
... der igen har haft en nat uden dyne, fordi mark stjæler den xD
Der synes at Elskov virker rigtig forårs forelsket! :P SNAP OUT OF IT! xP
haha no way, jeg har ikke været så glad i flere år :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.