mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
tænk.. hvis jeg ku Terracide til at løbe i fivefingers og bare tæer :D og berette om det her.
Pure evil
Pure evil
...der hart set den over ti gange. Den bliver bedre og bedre hver gang.
Norrah (24349) skrev:
Se, Black Swan, og Requiem of a dream.
Så har jeg gjort mit
Pi, The Wrestler og The Fountain er heller ikke så tossede.
LinguaIgnota (24350) skrev:Jeg nægter at se en forpulet ballet-film. Men jeg kan da godt finde noget lebbesex frem, hvis det er. Sådan skal det jo heller ikke være.
Natalie Portman, Vincent Cassel og Darren Aronofsky? No ring bell?
Vi kan konstatere at lingu hverken er høj, flot eller dejlig. Synes det er lige groft nok sagt, Elskov. Ja, det passer, men tænk da lige over mandens følelser før du slynger sådan noget ud.Elskov (24338) skrev:hvorfor postede den ikke mit svar?
anyways, hello no! En fyr, som er Mark og høj og flot og dejlig :D
Hold kæft hvor jeg hader kunder der ikke vil gå. Den type der bare står og snakker og bruger min tid, fordi vedkommende tror jeg gerne vil snakke med dem..SlettetBruger (24344) skrev:...Der har været nede i Løberen og snakke i en time ^^ flinke mennesker :D
Ronson (24358) skrev:Hold kæft hvor jeg hader kunder der ikke vil gå. Den type der bare står og snakker og bruger min tid, fordi vedkommende tror jeg gerne vil snakke med dem..
Skulle aflevere en bog til 'ejeren' og snakke om det projekt vi skal ha gang i med det dersens jeg ikke må nævne pga Mov1xsomethings blodtryk ^^
Så ikke fordi jeg bare ville chatte :P Men jeg kender det godt, sådan har vi det med mange brugere på work også.
...der vel i princippet også har weekend. Har fri onsdag og torsdag, men skal så i skole fredag og lørdag.
Det kan vi godt. Men lad os starte med at gå ud om aftenen. Så vi ikke får soleksem! Vi skal også huske at bringe Cola og pizza med hvis vi ikke kan få noget at spise derude...vandfarve (24347) skrev:Skal vi se den sammen, gnarfsan? Det vil kunne udvikle vores forhold, tænker jeg.
...der lige har været til spinnin* i mørke.
fjols (24366) skrev:#64: Eftersom vi i Danmark har besluttet, at en uge slutter om søndagen, så vil jeg vove at påstå at du tager fejl.
VOVER DU DET?! :O
Det er sgu da en weekend. Den er bare splittet op af fredag og lørdag.
@Gnarfsan:
Kommer du sammen med Vandfarve? Hold kæft, du må være mere desparat end den japanske premierminister!
...der har brugt det meste af aftenen på se gamle Chuck Norris film.
Kommer du sammen med Vandfarve? Hold kæft, du må være mere desparat end den japanske premierminister!
...der har brugt det meste af aftenen på se gamle Chuck Norris film.
vandfarve (24369) skrev:Er det dig, gnarfsan?
Jeg gider ikke at spille rollespil. Det er for folk, der ikke har det, der skal til for at komme til Hollywood.
vandfarve (24374) skrev:Det er jeg glad for, siger nogen?
Jeg har nok lige kommet til at se et afsnit med Bo og Lis... sorry....
oliemaling (24372) skrev:Det er for folk, der ikke har det, der skal til for at komme til Hollywood.
Er der nogen, der ikke fik sit drømmejob?
vandfarve (24376) skrev:Han har jo ikke mine "killing good looks".
Du er heller ikke ligefrem nogen Christopher Reve, brormand...
gnarfsan (24375) skrev:Er der nogen, der ikke fik sit drømmejob?
Jeg har sgu ikke tid til sådan noget pis. Jeg har en verden, der skal erobres. Brug din lommepsykologi på vandfarce.
NioBe (24390) skrev:Bllets (24389) skrev:Jamen tillykke!
Er han også i Irland? :)
Ha ha nej, han er hjemme. :P
Edit: Tak btw. <--- hvor er mine manere?
Så tag dog hjem!
Jeg havde taget til Irland hvis det havde været mig.. :)
Og det var så lidt, man mister lidt sine manerer når man er på newz ;)
Bllets (24391) skrev:NioBe (24390) skrev:Bllets (24389) skrev:Jamen tillykke!
Er han også i Irland? :)
Ha ha nej, han er hjemme. :P
Edit: Tak btw. <--- hvor er mine manere?
Så tag dog hjem!
Jeg havde taget til Irland hvis det havde været mig.. :)
Og det var så lidt, man mister lidt sine manerer når man er på newz ;)
Nej da, nogen skal da sørge for at leverpostejen kommer på bordet. :P Fejre det på lørdag i stedet. ;)
... der ikke kan vente til kl 12.30, så kommer mark :D
... der har rentegnet to forslag til hans disc golf tattoo
... der har rentegnet to forslag til hans disc golf tattoo
Magten (24398) skrev:...der kan se [url= her[/url] igen og igen og stadig blive overrasket over hvor sjovt hun synes det er :D
Har magten glemt at logge ind på sin female alt, eller ligger der noget dybere bag (såsom at han rent faktisk har skrevet det rigtigt og det er mig der ikke kan finde udaf det danske skriftsprog?)?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.