mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (24300) skrev:Kender i det at folk bliver kaldt eksperter bare for et bringe en pointe frem?
I AM THAT ^^ I næste måned vil Løberen gerne gøre brug af min (citat:) "Ekspertise" om barfodsløb og Fivefingers :D
+ har fundet mig én at løbe barfods med !
http://www.facebook.com/profile.php?id=766821973
Flamebait - der er jo en gut som simpelthen ikke kan tage dig og dine fivefigner-sko :P
^^ Fair,
Jer = damen i denne film
Jeg vil dog lige tage afstand fra at han får det til at lyde som videnskabelig fakt
Jer = damen i denne film
Jeg vil dog lige tage afstand fra at han får det til at lyde som videnskabelig fakt
jeg gider ikke kommentere det mere- jeg blev gjort opmærksom på ignore funktionen- jeg kan ikke få mig selv til at bruge den- men forsøger at mentalt ignorere det.
Jeg synes bare det er utroligt at der er en person der irriterer mig ligeså meget som Joan Ørting og Anne Grete Bjarup Riis.
I kender det nok.......når man får lyst til at smadre sit knæ ind i en væg for at få noget fysisk smere til at abstrahere fra den mentale dybe dybe dybe smerte enhver sætning fra en person medfører.
Jeg synes bare det er utroligt at der er en person der irriterer mig ligeså meget som Joan Ørting og Anne Grete Bjarup Riis.
I kender det nok.......når man får lyst til at smadre sit knæ ind i en væg for at få noget fysisk smere til at abstrahere fra den mentale dybe dybe dybe smerte enhver sætning fra en person medfører.
well.........du er bare utroligt god til at være irriterende- sjældent har jeg set noget lignende- du gør trolls som terracide til skamme.
Jeg er glad for at du vil slappe lidt af, for det ender simpelthen med at jeg får en blodprop.
Jeg er glad for at du vil slappe lidt af, for det ender simpelthen med at jeg får en blodprop.
vandfarve (24294) skrev:... der er træt af, at folk staver mit navn forkert, særligt når det er i et svar på en mail.
Hvor svært er det at læse og forstå et navn?
Puha, du har samme fornavn som mig. Oplever det også utrolig tit. Har endda oplevet det på facebook, at nogen svarer og så skriver mit navn forkert.
Elskov (24276) skrev:ja, han sagde godt nok han kendte dig :P hvorefter jeg fortrød mange af de ting, jeg har skrevet herinde xD
Hey hey hey, så skal vi vidst lige havde noget på det rene!
I ser meget til hinanden for tiden, fair nok det vil jeg ikke blande mig i.
Jeg forstille mig det forgår sådan her.
Elsk: Nørdet kommentar.
M: Velformuleret engelsk repost.
M: Knap så vellykket nørdet joke.
Elsk: Noget med kage.
M: Disc Golf.
Elsk: Disc Golf.
M: Tatovering af disc golf.
Elsk: Uoprigtig opbakning
M: Seriøst, Disc Golf.
Elsk: Wow?
M: Wow!
M: Vellykket joke.
Elsk: Mad?
M: Knap så vellykket joke
M: Benægtelse omkring behov for føde, Klam sukkersødt kompliment.
Elsk: Uopmærksom omkring kvalmene tendenser i kompliment - da hun er åhhh så forelsket - Taknemlighed overfor kompliment..
M: Vellykket bemærkning omkring emne startet af Elsk, som han ikke rigtig lytter efter. *High five for den btw.
Men..
Where the fuck i alt det her munddiaré, kom i frem til emnet: "Hey jeg kender faktisk ham der Norrah fra newz".
Det er jo ikke ligefrem 3th date materialet han har haft fremme her?
Og hvad mig og Tjalfe laver privat, er mellem ham og mig. Det kommer ikke newz ved. Han burde vide bedre.
.. der er vanvittigt træt af iTunes. Det er fandme et lorteprogram.
Nu brokker den sig over at en frisk-installeret iTunes, hentet fra apple.com mangler nogle filer, og desværre ikke kan starte.
Det er muligt Apple kan lave hardware, men software kniber det sgu med.
Nu brokker den sig over at en frisk-installeret iTunes, hentet fra apple.com mangler nogle filer, og desværre ikke kan starte.
Det er muligt Apple kan lave hardware, men software kniber det sgu med.
...Der har bestilt en signeret kopi af 'Born to Run'
http://barefootted.com/shop/signed_book_bft.jpg
^^
http://barefootted.com/shop/signed_book_bft.jpg
^^
.. der er træt af iPhone, iTunes og Apple pt.
Satte mail op mv. og ringede til Telia for at få sim-kortet aktiveret. Smed den derefter i computeren for at få opdateret til iOS 4.3. Det kunne den ikke og gav mig fejlkode 1602. Den foreslog at gendanne til oprindelige indstillinger. Det kunne den heller ikke og gav mig fejlkode 1604.
lorte-telefon >:(
edit:
Og ja, en splinterny iPhone 4 er pt. bricked. Wunderbar.
Satte mail op mv. og ringede til Telia for at få sim-kortet aktiveret. Smed den derefter i computeren for at få opdateret til iOS 4.3. Det kunne den ikke og gav mig fejlkode 1602. Den foreslog at gendanne til oprindelige indstillinger. Det kunne den heller ikke og gav mig fejlkode 1604.
lorte-telefon >:(
edit:
Og ja, en splinterny iPhone 4 er pt. bricked. Wunderbar.
... som godt kan lide Vandfarves nye catchfrase.
Det er et skridt i den rigtige retning.
Det er et skridt i den rigtige retning.
Josso (24327) skrev:Det er ikke muligt at bricke en iPhone, medmindre du prøver at partitionere den (de programmer der er lavet dertil, virker sikkert ikke engang på en iPhone 4).
Den skal bare i DFU mude og (shift-) gendannes.
Den var pænt død tidligere.. Nu er der dog liv i den, men bricked, det var den.
Magten (24330) skrev:Bricked er vel hvis den er helt død og ikke kan genoplives?
Jeg havde samme situation med min iPhone på et tidspunkt, men fik den i DFU mode og gendannet.
Er vel et spørgsmål om definition. Frustrerende var det dog under alle omstændigheder, og jeg holder fast i min tidligere udtalelse:
"Det er muligt Apple kan lave hardware, men software kniber det sgu med."
moveax1ret (24306) skrev:well.........du er bare utroligt god til at være irriterende- sjældent har jeg set noget lignende- du gør trolls som terracide til skamme.
Did you call?
vandfarve (24345) skrev:... der lige har opdaget, at der er hed lesbisk sex i Black Swan.
Hvorfor er der ingen, der har fortalt mig det før nu?!
Undskyld. Troede ikke det var nødvendigt at fodre den slags referencer til en der villigt debatere med Ignota.
Se, Black Swan, og Requiem of a dream.
Så har jeg gjort mit
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.