mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Fail.LinguaIgnota (23688) skrev:Måske Lis Hansen ville have godt af at læse lidt af det her.
Åh, ja...det var en rigtig fornuftig beslutning at tage sine 3 børn i en LANGSOM sejlbåd og vælge at cruise igennem det mest pirat inficerede hav der findes pt. på Jorden...
Hvordan kunne det dog gå galt?!
Det er jo helt utænkeligt at det er sket :O
Terra - Sarkasme kan være anvendt,da logik åbenbart ikke er folk stærke side når fuzzy warm feeling clouds jugdement...
Hvordan kunne det dog gå galt?!
Det er jo helt utænkeligt at det er sket :O
Terra - Sarkasme kan være anvendt,da logik åbenbart ikke er folk stærke side når fuzzy warm feeling clouds jugdement...
Tjo, det var da måske ikke et smart træk.
Tilgengæld fint nok de tog derned, for jo flere der gør det, jo mere opmærksomhed får problemet og jo før gøres der noget ved problemet.
Derfor skal de hyldes som helte!
vælt min logi Terra, i dare you
Tilgengæld fint nok de tog derned, for jo flere der gør det, jo mere opmærksomhed får problemet og jo før gøres der noget ved problemet.
Derfor skal de hyldes som helte!
vælt min logi Terra, i dare you
...der synes det er fuldstændig til grin at iPhones skal aktiveres igennem iTunes for at man kan tage lortet i brug..
Ikke nok med det, så kan man ikke oprette en iTunes konto uden et kreditkort..
"Apple fungerer bare"... Ja hvis man ikke har nogen krav så gør det vel... For helvede jeg er træt af deres pis..
Ikke nok med det, så kan man ikke oprette en iTunes konto uden et kreditkort..
"Apple fungerer bare"... Ja hvis man ikke har nogen krav så gør det vel... For helvede jeg er træt af deres pis..
At Apple overhovedet mener det er en løsning på deres latterlige procedurer er fanme skræmmende.LinguaIgnota (23706) skrev:Butthurt faggot is butthurt and needs to RTFM.
Hvorfor skulle jeg ikke kunne oprette en konto uden kreditkort på den helt almindelige måde?
Apple's verden er seriøst for latterlig på mange punkter.
Og hvorfor skal jeg igennem fucking iTunes for at aktivere et simkort?!?
Hey, du sagde, at du ikke kunne oprette en konto uden et kreditkort - jeg viste dig, hvordan du kunne oprette en konto uden et kreditkort. Resten må du lissom tage op med Apple.
Jeg skifter mellem 8 forskellige keyboards igennem dagen på mit arbejde som ubernetværksmand hos Lowrate imens jeg supportere vores direkte fiberliner til ESA's opsendelses site tættere på ækvator, ikke at jeg forstår det da det vil tage længere tid at sende en raket til geostationær bane over polerne.
Næ vent, det var terras undskyldning for at stave forkert.
sigh
Næ vent, det var terras undskyldning for at stave forkert.
sigh
Og tak for det! :)LinguaIgnota (23709) skrev:Hey, du sagde, at du ikke kunne oprette en konto uden et kreditkort - jeg viste dig, hvordan du kunne oprette en konto uden et kreditkort. Resten må du lissom tage op med Apple.
Men jeg vil gerne have lov at bitche over Apple alligevel.. Har haft en lortedag, og de har ikke gjort det bedre :p
Skal og skal.Magten (23705) skrev:...der synes det er fuldstændig til grin at iPhones skal aktiveres igennem iTunes for at man kan tage lortet i brug..
gnarfsan (23703) skrev:Nej, så er der jo slet ingen grund til at have medlidenhed med dem, og alt mulig grund til at ønske at et af forumbrugerne her, hvar med. Du er syg, men du kan måske behandles, hvis ikke dine pandelapper er helt væk.
Hvis du stepdanser i et markeret minefelt, så får du ingen ynk af mig når dine ben ryger.
Hvis du stiller dig midt på togspor når toget kommer får du ingen ynk af mig når du bliver kvast.
Hvis du vælger at tage en slow-mo båd igennem et pirathærget farvand får du ingen ynk af mig når du bliver kapret.
Terra - Jeg har ingen medlidenhed med narturlig dumhed...
...hvis telefon (min htc! XD) ikke kender ordet "tissemand", men den kender ordet "vissenbjerg"...
...der diskret lige smider et link til en konkurrence.
man kan vinde mus, tastatur, headset, musemåtte og et par steelseries scope briller.
man kan vinde mus, tastatur, headset, musemåtte og et par steelseries scope briller.
HVOR ER HAN DOG SEJ!!1Woller (23719) skrev:...der diskret lige smider et link til en konkurrence.
... der næsten kværkede en inhabil teamkoordinator.
... der nøjedes med at skælde teamkoordinatoreren ud for mangel af koordinering og for at være et kæmpe fjols, der ikke aner et klap om sit arbejde.
... der nøjedes med at skælde teamkoordinatoreren ud for mangel af koordinering og for at være et kæmpe fjols, der ikke aner et klap om sit arbejde.
chreddy (23736) skrev:...der også gerne vil have en Xoom, men ikke tror den kommer til at koste noget på den rigtige side af 3000 kr.
...der bare gerne vil ha' en Motorola Atrix.. NU! istedet for at skulle vente helt til april :(
Det er jeg også bange for desværre :(
Magten (23737) skrev:De vil bare ikke synce med Exchange serveren.. Håber det er et sted i Telia's MPLS opsætning der er noget galt, for alt er sat ens op på dem...
Jeres egen exchange server eller en udefra!?
Magten (23739) skrev:Vores egen.. Eller, kundens :)
De fanger Exchange serveren kan man se i loggen, men derfra sker der intet... Og de er sat op med præcis samme indstillinger som den der virker..
Nu er der vel ikke en indstilling I mangler, som giver mobile enheder lov til at gå på serveren?
Nej, alle telefoner der kommer ind via MPLS'en har adgang..NioBe (23740) skrev:
Nu er der vel ikke en indstilling I mangler, som giver mobile enheder lov til at gå på serveren?
Men jeg fandt lige noget interessant i en log et fjernt sted som jeg vil prøve at grave lidt i :)
Magten (23742) skrev:Nej, alle telefoner der kommer ind via MPLS'en har adgang..NioBe (23740) skrev:
Men jeg fandt lige noget interessant i en log et fjernt sted som jeg vil prøve at grave lidt i :)
HF :P
...der stirre sig blindt i Office apps til iPad... :/
...Der har bestilt endnu et par sko :)
http://barefootrunningshoes.org/wp-content/uploads...
mmmm baby kænguru skind
mmmm baby kænguru skind
SlettetBruger (23745) skrev:...Der har bestilt endnu et par sko :)
mmmm baby kænguru skind
jammen jammen, løber du ikke barfodet alligevel, hvorfor så have de sko?
Det er ikke løbesko :)
'MOC is best for: Fitness Training, Indoor CrossFit, Travel, & After Sport'
http://www.vibramfivefingers.it/eng/moc.aspx
Starter i fitness (forhåbentlig) med en veninde snart. og ellers skal de bruges til QiGong hjemme.
'MOC is best for: Fitness Training, Indoor CrossFit, Travel, & After Sport'
http://www.vibramfivefingers.it/eng/moc.aspx
Starter i fitness (forhåbentlig) med en veninde snart. og ellers skal de bruges til QiGong hjemme.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.