mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...Der deler Fivefingers ud mellem de venner der var hurtigt nok til at sige ja.
I disse skønne farver.
http://img715.imageshack.us/g/sko01.jpg/
Jeg ville ha givet én af jer tilbudet også. Men har allerede afsat dem >_<
I disse skønne farver.
http://img715.imageshack.us/g/sko01.jpg/
Jeg ville ha givet én af jer tilbudet også. Men har allerede afsat dem >_<
Nope. Det var 3 par, jeg ville gi til de heldige for 0 kr :)
Når man køber for 1000kr hos Alun.dk får man et par med i prisen. Så jeg tænkte jeg ville sprede glæden ^^ øge interessen fx.
...Der påpeger at det er Toesock Tuesday
http://www.facebook.com/group.php?gid=46578419130
Når man køber for 1000kr hos Alun.dk får man et par med i prisen. Så jeg tænkte jeg ville sprede glæden ^^ øge interessen fx.
...Der påpeger at det er Toesock Tuesday
http://www.facebook.com/group.php?gid=46578419130
Hånter (23662) skrev:... der ikke fatter de mennesker i 'Luksusfælden'. Det er jo sygt!!
Det var nu et meget pænt ur, synes jeg.
...Der har opdateret sit album ^^
http://www.facebook.com/album.php?aid=9452&id=...
Læg især mærke til det sidste billede :P
http://www.facebook.com/album.php?aid=9452&id=...
Læg især mærke til det sidste billede :P
...der synes at folk er begyndt at sige "min htc", "jeg får en htc" etc som andre folk siger "min iPhone"...
pewbe (23668) skrev:...der synes at folk er begyndt at sige "min htc", "jeg får en htc" etc som andre folk siger "min iPhone"...
Really? :S well det er sådan de kender den. Heldigvis gir det os nørder mulighed for at spille overlegne :P
pewbe (23668) skrev:...der synes at folk er begyndt at sige "min htc", "jeg får en htc" etc som andre folk siger "min iPhone"...
Ja, det har jeg også bemærket. Folk aner ikke, at det er en Android-telefon - det er bare "min htc". De har fået godt fat i det danske marked må man sige.
Daniel-Dane (23672) skrev:TLI...
Han ville have et interview og prøvede flere gange at få udtalelser fra mig. Jeg holdte ham hen og fik ham til at bruge lang tid på at skrive en mail til mig, hvor han havde skrevet en hel bunke spørgsmål.
Jo mere tid han bruger på mig, jo mindre tid kan han bruge på at skrive om familien.
Hvis han ikke forstår det, så fortjener han ikke at dele atmosfære med mig.
vandfarve (23674) skrev:Han ville have et interview og prøvede flere gange at få udtalelser fra mig. Jeg holdte ham hen og fik ham til at bruge lang tid på at skrive en mail til mig, hvor han havde skrevet en hel bunke spørgsmål.
Jo mere tid han bruger på mig, jo mindre tid kan han bruge på at skrive om familien.
Jeg er nødt til at spørge om du vil uddybe? Eller følger journalisten med herinde? :)
Alrekr (23676) skrev:Jeg er nødt til at spørge om du vil uddybe? Eller følger journalisten med herinde? :)
Hvis han har lidt kløe i Google-fingeren og ønsker en gengældelse, så burde han kunne finde flere informationer om mig - heriblandt selvfølgelig mit alter ego på newz.dk.
Jeg tænker derfor, at man ikke umiddelbart behøver at give flere informationer end de mest generiske her. Han havde ringet vist nok en enkelt gang, lagt en besked på min telefonsvarer, skrevet til både min arbejdsmail og min Facebook-profil, så han var da bestemt interesseret i en udtalelse.
Jeg valgte dog i sidste øjeblik ikke at besvare hans henvendelser. Det var han vist ikke helt glad for, men sådan er livet. Shit happens.
vandfarve (23674) skrev:Han ville have et interview og prøvede flere gange at få udtalelser fra mig. Jeg holdte ham hen og fik ham til at bruge lang tid på at skrive en mail til mig, hvor han havde skrevet en hel bunke spørgsmål.
Du snaker om den famile en ekspert i området udtalte at de var "sindsygt" at sejle der med 3 børn og at de havde spillet højt spil...og tabt?
Terra - Man ligger som man selv har redt...
vandfarve (23673) skrev:I'd hit that.
Lemme guess, you'd hit it in the ruff? ;D
Alrekr (23676) skrev:Jeg er nødt til at spørge om du vil uddybe? Eller følger journalisten med herinde? :)
Bare lad den her ligge, hvis han har behov for at snakke om det, så gør han det of newz.
#terracide
Mester, nogle gange hælder man ikke salt i såret på folk på sådanne tidspunkter.
Der findes ting man kan sige om ens egen familie og venner, og ting man ikke bør sige om andres.
Norrah (23680) skrev:Bare lad den her ligge, hvis han har behov for at snakke om det, så gør han det of newz.
#terracide
Mester, nogle gange hælder man ikke salt i såret på folk på sådanne tidspunkter.
Der findes ting man kan sige om ens egen familie og venner, og ting man ikke bør sige om andres.
Bare rolig, jeg tager ikke idiotens ord særlig højtideligt.
Ingen andre end langturssejlere ved, hvad der er tale i denne situation, så en person som Terracide burde vide, at han ingen relevans har for diskussionen, siden han ingen viden eller erfaring har.
Han er velkommen til at give et bidrag til debatten velvidende, at han kun graver sin egen grav.
Hvad der i morges blev betragtet som "en kalkuleret risiko" på TV2 er i sensationalismens tegn blevet ophøjet til "vanvittigt" på TV2 Newz til aften. Publikummet til den slags, de ubegavede, de uuddannede, de evnesvage og Terracide, som slår sig lystigt løs i alle kategorier, har ikke uventet fået noget at forarges over, mens vi andre igen kan græmmes over den alt for forudsigelige udvikling af retorikken.
Jeg skammer mig over dig, Terracide - og det er ikke pga. dine manglende sociale kompetancer, din amputerede evne til empati eller enddog dit voldklamme ansigt (som vi gudskelov er blevet forskånet for siden den sidste opdatering), men fordi, du selv bilder dig ind, at du har noget som helst at byde på som menneske, debattør og intellektuel. For helvede, hvor skyder du forbi.
Jeg skammer mig over dig, Terracide - og det er ikke pga. dine manglende sociale kompetancer, din amputerede evne til empati eller enddog dit voldklamme ansigt (som vi gudskelov er blevet forskånet for siden den sidste opdatering), men fordi, du selv bilder dig ind, at du har noget som helst at byde på som menneske, debattør og intellektuel. For helvede, hvor skyder du forbi.
Skal det forstås som, at jeg aldrig mere må skrive i denne tråd eller, at jeg ikke må korrekse dig?
inb4 du må aldrig skrive noget
inb4 du må aldrig skrive noget
vandfarve (23673) skrev:I'd hit that.
>_< tvivler på du vil rode rundt med en maniodepressiv kvinde der tror på ånder og urte-medicin
Som samtidig er min mor :P
Måske Lis Hansen ville have godt af at læse lidt af det her.
...der efter få minutters brug af Samsungs Gingerbread firmware blev semi vanvittig af applikationer, der kørte langsomt/gik ned og flashede tilbage til en custom rom. Aaah... nu er der ingen apps der hænger eller crasher mere.
...der ikke har oplevet en eneste app crashe med Darky's ROM.
...der ikke har oplevet en eneste app crashe med Darky's ROM.
Sjovt at folk herinde nu ved bedre end folk der har bekæftiget sig med emnet i flere år....så vil jeg skide på om folk kender dem personligt, det ændre IKKE på de spillede højt spil...og TABTE!
Terra - Og forbløffende så meget (læs: lidt) folk ved hvad jeg kender til emnet...
Terra - Og forbløffende så meget (læs: lidt) folk ved hvad jeg kender til emnet...
terracide (23693) skrev:Terra - Og forbløffende så meget (læs: lidt) folk ved hvad jeg kender til emnet...
Jeg ved bedre.. Jeg har i lang tid vidst at du, Ohh Du Store Terra, er altvidende.. At dit ord er endeligt og at intet kan ændre dette faktum.
Jeg er også rigtig fascineret af at hvordan du kan have alt den korrekte viden indenfor alle emner du bare har strejfet mildt.
Det ville svare til at jeg vidste alt omkring fiskeri fordi jeg havde været inde i en fiiskebutik. Lidt ligesom du ved alt om sejleri fordi du har arbejdet som erhvervsfisker. Bare jeg dog havde din evne.. :(
Du minder mig lidt om en gut jeg gik på HTX sammen med. Han havde også din evne. Han havde både været junior Danmarksmester i stangspring, kørt på motorcykel igennem Rusland, skudt bjørne i Alaska og hacket Danske Bank hvorefter han udskrev et checkhæfte til sig selv på 1.000.000 kr.. Nååårh ja.. og så var han uddannet elektriker.
Alt det i en alder af 25..
Du og ham er noget helt specielt.. noget helt helt specielt..
TL;DR: Du er for sej, Terra..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.