mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Daniel-Dane (23597) skrev:Det er så kun 320 for 2 zoner i Kbh, men zonerne er med sikkerhed meget mindre her.Bllets (23589) skrev:Der giver 354 for et periodekort for 2 Zoner i odense.. Penge godt givet ud, når jeg skal bruge 21 kr. hver gang jeg skal med bussen..
Et 10 turs kort koster så åbenbart 160 kr.... :x
2 zoner er så hele Odense og de omkring liggende forstader.
1 zone er Odense By
Zone 1 er Kbh, medens de andre zoner er til andre byer, som bare er klistret til Kbh. Hvis man kunne nøjes med 1 zone, havde jeg haft det, da man kan komme fra DR Byen til Frederiksberg inden for zone 1. All I need.Bllets (23602) skrev:2 zoner er så hele Odense og de omkring liggende forstader.
1 zone er Odense By
Kris (23603) skrev:...der græd en smule af lykke igår da hun fandt lakridsbolsjer, kransekage og træstammer i lidl pga. scandinavian week.
...der får besøg hjemmefra på fredag. Endelig rigtig lakrids og bearnaise sovs !
Det lyder ikke som om du er bosat indenfor kongerigets grænser?
Fik den faktisk lige op og køre igen :DSlettetBruger (23608) skrev:Det bliver da ved med at gå godt for dig hva Magten?
6-7 genstart og lidt held.. Da jeg logger på ser jeg at den kun har installeret Apple's software update halløj, og ikke iTunes.. Mystisk?
Anyways, nu installerede den fint.. Så kan jeg gå igang med de 9 stks telefoner der skal sættes op ^_^
Magten (23606) skrev:..der elsker Windows XP og iTunes <3
En helt frisk XP.. Starter installation af iTunes.. Rebooter midt i installationen, og failer med blå skærm nu..
Det er så 3. gang jeg oplever det med iTunes...
Der er også indbygget underholdning i iTunes til Win 7 64-bit.
Jeg fik en Nano i julegave, og midt i installationen røg internetforbindelsen på min pc.
De bærbare havde det fint, så det var kun på den, hvor iTunes var ved at blive installeret, at der var problemer med forbindelsen.
En hurtig søgning gav MASSER af hits fra Apples egne supportsider, hvor der er det ene indlæg efter det andet om netop dette problem - nogle flere år gamle.
Jeg prøvede samtlige tricks med at disable kort, disable netforbindelserne osv... 5 timers fejlsøgning ændrede ikke noget ved det.
Jeg løste det ved at købe et nyt netkort... *SUK*
Danish
Daniel-Dane (23599) skrev:... hvis drømme er begyndt at handle om, hvad jeg skal gøre den næste dag. Fuck, hvor er mit liv kedeligt og ubetydeligt. Og fuck dig hjerne for at mene det.
Flere drømmeindlæg? DD = Porrefjæs the Second! :)
Har du ikke noget mere spændende at byde på? :)
Danish Dude (23610) skrev:Jeg prøvede samtlige tricks med at disable kort, disable netforbindelserne osv... 5 timers fejlsøgning ændrede ikke noget ved det.
Lyder næsten som om du havde et Atheros gigabit-netkort.. Der er ihvf. en kendt fejl i Windows7, hvor forbindelsen dør.
Prøv Irland.Alrekr (23607) skrev:Det lyder ikke som om du er bosat indenfor kongerigets grænser?
Jeg ønsker netop ikke at lyde som ham, hvilket er grunden til, at jeg sluttede debatten, inden den var begyndt.Colapusheren (23611) skrev:Flere drømmeindlæg? DD = Porrefjæs the Second! :)
Har du ikke noget mere spændende at byde på? :)
Haha, så prøvede vi lige på en anden virtuel XP maskine for at se om jeg var fail.. Præcis samme fejl :DMagten (23606) skrev:..der elsker Windows XP og iTunes <3
En helt frisk XP.. Starter installation af iTunes.. Rebooter midt i installationen, og failer med blå skærm nu..
Det er så 3. gang jeg oplever det med iTunes...
Men er man ikke lidt af en idiot, hvis man bruger en frisk, ikke-opdateret version af XP? Jeg antager dog, at jeres installationer har SP2 med sig, ellers skal man jo forvente de fejl, I har fået.
De er fuldt opdaterede, med SP3 og det hele.Daniel-Dane (23616) skrev:Men er man ikke lidt af en idiot, hvis man bruger en frisk, ikke-opdateret version af XP? Jeg antager dog, at jeres installationer har SP2 med sig, ellers skal man jo forvente de fejl, I har fået.
Men når jeg en dag får tid laver jeg en Win7 til det :p
A programmer started to cuss
Because getting to sleep was a fuss
As he lay there in bed
Looping 'round in his head
was: while(!asleep()) sheep++;
:D
Because getting to sleep was a fuss
As he lay there in bed
Looping 'round in his head
was: while(!asleep()) sheep++;
:D
...Der laver en vejledning til at forbinde telefon med GPS
Værktøjer->opsætning->bluetooth->søg->forbind
>_< omtrent ligeså udfordrene som en flyverdragt
Værktøjer->opsætning->bluetooth->søg->forbind
>_< omtrent ligeså udfordrene som en flyverdragt
Hey, ehm, der er fri fragt, hvis man bestiller for over 250 kr. i Matas' webshop. Jeg skal have vatrondeller.
Den nærmeste Matas ligger på første sal i Frb. Centret. FØRSTE SAL! Og så er der altid kø. Og alt for varmt. Og der lugter sjovt. Og mine testikler skrumper, når jeg er derinde.
Undervægtige måske, men fandeme ikke lækre. Der er ikke noget frækt over afbleget hår med mørke rødder, madonna-piercing og bodybuilder-grade selvbruner. De skulle skamme sig over at være så klamme at se på.
lækre var måske et forkert ord. Men når kvinder gør så meget ud af sig selv ( uanset resultatet :P ) så er det jo kun en endnu bedre grund til at rive dem ned på knæ og sperme dem i fjæset for at svine dem til.
Lad os lave en Vest vs Øst Matas tøser contest
This one er en esbergensisk matas bandit
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=31703172394...
A challenger allways appear?
INB4 Dodge Challenger
INB4 Challenter Spacecraft
INB4 Dodge Challenger
SlettetBruger (23638) skrev:Lad os lave en Vest vs Øst Matas tøser contest
INB4 Dodge Challenger
Link fail
Den valgte side kan i øjeblikket ikke vises. Dette kan skyldes, at den er midlertidigt utilgængelig, at det fulgte link er udløbet, eller at du ikke har tilladelse til at se denne side.
Eller så er den cluster bare nede i øjeblikket, OxxY-skat. (Siden zin failer as well.) Paster I billedlinket eller det offentlige link?
Det kan også skyldes nye privacy-indstillinger.
Det kan også skyldes nye privacy-indstillinger.
LinguaIgnota (23633) skrev:Den nærmeste Matas ligger på første sal i Frb. Centret. FØRSTE SAL! Og så er der altid kø. Og alt for varmt. Og der lugter sjovt. Og mine testikler skrumper, når jeg er derinde.
også dig?? trode kun det skete for mig.
...som har fået steam til at virke gennem proxy
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.