mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Så ringer jeg efter en vvs'er og forlader bygningen til det er klaret :DAlrekr (23754) skrev:Hellere det end at skulle bruge en støvsuger, som kan suge væsker op...
Sådan en kunne jeg også bruge, men det er ikke fordi jeg skal skide.Daniel-Dane (23755) skrev:En whopper?
...der har et forslag til Vandfarves udklædning, til sommerfesten..
... der synes godt om Magtens forslag til Vandfarves udklædning, til sommerfesten..
...Der jo fik et nyt batteri til sin bærbar. Selvfølgelig købte jeg det billigste. uden at læse andet end at det var 6600mah
Viser sig det er 9 celles. Fylder en del. Men det er rigtig nice faktisk.
Ud over det faktum at den kan køre på idle i 8 timer, så er der også ergonomien :)
Viser sig det er 9 celles. Fylder en del. Men det er rigtig nice faktisk.
Ud over det faktum at den kan køre på idle i 8 timer, så er der også ergonomien :)
...Der kan fortælle at det mest effektive vækkeur er at glemme at lukke fryseren. altså så den bare lige og lige står på klem 5 timer senere går den bip-amok. og alle knapper fungere som snooze medmindre du slukker relæet.
...der kun har renderet 68 frames ud af 250 siden onsdag ved 22-tiden. :p
...der ikke når at blive færdig til kl. 13
edit: 69 frames
Magten (23766) skrev:Jeg kan se NioBe inviterer på muffins, så skal vi ikke bare mødes der?
Jeg tror måske Failfarve kan lokkes til at medbringe risengrød..
Har jeg det!?
...der nu har lavet noget påskefrokost arrangement. Der er spændt på at se om hendes venner er friske.
NioBe (23767) skrev:Magten (23766) skrev:Jeg kan se NioBe inviterer på muffins, så skal vi ikke bare mødes der?
Har jeg det!?
...der nu har lavet noget påskefrokost arrangement. Der er spændt på at se om hendes venner er friske.
Er der muffins?
XorpiZ (23770) skrev:NioBe (23767) skrev:Magten (23766) skrev:Jeg kan se NioBe inviterer på muffins, så skal vi ikke bare mødes der?
Har jeg det!?
Er der muffins?
*Hik* Tror ikke at der er *hik* til påskefrokosten
...der har fået hikke.
...Der på en barfodstur nåede til et sted hvor nogen havde drysset knappenåle.
smertefuldt jatak. Det hele blev optaget og smidt på youtube.
Ja, overstående var en drøm. Hvis det skete, ville Newz kunne finde addresse og øjenfarve på gerningsmanden ud fra hans youtube account? ^^
smertefuldt jatak. Det hele blev optaget og smidt på youtube.
Ja, overstående var en drøm. Hvis det skete, ville Newz kunne finde addresse og øjenfarve på gerningsmanden ud fra hans youtube account? ^^
csstener (23777) skrev:Som vil høre hvor jeg kan købe en billig harddisk til min bærbar da den der sad der i lige er brændt sammen????hurtigt svar ventes!!!! :-)
Hvor bor du? Hvis du skal fysisk ned i en butik, så ville det måske være godt at vide.
Nettet: www.shg.dk
Norrah (23778) skrev:Hvor bor du? Hvis du skal fysisk ned i en butik, så ville det måske være godt at vide.
Nettet: www.shg.dk
bor i kjellerup
Men kan sagtens hente den i silkeborg eller viborg
csstener (23777) skrev:Som vil høre hvor jeg kan købe en billig harddisk til min bærbar da den der sad der i lige er brændt sammen????hurtigt svar ventes!!!! :-)
Du kan da få en brugt på 60 Gb kastet i nakken, hvis du kører til Varde! B~)
Danish
doh09 (23783) skrev:der prøver at sælge en steam account med 52 spil for 800 d:
Hvis der er WoW account inkluderet, vil jeg
Danish
Caek of Doom (23765) skrev:...der kun har renderet 68 frames ud af 250 siden onsdag ved 22-tiden. :p
Vi vil se!
Tag dog og få lavet et ordentligt rendering netværk. Udnyt nu dine venner og det faktum du er en tøs, mænd (Hint: Drenge) er mere end villige til at smide masser af power (Og andet) efter dig.. ;)
... der lige sku ha et spil plants vs zombies og en øl, og så blev kl midnat og jeg blev småfuld, det er fanme vanedanene det spil :D Er der flere gode towerdefence spil til xbox'en? (ikke at jeg har behov for nogen lige nu, får torchlight og dragon age II i næste uge, burde holde mig et par måneder lol)
Jeg er ikke til fest, da jeg havde planlagt at indhente det forsømte arbejde. Men nogen - for to måneder siden - havde åbenbart planlagt at holde fest på etagen i dag. Jeg håber, jeg falder i søvn, da jeg har tænkt mig at gå i seng nu!
Alrekr (23774) skrev:
What be you doing? Ikke engang raytracing tager da så lang tid?
Time-lapse project som egentligt skulle have været færdigt i dag. Men ikke engang halvdelen af klassen nåede det :p
Der var rigtigt mange ting der fuckede up.
Norrah (23775) skrev:
Hvilket renderings program bruger du?
Har en del power til rådighed.
Maya mental ray. :)
Bllets (23787) skrev:
Vi vil se!
Tag dog og få lavet et ordentligt rendering netværk. Udnyt nu dine venner og det faktum du er en tøs, mænd (Hint: Drenge) er mere end villige til at smide masser af power (Og andet) efter dig.. ;)
Jaja, jeg vil sgu også gerne se... Hvis det overhovedet bliver færdigt. Måske i næste uge hvis jeg er heldig.
Vi skulle egentligt have brugt en render farm, men åbenbart ikke alligevel O.o
Mit projekt renderer på 4 forskellige computere, men 2 af dem gider ikke rigtigt. Det er ret underligt. Nu må vi håbe at de to kan klare det. :/
Rasmus064 (23790) skrev:pics or it didnt happen
Desværre.
Men jeg tog et billede af mig i disse; Varme banditter
HAWT
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.