mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg gik faktisk i seng der. Trods larmen af usmageligt dårlig musik faldt jeg i søvn.vandfarve (23796) skrev:Okay, så prøver vi igen:
Daniel, gå nu i seng.
...der lige skulle kontrollere det efter vandfarves indlæg.
...der får 5300 tilbage i skat.
...der synes det falder belejligt i forhold til USA-turen til april.
...der får 5300 tilbage i skat.
...der synes det falder belejligt i forhold til USA-turen til april.
... som lige skulle kontrollere det efter Jakob Jakobsens indlæg.Jakob Jakobsen (23805) skrev:...der lige skulle kontrollere det efter vandfarves indlæg.
vandfarve, hvad betyder dette?
http://peecee.dk/uploads/032011/wat.png
Daniel-Dane (23808) skrev:... som lige skulle kontrollere det efter Jakob Jakobsens indlæg.
vandfarve, hvad betyder dette?
http://peecee.dk/uploads/032011/wat.png
At du velsagtens får 1.300 kroner tilbage i skat, selvom udregningerne ser meget underlige ud.
Der står øverst på din årsopgørelse, hvad du får tilbage. Kontroller gerne resultatet med dette tal.
Jeg forstår ikke, hvordan det er lykkedes dig at snige tissemanden ind i en dame - jeg formoder, at hun er typen, der sover meget tungt - men tillykke med det, for helvede da!
fjols (23812) skrev:... der blev far i går. Næsten 4 måneder for tidligt. Det bliver hårdt, men heldigvis har de internet på hospitalet.
Tillykke! Så håber jeg at alting kommer til at gå som det skal!!
... der skal betale en del tilbage i skat :( + der nok også kommer en SU bøde meget snart =/
fjols (23812) skrev:... der blev far i går. Næsten 4 måneder for tidligt. Det bliver hårdt, men heldigvis har de internet på hospitalet.
Tillykke med den lille ny.
Jeg er sikker på, at vi hurtigt kan stable en newz.dk-indsamling op på benene, så du kan købe en PS3 og spille noget MP med de andre fædre på hospitalet de næste to-tre måneder.
vandfarve (23819) skrev:Jeg er sikker på, at vi hurtigt kan stable en newz.dk-indsamling op på benene, så du kan købe en PS3 og spille noget MP med de andre fædre på hospitalet de næste to-tre måneder.
I'm in.
Hvad kigger du på af tøj?
Har lige fået en ordentlig stak tøj fra Fusion ind af døren. lækkert skidt.
Det er godt nok løbetøj, men hvis kvaliteten og stofsammensætningen er den samme kan deres cykelserie kun være win.
Har lige fået en ordentlig stak tøj fra Fusion ind af døren. lækkert skidt.
Det er godt nok løbetøj, men hvis kvaliteten og stofsammensætningen er den samme kan deres cykelserie kun være win.
Har ingen erfaringer med det, så ikke noget specielt.. Det eneste krav der er lige nu og her er at det er varmt nok til vejret nu og om vinteren
Jeg nåede desværre ikke at kigge så meget da skoene var det vigtigste lige nu.
Det endte med et par Chain Magik, selvom jeg forelskede mig i et par Specialized.. Men 1600 kr var godt nok lidt for dyrt til hvad jeg vil give lige nu..
Jeg nåede desværre ikke at kigge så meget da skoene var det vigtigste lige nu.
Det endte med et par Chain Magik, selvom jeg forelskede mig i et par Specialized.. Men 1600 kr var godt nok lidt for dyrt til hvad jeg vil give lige nu..
Så er båden fandeme sejlet:
Det gik lige op for mig, at jeg var helt begejstret, fordi jeg er alene hjemme med en Xbox 360 og har tænkt mig at bestille pizza og nyde en dåse Tango Apple til aften. Jeg er gået hen og er blevet pikkegammel.
Jeg har også jordbærgrød i køleskabet. For fanden...
Det gik lige op for mig, at jeg var helt begejstret, fordi jeg er alene hjemme med en Xbox 360 og har tænkt mig at bestille pizza og nyde en dåse Tango Apple til aften. Jeg er gået hen og er blevet pikkegammel.
Jeg har også jordbærgrød i køleskabet. For fanden...
LinguaIgnota (23837) skrev:Jeg er gået hen og er blevet pikkegammel.
Du vil altid have min uendelige kærlighed, selvom jeg ifølge Wikipedia er død.
LinguaIgnota (23837) skrev:Jeg har også jordbærgrød i køleskabet. For fanden...
+1
Det er Sørens mig guld værd, sådan noget jordbærgrød. Du skal aldrig lave den fejltagelse at købe den dyre jordbærgrød fra Skælskør til 13,95 kroner i Netto. Gå efter den billige til 6 kroner. Den er alle pengene værd og smager præcis som Skælskørs version.
549,- :)Bllets (23836) skrev:Magten (23833) skrev:
Det endte med et par Chain Magik
Som du gav hvad for? :)
Bliver nok nød til at have mig nogle nye pedaler og klamper.. De gamle er ikke helt gode..
vandfarve (23826) skrev:... der simpelthen er tvunget til at påpege, at MiniZeus har det værre end alle jer.
But why? Hans liv er da ikke ødelagt de næste 18 år + det løse pga. en møgunge, som han skal bruge al sin energi på at opdrage og rette på og hente i byen fredag aften, hente på hospitalet tirsdag aften efter en alkoholforgiftning og jage drengene væk (uanset hvilket køn barnet er) dag ud og dag ind..
(Fuck...) Tillykke!! Det skal nok blive dejligt for dig :)
.. der blev svoger for præcis 7 måneder siden
.. der skal have 1776 kr tilbage i skat. .. der i øvrigt er lidt anti-USA, men alligevel har fået et beløb, som matcher USA uafhængighedserklærings årstal. .. der måske burde ansøge om aktindsigt om sig selv ved PET...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.