mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der glemte at opdatere forskudsopgørelsen ved lønstigning
... der glemte at opdatere forskudsopgørelsen da renten faldt
... der havde et par tusind mindre i udgifter til udlejningsejendom end forventet
... der skal af med ca 7k i restskat
... der havde sat ca 6k af til formålet og derfor ikke er hverken overrasket eller ked af det :)
... der glemte at opdatere forskudsopgørelsen da renten faldt
... der havde et par tusind mindre i udgifter til udlejningsejendom end forventet
... der skal af med ca 7k i restskat
... der havde sat ca 6k af til formålet og derfor ikke er hverken overrasket eller ked af det :)
P.S. De 1300 kroner er jo den grønne check, som er noget fis (i en hornlygte), som SKAT har fundet på.
Desværre tror SKAT, at jeg har et arbejde, da forskudsopgørelsen for 2011 tager årsopgørelsen fra 2009. Jeg forsøgte at skrive 0 ud for lønindtægter, men så skal jeg også skrive hvor meget SU, jeg regner med at få. DET VED I ALLEREDE, SKAT!
Desværre tror SKAT, at jeg har et arbejde, da forskudsopgørelsen for 2011 tager årsopgørelsen fra 2009. Jeg forsøgte at skrive 0 ud for lønindtægter, men så skal jeg også skrive hvor meget SU, jeg regner med at få. DET VED I ALLEREDE, SKAT!
Har du kun tænkt dig at rate indlæg "[...] hvori man giver udtryk for sin mening om el. holdning til noget"?Alrekr (23850) skrev:Ja du ved, folk siger et eller andet, og jeg rater det, som de siger.
Norrah (23856) skrev:... Der får 22k tilbage i skat, som skal betale 20k i b skat, og som for some reason skylder 4k i AM-bidrag. Så -2K til mig.
Nu er de fleste indkomster som genererer b-skat jo AM pligtige, men det blir ikke automatisk trukket. Og 4000 AM bidrag svarer jo til 50.0000 kr's indkomst hvilket vel passer meget godt med dine 20.000kr's b-skat. Så set fra sidelinien uden at vide noget som helst virker det ikke som det store mysterie.
Jeg har nok penge.vandfarve (23858) skrev:Who cares? Du [får] 1.300 gode danske rigsdaler. Gratis.
Hvorfor brokker du dig, unge mand?
OxxY (23859) skrev:Nu er de fleste indkomster som genererer b-skat jo AM pligtige, men det blir ikke automatisk trukket. Og 4000 AM bidrag svarer jo til 50.0000 kr's indkomst hvilket vel passer meget godt med dine 20.000kr's b-skat. Så set fra sidelinien uden at vide noget som helst virker det ikke som det store mysterie.
Facts kan da også gøre alt mystiken i denne verden kedelig.
... der blev bedt om at hjælpe med at slå resten af tønden (bunden og tre pinde var faldt af) i stykker, og slog med et hug resten af tønden stykker. Se det havde de nok ikke forventet de små rollinger!
hvis det bare var en BR tønde så ville jeg ikke prale med den historie Dread :P
Might'en -> rødvin er goodt
Might'en -> rødvin er goodt
Jeg er helt sikker på at du har ret. Så vil jeg tapesere et værelse med ipads.vandfarve (23865) skrev:Jeg er sikker på, at både gnarfsan og gnarfsen vil blive glade for det
...der har brugt hele weekenden på at male og tapesere. Det er noget bøvl at få sort maling til at dække, og så i en hel lejlighed.
...der har ryddet op i køleskabet
...der synes der ser lidt kedeligt ud sidst på weekenden
gnarfsan (23875) skrev:...der har brugt hele weekenden på at male og tapesere. Det er noget bøvl at få sort maling til at dække, og så i en hel lejlighed.
Har du malet alle vægene sort i hele din lejlighed?
Det er sgu da et modigt træk.
..
Hvad har du af modtræk til det sorte?
Woller (23876) skrev:...der har ryddet op i køleskabet
Bor du alene? ;)
Bllets (23879) skrev:Woller (23876) skrev:...der har ryddet op i køleskabet
Bor du alene? ;)
nope...
Den var jeg faktisk så heldig at smage igår, og den var rigtig lækker - men ikke 200 kr lækker :/Norrah (23874) skrev:Den her er min favorit.
Hvis du er på udkig efter en rigtig god flaske, så får du ikke mere for pengene end her.
Bliver nok nød til at få fat på min vinpusher og få en god pris på den :D
...der skal have Scott Eaton som lærer de næste par dage :O
terracide (23891) skrev:Så har hun lige udnævnt sig selv til supporter på hendes egen spand IMHO...
...der ikke kan være så ond mod hende <3
Glemte helt at skrive.. En ganske god sko til pengene synes jeg, den sidder ihvertfald rigtig godt på mine fødder :)Bllets (23840) skrev:Giv lige feedback på dem, har nemlig selv tænkt på noget lignende :)
Jeg har dog ikke det store at sammenligne med da jeg kun har haft et par gamle halvslidte sko før :P
...der fik brugte weekenden på at bage muffins, overtale sig selv til at gå ud i haven og lave noget, men det blev aldrig til noget. Der fik bagt ca 14 stks. muffins og spiste selv de 10.
Der fik spillet, weird nok, WoW alene i weekenden...fordi hun havde lyst?
Hvad har I lavet i weekenden?!
NioBe (23898) skrev:...der fik brugte weekenden på at bage muffins, overtale sig selv til at gå ud i haven og lave noget, men det blev aldrig til noget. Der fik bagt ca 14 stks. muffins og spiste selv de 10.
Fredag aften gik på lidt god øl og xbox'en. Lørdag gik det meste af dagen med noget fødselsdags og kandidatfest hos en bekendt. Søndag stod den på hjemmelavede burgere og så blev jeg klippet.
Og så blev der også gået lidt ture i det gode vejr og spillet noget brætspil med tøsen. Så alt i alt en udemærket weekend :)
... der egentlig også synts det var varmere at cykle i dag, vinden bed sku ikke som sidste uge.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.