mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Rasmus064 (23006) skrev:Hvorfor putter du ikke bare en af dem i?
De er ikke just.. gode. Og ét af dem virker ikke.
Desuden så har jeg et af dem i. Men kan ikke...følge mine behov for gaming. :P
csstener (23008) skrev:
crysis??
ej så må du sku bare skrue lidt ned for grafikken indtil du får et nyt grafikkort
Skrue lidt ned?? Haha, det kan sgu ikke køre noget på laveste settings :D
Ronson (23017) skrev:Uh, desværre. Valgte at overse jeres indlæg indtil de var spist. Bagefter proppede jeg en hel pakke bacon i mikrobølgeovnen og åd den, mens jeg overvejede hvad jeg skulle svare.
Nu er min mikrobølgeovn helt død :(
Karma?
noooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Magten (23022) skrev:Det er heller ikke hver dag jeg står på hovedet (det er mig foran skiltet) i Sæd (det er det der står på skiltet).
Kom så Fejlfarve, jeg ved du har en kommentar til det.
Så det er dig der står på hovedet......underligt navn til en by
Ja selvfølgelig har han det.
Som lige ville infomere om dette:
Top 10 liste over flest kommentar skrevet på newz.dk de sidte 30 dage:
Nr Total Brugernavn
10 512 vandfarve
9 477 SlettetBruger
8 390 Daniel-Dane
7 372 gnarfsan
6 293 Magten
5 281 arne_v
4 280 Bllets
3 257 Windcape
2 246 csstener
1 209 Alrekr
Top 10 liste over flest kommentar skrevet på newz.dk de sidte 30 dage:
Nr Total Brugernavn
10 512 vandfarve
9 477 SlettetBruger
8 390 Daniel-Dane
7 372 gnarfsan
6 293 Magten
5 281 arne_v
4 280 Bllets
3 257 Windcape
2 246 csstener
1 209 Alrekr
pewbe (23034) skrev:Spændende sted du arbejder...
Hvorfor var du skjult ..... shit har af en eller anden grund fået dig smidt på ignoreliste
Jeg er harm. Den druk gik ikke som forventet. Så igen, jeg havde kun spist verdens fedeste chokoladekage, så min mave var ikke glad for mig, da jeg begyndte at drikke! ):
Er det koden til din db, vi kan se?csstener (23016) skrev:WTF hvor fanden blev 23004 af???
screenshot
...Der ikke forstår hvorfor webinterfaces skal bruges til ALT.
fjernstyre en bruger? webinterface.. håndtere servie opgaver? webinterface, webinterface webinterface.
Det stinker >_< kører for det meste altid af helvede til. "Ja vi tvinger dig til at bruge webinterfaces. men også til at bruge IE8" tihi
Dø
fjernstyre en bruger? webinterface.. håndtere servie opgaver? webinterface, webinterface webinterface.
Det stinker >_< kører for det meste altid af helvede til. "Ja vi tvinger dig til at bruge webinterfaces. men også til at bruge IE8" tihi
Dø
...der har bidt sig selv i tungen. Ikke på siden af tungen eller på spidsen, men splat lige midt i tungen som havde man haft en piercing. :(
...der uventet har fået 4000 kr smidt ind på sin konto samt får 500 euro i bonus her til d. 7. Tror da nok lige den står på det der canon kamera fis. Yay!
...der uventet har fået 4000 kr smidt ind på sin konto samt får 500 euro i bonus her til d. 7. Tror da nok lige den står på det der canon kamera fis. Yay!
Daniel-Dane (23038) skrev:Jeg er harm. Den druk gik ikke som forventet. Så igen, jeg havde kun spist verdens fedeste chokoladekage, så min mave var ikke glad for mig, da jeg begyndte at drikke! ):Er det koden til din db, vi kan se?csstener (23016) skrev:WTF hvor fanden blev 23004 af???
screenshot
Du kan kun se halvdelen af den..men den skulle ikke have været med. :-(
Den ligger vist heller ikke uden for www. Puha.csstener (23043) skrev:Du kan kun se halvdelen af den..men den skulle ikke have været med. :-(
...der er godt træt af hans lorte internet forbindelse der konstant går ned :(
JJ:
På trods af rigtig mange gode råd både herinde og andre steder så er jeg nok landet på et canon 1000D med 2 lenser, taske, stativ, kort og træningskursus for ca. 500 euro. Det virker som det rigtig for mig. Ikke for dyrt, men heller ikke for ringe kvalitet. Jeg er dog stadig lidt splittet om jeg skal tage 500D i stedet med 1 lense.
På trods af rigtig mange gode råd både herinde og andre steder så er jeg nok landet på et canon 1000D med 2 lenser, taske, stativ, kort og træningskursus for ca. 500 euro. Det virker som det rigtig for mig. Ikke for dyrt, men heller ikke for ringe kvalitet. Jeg er dog stadig lidt splittet om jeg skal tage 500D i stedet med 1 lense.
Personligt ville jeg nok vælge 500D.
1000D er efterhånden meget gammelt og der er faktisk stor kvalitetsforskel.
Men hvis du kan få det hele til €500 vil jeg dog slå til, men undersøg stedet først, det lyder næsten for godt til at være sandt.
...der selv opgraderer til et 7D til den første. :)
Personligt ville jeg nok vælge 500D.
1000D er efterhånden meget gammelt og der er faktisk stor kvalitetsforskel.
Men hvis du kan få det hele til €500 vil jeg dog slå til, men undersøg stedet først, det lyder næsten for godt til at være sandt.
...der selv opgraderer til et 7D til den første. :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.