mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (22949) skrev:Må slutte mig til Daniel. Men i må ikke synes vi er træls. det er en forbandelse at lægge mærke til alle fejl i film.
Det er hårdt at holde sin kæft med det også >_<
bære lidt over med jer for jeg gør det samme i spil. finder altid en 7-8 fejl i et nyt købt spil....
Jeg tvivler på de ligefrem har navne, men en af de mest almindelige er jo countryvarianten*. Men dansktop er jo blevet blandet med stort set alle andre genrer.gnarfsan (22905) skrev:Mormor og Øltelt?
Edit: Glemte da helt Suppestegogis
Do enlighten me...
Førhen var det jo nærmest viser, men i dag er det primært country swing. Men der laves jo alt fra blød elektronisk musik til latin møder stueorgel. Og hvad med lidt doo wop-shuffle-pop?
Ikke at jeg ved noget om det!
* nej, hun synger ikke på dansk, men den fortjener en plads på nettet... Cowboy Lone kan desuden godt lide at handle i Bilka Vejle, men hun er satme dårlig til at parkere.
Er i byen et par gange om måneden, men alligevel er det kun 3-4 gange om året jeg gider drikke mig fuld.
Jeg synes faktisk at det er lige så sjovt at se alle de fulde idioter rende rundt som... idioter.
Hvis de har det, tager jeg en enkelt god whisky eller rom uden noget og så sodavand resten af natten.
Jeg er dog også ofte chauffør for flere i løbet af natten.
Er i byen et par gange om måneden, men alligevel er det kun 3-4 gange om året jeg gider drikke mig fuld.
Jeg synes faktisk at det er lige så sjovt at se alle de fulde idioter rende rundt som... idioter.
Hvis de har det, tager jeg en enkelt god whisky eller rom uden noget og så sodavand resten af natten.
Ronson (22952) skrev:Jeg tvivler på de ligefrem har navne, men en af de mest almindelige er jo countryvarianten*. Men dansktop er jo blevet blandet med stort set alle andre genrer.gnarfsan (22905) skrev:Mormor og Øltelt?
Edit: Glemte da helt Suppestegogis
Do enlighten me...
Ja, ok det var også for at provokere. Fair nok, det bliver aldrig min smag, men heldigvis er der da folk med en anden smag end min. Ellers ville det da blive lidt kedeligt.
csstener (22948) skrev:De fleste i min venne kreds ville tage en person som unomal vis personen ikke drak.
Dejlig vennekreds :P
...der glæder sig til i morgen hvor han har fødselsdag =)
...der synes det er hygge nok lige at have besøg af familien en gang imellem =)
...der synes det er hygge nok lige at have besøg af familien en gang imellem =)
...der VIRKELIG burde tage sig sammen nu, og få skrevet noget teori om de komponenter!
...der gør det... Om lidt... Liiiiiiiiige om lidt...
...der gør det... Om lidt... Liiiiiiiiige om lidt...
Puh, det ville jeg slet ikke kunne holde ud.Jakob Jakobsen (22953) skrev:#50
Så skal der ihvertfald være mange køreture i løbet af natten så man ikke skal høre på dem for længe af gangen.
Jeg vil tilgengæld gerne lære at drikke ren whisky.. Der er bare noget cool over det :D
22971>>> Det kan godt være det her lyder lidt whack......men hvis du vil lære at drikke whisky som saftevand kan jeg fortælle dig hvordan jeg gjorde det.
På en skiferie havde vi store mængder STROH rom- og der gik lidt sport i at drikke det- jeg kunne dog kun tage meget små sippe uden at føle det som om jeg var ved at dø.
Jeg øgede dog mængden af alkohol ofte, og kom op og kunne tage mere og mere.
Efter den tur smager whisky simpelthen som saftevand for mig........
På en skiferie havde vi store mængder STROH rom- og der gik lidt sport i at drikke det- jeg kunne dog kun tage meget små sippe uden at føle det som om jeg var ved at dø.
Jeg øgede dog mængden af alkohol ofte, og kom op og kunne tage mere og mere.
Efter den tur smager whisky simpelthen som saftevand for mig........
Indtagelse af whisky kan kun foregå, fordi det er motiveret af rent snobberi. Kæft, det lort smager dårligt. Langt dårligere end både cognac og snaps.
LinguaIgnota (22978) skrev:Indtagelse af whisky kan kun foregå, fordi det er motiveret af rent snobberi. Kæft, det lort smager dårligt. Langt dårligere end både cognac og snaps.
Det er en smag man enten vokser sig til, elle også ikke.
Det er kun de sidste 10 års tid jeg har kunne drikke whisky. Til gengæld kan jeg ikke fordrage øl eller vin.
Elskov (22991) skrev:csstener (22988) skrev:Elskov (22987) skrev:du arbejder krafteddeme længe ad gangen
... der har fået højtalere til computeren :D!
Så skal der games???
nemmerlig :D
:(
Rasmus064 (22994) skrev:Har du ikke snart fået dig et nyt grafikkort? Det er jo et stykke tid siden det gik i stykker.
Eh, jeg sendte det tilbage til forretningen, og har først for nyligt fået at vide at det ikke kunne ombyttes og at jeg fik pengene tilbage ._. Så, leder efter et nyt.
csstener (22995) skrev:Hvor bor han hende. Han kan måske købe et af mig.
Hvad har du?
Caek of Doom (22997) skrev:Eh, jeg sendte det tilbage til forretningen, og har først for nyligt fået at vide at det ikke kunne ombyttes og at jeg fik pengene tilbage ._. Så, leder efter et nyt.csstener (22995) skrev:Hvor bor han hende. Han kan måske købe et af mig.
Hvad har du?
Et ZOTAC GeForce GTX 470. Men ved ikke helt om jeg gider af med det..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.