mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
JJ:
De har det tilbud i 4 uafhængige butikkæder herovre. Det er tilsyneladende bare billigt at bo i et land hvor teknologien er 10 år bagud. :) Så der er nu ikke noget lunket ved det.
Får jeg virkelig så meget mere ud af 500D end 1000D, hvis det bare er på hobby plan?
De har det tilbud i 4 uafhængige butikkæder herovre. Det er tilsyneladende bare billigt at bo i et land hvor teknologien er 10 år bagud. :) Så der er nu ikke noget lunket ved det.
Får jeg virkelig så meget mere ud af 500D end 1000D, hvis det bare er på hobby plan?
Havde lige glemt at du ikke befandt dig i DK.
Prøv at læse de forskellige reviews rundt omkring.
Kvaliteten er en smule bedre på 500D i forhold til 1000D
Desuden er der flere features på 500D, blandt andet videooptagelse og meget bedre skærm.
Med hensyn til kvaliteten på billederne, så er 500D bedst overall, men kun med en meget lille margin. Faktisk er 1000D en lille smule mere lysfølsom.
Havde lige glemt at du ikke befandt dig i DK.
Prøv at læse de forskellige reviews rundt omkring.
Kvaliteten er en smule bedre på 500D i forhold til 1000D
Desuden er der flere features på 500D, blandt andet videooptagelse og meget bedre skærm.
Med hensyn til kvaliteten på billederne, så er 500D bedst overall, men kun med en meget lille margin. Faktisk er 1000D en lille smule mere lysfølsom.
...der skal lave et eksperiment iaften for at finde ud af om man kan spise så meget kage, at man får det skidt. Jeg baserer mit eksperiment på en kage fra Rein van Hauen, mors hjemmebagte brownies og min mors venindes kage med hindbærcreme og kokos. Godt at jeg skal til 2 timer spinning imorgen...
tror jeg ikke har ikke oplevet det i nu.gnarfsan (23058) skrev:...der skal lave et eksperiment iaften for at finde ud af om man kan spise så meget kage, at man får det skidt. Jeg baserer mit eksperiment på en kage fra Rein van Hauen, mors hjemmebagte brownies og min mors venindes kage med hindbærcreme og kokos. Godt at jeg skal til 2 timer spinning imorgen...
putte lokumspapir i kummen før skidesession
Pro's: lyddæmpende. Minimalt rekylvand op af ryggen
Con's: mere lugt da junket ligger over vandoverfladen
Pro's: lyddæmpende. Minimalt rekylvand op af ryggen
Con's: mere lugt da junket ligger over vandoverfladen
csstener (23059) skrev:Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu hvordan kunne du leve med 32bit????????????????????
Fordi det er de færreste der har brug for mere end 3GB ram? :S hvor ofte har du programmer åbne der bruger så meget?
Øhm, som SlettetBruger skriver.
Det gik nu meget godt.
Den var lidt længe om at starte op, men det er jo sådan vi kender Vista bedst. Ellers har der ingen problemer været og sidst jeg tjekkede havde vista været installeret godt 1000 dage. Vi er jo nogle der ikke render og geninstallerer konstant fordi vi søger for vores maskiner ikke "sande til". Ikke, terra?
Desuden er der også kun 3GB RAM i maskinen.
Det gik nu meget godt.
Den var lidt længe om at starte op, men det er jo sådan vi kender Vista bedst. Ellers har der ingen problemer været og sidst jeg tjekkede havde vista været installeret godt 1000 dage. Vi er jo nogle der ikke render og geninstallerer konstant fordi vi søger for vores maskiner ikke "sande til". Ikke, terra?
qw_freak (23055) skrev:500D er så også det tungere! :)
Jeg ville nu ikke vælge kamera ud fra de 18 gram de har til forskel. :)
Men ja 500D føles mere solidt end 1000D.
Magten (23064) skrev:Det trick skal kun bruges ved splash'n'dash. Ved normal bæ kan det være ligemeget.
Også hvis man er et sted med tynde vægge... eller hvis man har lang tids besøg.. sådan et ordentlig PLOB er sjældent sexet... uanset om det gælder familiebesøg eller andet.
ekstra CON. Hvis der er for meget papir. og det er lovens lange arm man skider. såer der en chance for at den vælter og sviner keramikkken til så man skal ha gang i børsten.
SlettetBruger (23062) skrev:Fordi det er de færreste der har brug for mere end 3GB ram? :S hvor ofte har du programmer åbne der bruger så meget?
well har en tråd kørende lige nu fordi min pc køre adhelved til og der bliver brugt lidt over halvdelen af ram når jeg kun køre chrome så er glade for det extra jeg har.
Ronson (23063) skrev:Øhm, som SlettetBruger skriver.
Det gik nu meget godt.
Selv 64 bit af vista skulle være langsom.
gnarfsan (23058) skrev:...der skal lave et eksperiment iaften for at finde ud af om man kan spise så meget kage, at man får det skidt. Jeg baserer mit eksperiment på en kage fra Rein van Hauen, mors hjemmebagte brownies og min mors venindes kage med hindbærcreme og kokos. Godt at jeg skal til 2 timer spinning imorgen...
Bare drik masser af cola til, så skal det nok gå ;)
csstener (23067) skrev:well har en tråd kørende lige nu fordi min pc køre adhelved til og der bliver brugt lidt over halvdelen af ram når jeg kun køre chrome så er glade for det extra jeg har.
Når min bil kører dårligt på grund af hængende bremser, kompenserer jeg normalt ikke ved at sætte en større motor i.
csstener (23067) skrev:over halvdelen af ram når jeg kun køre chrome så er glade for det extra jeg har.
Ram der ikke bliver brugt er ram der er spildt.
Men det tyder nok ikke godt ^^
... det er jeg. En eller anden skrev noget om risengrød, så nu lavede jeg det sgu også (for første gang) i mikrobølgeovnen. Great success!
Ja, den aften, hvor jeg spiste en halv kage (som i sin helhed bestod af en hel pakke smør og resten kakaopulver og chokolade) og intet andet, blev jeg dårlig af kagen (og senere sprutten). Det kan altså sagtens lade sig gøre.gnarfsan (23058) skrev:...der skal lave et eksperiment iaften for at finde ud af om man kan spise så meget kage, at man får det skidt. Jeg baserer mit eksperiment på en kage fra Rein van Hauen, mors hjemmebagte brownies og min mors venindes kage med hindbærcreme og kokos. Godt at jeg skal til 2 timer spinning imorgen...
I do. Skype+WLM+Steam bruger heftigt meget ram sammen med et spil oveni.SlettetBruger (23062) skrev:Fordi det er de færreste der har brug for mere end 3GB ram? :S hvor ofte har du programmer åbne der bruger så meget?
Woller (23046) skrev:lorte internet forbindelse
http://www.speedtest.net/result/1167929802.png
Mit er faktisk bedre :)
...Der lige har lavet mad.
Jeg fik en Mathilde kakao i morges som var sur. Fy for den også. selvom den var næsten fabriksny.
Nuppede lige min appetit det meste af dagen
Jeg fik en Mathilde kakao i morges som var sur. Fy for den også. selvom den var næsten fabriksny.
Nuppede lige min appetit det meste af dagen
Daniel-Dane (23074) skrev:... det er jeg. En eller anden skrev noget om risengrød, så nu lavede jeg det sgu også (for første gang) i mikrobølgeovnen. Great success!
Ja, den aften, hvor jeg spiste en halv kage (som i sin helhed bestod af en hel pakke smør og resten kakaopulver og chokolade) og intet andet, blev jeg dårlig af kagen (og senere sprutten). Det kan altså sagtens lade sig gøre.I do. Skype+WLM+Steam bruger heftigt meget ram sammen med et spil oveni.SlettetBruger (23062) skrev:Fordi det er de færreste der har brug for mere end 3GB ram? :S hvor ofte har du programmer åbne der bruger så meget?
Især steam da den kun køre 32 bit...dårlig spil platform men hvad vi bruger den jo aligevel
Jeg har ejet den før men mistede den på en ferie i Frankrig hvor vores bil blev tømt af nogle flinke tyve.vandfarve (23091) skrev:Hvad fanden er der galt med dig, dinhippien00b?!
Den CD er en milliard år gammel. Hvis du ikke har købt den nu, så fortjener du ikke din nørdstatus.
Men ja, det er en stor fejl at jeg ikke har fået købt den igen før nu.
Jeg er ikke misundelig. Jeg vil ihvertfald ikke indrømme det.vandfarve (23090) skrev:Jeg har spist baconindsmurt kylling m. "hjemmelavet" tomatpestocitronsauce til hovedret samt is med jordbær og hjemmelavet chokoladesauce til dessert.
Yeah, I did that.
Magten (23097) skrev:Wat?
Til fræk date, som du vel kan regne ud? Tror du virkelig, at jeg dyrker min egne jordbær i vindueskarmen vinteren over, så jeg kan sidde alene og sørgelig og spise dem helt uden dit selskab?
EDIT: Gnarffie er lidt kedelig i længden, ya know.
Magten (23094) skrev:Jeg har ejet den før men mistede den på en ferie i Frankrig hvor vores bil blev tømt af nogle flinke tyve.vandfarve (23091) skrev:Hvad fanden er der galt med dig, dinhippien00b?!
Den CD er en milliard år gammel. Hvis du ikke har købt den nu, så fortjener du ikke din nørdstatus.
Men ja, det er en stor fejl at jeg ikke har fået købt den igen før nu.Jeg er ikke misundelig. Jeg vil ihvertfald ikke indrømme det.vandfarve (23090) skrev:Jeg har spist baconindsmurt kylling m. "hjemmelavet" tomatpestocitronsauce til hovedret samt is med jordbær og hjemmelavet chokoladesauce til dessert.
Yeah, I did that.
Du indirekte indrømmede det da.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.