mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Du kan ikke købe en telefon med tilhørende hovedtelefoner, som ikke stinker, tard. Lad nu være at være så forpulet dum, k.
Jeez, du har intellekt og mentalitet som en fucking 12-årig.
LinguaIgnota (22554) skrev:Du kan ikke købe en telefon med tilhørende hovedtelefoner, som ikke stinker, tard. Lad nu være at være så forpulet dum, k.
Pot, ketle, black:
http://www.apple.com/dk/ipod/in-ear-headphones/
Terra - Er du sur betta pus?
terracide (22557) skrev:http://www.apple.com/dk/ipod/in-ear-headphones/
"Og den største nyhed? De koster kun 619 kr."
:D
http://images2.memegenerator.net/ImageMacro/464704...
Magten (22560) skrev:Er der nogen der kan forklare hvad den prøver at sige?
LCD = Limited Chest Disorder (suggesting that a female's breasts are as flat as an screen)
IQ = Insomnia queen
CRT = Cathode Ray Tan (an extreme level of paleness often found in computer geeks resulting from a lack of exposure to natural light.)
Giver det mere mening nu?
Oh, wow, at poste et fuldstændig random link, som om det har nogen som helst relevans, er bare super-fucking-cool. Etsy.com! Ofir.dk! Og MOTHERFUCKING Terracideerentard.qft!
Game, set, match. Jeg postede flest random links, IAMTEHWINRAR! Yay for mig! Nu skrider jeg kraftedeme på Skum og hævder mig overfor et par 14-årige, for så sej er jeg bare sellomjegikekannskrivtosammenhængeneordudnatfukkedettottaltop...
Og luk fissen, Vandfarve, du har været på skolebænken siden folkeskolen, så du har helt åbenlyst læst dig dum. Jeg er fucking supporter hos landets trediemindste ISP[citaion kinda needed], så jeg ved kraftedeme godt hvad jeg taler om. LOLOLOL climate hoarxc! ZOMG sheeples!aaaaaaaaaaaaaa
JEG MANGLER KLASSE, STIL OG DANNELSE, MEN JEG KAN COPY/PASTE SOM EN MOTHERFUCKER, SÅ FUCK JER ===> JEG ER RAAAAGEACIIIIIIDEEEEE!!!!!nVideia!!!!!!!!!
Det gay, det gay, du gay, i gay, gay, gay, gay!!!!!!!!!!!!!!!!!
Game, set, match. Jeg postede flest random links, IAMTEHWINRAR! Yay for mig! Nu skrider jeg kraftedeme på Skum og hævder mig overfor et par 14-årige, for så sej er jeg bare sellomjegikekannskrivtosammenhængeneordudnatfukkedettottaltop...
Og luk fissen, Vandfarve, du har været på skolebænken siden folkeskolen, så du har helt åbenlyst læst dig dum. Jeg er fucking supporter hos landets trediemindste ISP[citaion kinda needed], så jeg ved kraftedeme godt hvad jeg taler om. LOLOLOL climate hoarxc! ZOMG sheeples!aaaaaaaaaaaaaa
JEG MANGLER KLASSE, STIL OG DANNELSE, MEN JEG KAN COPY/PASTE SOM EN MOTHERFUCKER, SÅ FUCK JER ===> JEG ER RAAAAGEACIIIIIIDEEEEE!!!!!nVideia!!!!!!!!!
Det gay, det gay, du gay, i gay, gay, gay, gay!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg har brugt Apples temmeligt længe. De er helt klart de bedste earbuds, jeg har fået med telefoner/walkmans/whatever.
LinguaIgnota (22564) skrev:Jeg postede flest random links
Jeg kan også poste random links...
terracideLinguaIgnota (22581) skrev:Du er eddermame dummere end lort.
markjensen er da altid fed. (Især i dummen til tråde spørgsmål.)vandfarve (22575) skrev:Skal det absolut stå med fed?
...der ville ønske det her var "hmm-tråden":
Ham der vandfarve har ALDRIG nogensinde skrevet noget indeholdende ovenstående. Faktisk er han aldrig on topic. Jeg stemmer ham i hvert fald hjem næste gang.
http://newz.dk/~vandfarve skrev:Derudover kan jeg kategoriseres som én af de få brugere, der prøver at sætte fokus på politik, magt, jura og andre perspektiver, som ofte forsvinder i en diskussion mellem nørder.
Ham der vandfarve har ALDRIG nogensinde skrevet noget indeholdende ovenstående. Faktisk er han aldrig on topic. Jeg stemmer ham i hvert fald hjem næste gang.
Vi skal ikke lytte for meget til RonRon - han mistede sin missekat for ganske nyligt, så han er forståeligt nok lidt oprevet.
Ae-ae, RonRon, din rare onkel Ignota er her for dig. Nu skal du bare se at blive glad igen, så skal det hele nok gå.
Ae-ae, RonRon, din rare onkel Ignota er her for dig. Nu skal du bare se at blive glad igen, så skal det hele nok gå.
Stop med det der fucking "ae". Her har I en masse æ'er, som I må få. Jeg har rigeligt!
æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ
æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ æ
Daniel-Dane (22594) skrev:Stop med det der fucking "ae". Her har I en masse æ'er, som I må få. Jeg har rigeligt!
spil af ae'er
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.