mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (22613) skrev:Taffel's osterejer er ikke gode :x
...der synes Brugsens billige osterejer er de bedste... Lidt fedtede men stadig de bedste.
vandfarve (22616) skrev:... der sidder hos lægen. Ekceptionel service, hvis man må sige det.
Skal han fikse din staveknogle?
...Der tror overstående havde været sjovere hvis DD sagde det
vandfarve (22616) skrev:... der sidder hos lægen. Ekceptionel service, hvis man må sige det.
Not!
Lægesekretæren var meget venlig, men doktormanden knap så meget. Efter min ultralydsscanning sendte han mig ud af døren med en kuvert i hånden, som jeg ikke vidste, hvad indeholdte.
Først halvvejs nede af trappen slog det mig, at han ikke fortalte mig noget om det ene eller det andet. Hvad nu?
vandfarve (22620) skrev:Not!
Lægesekretæren var meget venlig, men doktormanden knap så meget. Efter min ultralydsscanning sendte han mig ud af døren med en kuvert i hånden, som jeg ikke vidste, hvad indeholdte.
Først halvvejs nede af trappen slog det mig, at han ikke fortalte mig noget om det ene eller det andet. Hvad nu?
Du åbner vel kuverten og finder ud af at det er billeder fra din ultralyd, og at det på billederne tydeligt kan ses at du venter en dreng.
Skal han fikse din staveknogle?vandfarve (22616) skrev:... der sidder hos lægen. Ekceptionel service, hvis man må sige det.
Nope, det lød ikke bedre.
Jakob Jakobsen (22626) skrev:Ja, kvinder har det med at være synkroniserede.
Og mænd har det med at være grimme, men hvad er pointen?
Bllets (22630) skrev:Bevis det ;)
I might... as soon as I get my hands on a new graphics card. And a mouse.
>_<
vandfarve (22641) skrev:Bllets (22639) skrev:Hvad tænker du på?
Hvordan jeg formår at få det kvindelige køn til at spille (endnu mere) ? ;)
Jeg er sikker på, at din kæreste elsker dig. Et eller andet sted.
Hey... A man gotta do what a man gotta do..
Så vidt jeg husker, så virkede din metode sådan set ikke... ;)
...der har købt det originale FEAR på Steam for at prøve at gennemføre det.
...der tidligere har prøvet men det har aldrig rigtigt fanget.
...der tidligere har prøvet men det har aldrig rigtigt fanget.
JJ: Det giver da ingen mening at købe et spil, der aldrig har fanget én?
... der har lavet tomatsuppe :D det mest produktive i løbet af hele dagen!
... hvis lillesøster er kærester med min gode venindes lillebrors gode ven og lige har fået uddelt kondomer i klassen -.- så gammel er hun bare ikke blevet!
... der har lavet tomatsuppe :D det mest produktive i løbet af hele dagen!
... hvis lillesøster er kærester med min gode venindes lillebrors gode ven og lige har fået uddelt kondomer i klassen -.- så gammel er hun bare ikke blevet!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.