mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Elskov (22650) skrev:JJ: Det giver da ingen mening at købe et spil, der aldrig har fanget én?
Har bare et par venner der sidder og gamer det i døgndrift, så tænkte jeg ville smide 70kr ud af vinduet.
Elskov (22650) skrev:så gammel er hun bare ikke blevet!
De er da aldrig for unge:)
Elskov (22650) skrev:... hvis lillesøster er kærester med min gode venindes lillebrors gode ven og lige har fået uddelt kondomer i klassen -.- så gammel er hun bare ikke blevet!
Den vil jeg lade stå til Lingie.
Når det er sagt, så er det imponerende, at du tæller så langt. Jeg har ingen ide om, hvem min gode venindes (1. led) lillebrors (2. led) gode ven (3. led) er kærester med. Det er bare for langt u'e...
:)
vandfarve (22656) skrev:Den vil jeg lade stå til Lingie.
Når det er sagt, så er det imponerende, at du tæller så langt. Jeg har ingen ide om, hvem min gode venindes (1. led) lillebrors (2. led) gode ven (3. led) er kærester med. Det er bare for langt u'e...
:)
jeg havde ingen idé om hvem kæresten var, før min veninde fortalte mig det for 5 minutter siden :P
Du kan altid trøstefaste!Elskov (22633) skrev:... der har lyst til at trøstespise, men jeg har heldigvis ikke råd til det..
vandfarve (22661) skrev:Du har valgt det forkerte energiselskab. JAAS er lige noget for dig!
Jeg ville fanme gerne have JAAS i stedet for det crap vi har (kan fanme ikke engang huske hvem der forsyner mig).
Og elskov jeg sider oppe i århus N så kan vel sagtens være på en anden forsyning end inde i centrum
...der synes der er sket ekstremt meget i denne tråd mens jeg har været i bad. SÅ langsom er jeg da heller ikke?
Elskov (22666) skrev:jo :P btw har jeg lige rantet inde i nøgentråden på bm :P hvis du vil se.. er lidt spændt på, om folk bare ignorerer det xD
Jeg ville have rated dig relevant derinde, men.. det var ikke newz. Så du får den her istedet 8D
LinguaIgnota (22667) skrev:Ehm, det vil LinguaIgnota gerne se. Nøgentråd ftw, håber jeg.
på blackmarket ville nogen lave en "kroppens naturlighed ftw!"-tråd, hvor man skulle flashe sig selv, ligemeget hvordan man så ud. Fair nok, dejligt med lidt mindre fokus på at være perfekt. Nu består billederne i stedet af babes, der løfter op i trøjen og fyre, der kommer med klamme kommentarer. Du vil sikkert kunne lide det.
btw skal du have en bruger derinde, for at se det...
Jeg signer op, no problem! Bare led mig i retning af disse babes og deres opløftede trøjer, krafthelvede!
Elskov (22687) skrev:
nogen, der kan anbefale nogle gode fora at spilde tiden på?
You're already there....
Der synes det er fedt, at wow-toons.dk nu er blevet registreret som phishing-side. De begik en stor fejl da de reklamerede på Newz! :)
Magten (22694) skrev:Ikke lige umiddelbart.. Jeg mangler ihvertfald at smage det så :DOxxY (22684) skrev:Magten (22683) skrev:...der drikker Ribena..
Total yndlingssaftevand.
findes der overhovedet andet saftevand der er drikkeligt?
Rynkeby's rød blandet er det bedste! :)
Colapusheren (22695) skrev:Magten (22694) skrev:Ikke lige umiddelbart.. Jeg mangler ihvertfald at smage det så :DOxxY (22684) skrev:Magten (22683) skrev:...der drikker Ribena..
Total yndlingssaftevand.
+1 :P
Den er også god ja. Gerne i et glas fyldt med knust is, og så en lille smule vand i :)Colapusheren (22695) skrev:Magten (22694) skrev:Ikke lige umiddelbart.. Jeg mangler ihvertfald at smage det så :DOxxY (22684) skrev:Magten (22683) skrev:...der drikker Ribena..
Total yndlingssaftevand.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.