mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
....der morer sig over at LCD fans nu kan har "plads" tilbage som argument for en ringere I.Q.
http://pubs.acs.org/doi/full/10.1021/es101052q
Terra - For miljøet er ikke længere en gyldig grund :D *GG*
http://pubs.acs.org/doi/full/10.1021/es101052q
Terra - For miljøet er ikke længere en gyldig grund :D *GG*
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?terracide (22503) skrev:....der morer sig over at LCD fans nu kan har "plads" tilbage som argument for en ringere I.Q.
Der synes det er interessant at de baserer undersøgelsen på "Nine 5-mm (T1-3/4) pin-type LEDs" som alle, der roder bare lidt med LEDs, ved er håbløst forældede og slet ikke kan sammenlignes med moderne LEDs, hverken i effektivitet, holdbarhed eller materialer.
Hvis man desuden kigger på at deres grænseværdier er baseret på mg/kg, ikke antal eller lysudbytte og en moderne LED vejer under 0,1g og holder 50.000+ timer, så tror jeg de belaster miljøet en del mindre end sparepærer der vejer 200g og holder omkring 5000 timer.
Hvis man desuden kigger på at deres grænseværdier er baseret på mg/kg, ikke antal eller lysudbytte og en moderne LED vejer under 0,1g og holder 50.000+ timer, så tror jeg de belaster miljøet en del mindre end sparepærer der vejer 200g og holder omkring 5000 timer.
gnarfsan (22505) skrev:...der aldrig har hørt om nogen, der har købt et LCD TV for miljøets skyld, og iøvrigt synes at det er upassende at godte sig over at miljøet bliver forurenet, fordi at det giver en ret.
Du har aldrig hørt folk bræge op om at deres LCD bruger mindre strøm end en CRT? *host*
Næh, dem, jeg kender, der køber LCD fjernsyn, køber dem normalt fordi, de får et stort fjernsyn, der ikke fylder ret meget i stuen. Mit LCD TV har iøvrigt kold katodebagbelysning og ikke LED.terracide (22507) skrev:Du har aldrig hørt folk bræge op om at deres LCD bruger mindre strøm end en CRT? *host*
gnarfsan (22505) skrev:...der aldrig har hørt om nogen, der har købt et LCD TV for miljøets skyld, og iøvrigt synes at det er upassende at godte sig over at miljøet bliver forurenet, fordi at det giver en ret.
Det er fordi det ikke lige er det man normalt blære sig med.
[eks.]
Dig: jeg har lige købt den villeste fladskærm!.
ven spørger: Nå men hvad kan den så??
Dig: jamen den spare extra meget på strømmen.
[/eks.]
Det lyder ikke så fedt vel??
... der drømte at han fik tildelt en fartbøde af et privat-firma? som havde målt 135km/t i byzone og korrigerede det til 166km/t, samt sendte fartbøden pr sms til en kammerat. WTF!
LinguaIgnota (22521) skrev:Og jeg vil ikke bo i et hjem, der ligner lort. Sådan prioriterer vi jo så forskelligt.
Så skulle du nok ikke have været Mac-faggot...*shrugs*
...der mener folk der vægter "udseende" over ydelse ender om med et (efter deres mening) "flot" hjem...men billedet ligner lort og lyden er til at skrige af grin over...og så er det hele jo lige meget...
Og terracide har stadig ikke forstået at man godt kan få godt design og god ydelse på samme tid <3terracide (22526) skrev:Så skulle du nok ikke have været Mac-faggot...*shrugs*
...der mener folk der vægter "udseende" over ydelse ender om med et (efter deres mening) "flot" hjem...men billedet ligner lort og lyden er til at skrige af grin over...og så er det hele jo lige meget...
Men køber man det så er man jo fag.
Mort (22527) skrev:Er der så mange som har sent vallentinsgaver til dig ?
Nej det er mere de "events" virksomheden holder for os medarbejdere. Indtil videre har der været 4 forskellige hold udklædte mennesker forbi med balloner, glimmer og hjerter. Og de er alle så forfærdeligt sukkersøde så jeg får det lidt skidt :(
XorpiZ (22535) skrev:Bllets (22531) skrev:Der har mistet sin strømforsyning til sin bærbar...
Suk... :(
.. der synes det er lidt suspekt. En sælger ved navn Jesper her i firmaet har i dag mistet sin strømforsyning til sin bærbar :O
No comments..
Edit: Man ved jo aldrig, vel? ;)
vandfarve (22538) skrev:Det er næsten for nemt.
Come on, people. Stram jer nu an. I kan umuligt mene, at det skal være så nemt at udstille jeres syge, syge tanker.
For dælen da... Det var sku noget af en sætning, jeg fik fyret af der... Tror jeg skal holde mig til vand, i stedet for denne her stærke citron te.. o.O
Og nej! Har skam en kæreste!... Hun er dog i Rom.. :>
Bllets (22539) skrev:Og nej! Har skam en kæreste!... Hun er dog i Rom.. :>
Point proven.
Hun (eller han, vi er jo ikke så snævertsynede som andre) er ikke bare i et andet postnummer, men et helt andet land. Du bliver aldrig opdaget, hvorfor du pludseligt gerne vil have - og jeg citerer - "aet katten".
Føj, siger jeg bare. FØJ!
...Der synes Gnarfsan skal se dette
999€ for Optimus pad :D Det er sygt.
http://www.engadget.com/2011/02/14/lg-optimus-pad-...
999€ for Optimus pad :D Det er sygt.
http://www.engadget.com/2011/02/14/lg-optimus-pad-...
...der fik en mail om at jeg havde vundet 2. plads i samsungs 3D konkurrence. Men på siden har jeg en lav score. hmm
De ville ha min addresse så de kunne sende biografbilletter, den fik de hmm. og der er en stavefejl i linket til konkurrencen <_< dobbelt a istedet for l i Challenge
Oh well :P vi ser, det kan ikke gå værre end galt
De ville ha min addresse så de kunne sende biografbilletter, den fik de hmm. og der er en stavefejl i linket til konkurrencen <_< dobbelt a istedet for l i Challenge
Oh well :P vi ser, det kan ikke gå værre end galt
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.