mboost-dp1

Jeg er ham...

Gå til bund
Gravatar #21901 - Bllets
1. feb. 2011 12:04
Gaffa tape? :)
Gravatar #21902 - NightZtorm
1. feb. 2011 12:45
...som skulle ha haft en halv times skole i dag

...hvis lærer lige fandt ud af at vi da lige skulle have tid til lidt spørgsmål til testen så dagen blev udvidet til 2,5 timer, hvilket vel er meget fair da der var nogle i klassen der havde brug for at få svar på nogle spøgsmål

...hvis lærer efter at vi har taget testen beslutter sig for at vi skal blive til klokken 15.00 og forberede sig på den test vi skal have torsdag(som næsten alle i klassen var klar til at tage).

...der hader skoledage der bliver forlænget med 6,5 timer
Gravatar #21903 - Mort
1. feb. 2011 12:54
Kris (21900) skrev:
...der er ved at være rigtig rigtig træt af at have europæriske stik i irske stikkontakter og derfor en computer som genstarter 4 gange om dagen fordi stikket ryger løst.

Et irsk stik er da også europæisk :p

Der er ikke en enkelt europæisk udforming af strømstik, det er forskelligt fra land til land, hvor nogen lande tilfældigvis bruger samme standard.

I Tyskland, Østrig, Sweitz, Frankrig, England og Bulgarien har jeg været nødt til at bruge min universalstrømstikomformer.
Gravatar #21904 - Kris
1. feb. 2011 13:30
Bllets (21901) skrev:
Gaffa tape? :)

Not approved. Safety hasard. - råbte de nede fra security.

Mort (21903) skrev:
Et irsk stik er da også europæisk :p

Der er ikke en enkelt europæisk udforming af strømstik, det er forskelligt fra land til land, hvor nogen lande tilfældigvis bruger samme standard.

Nå...der står på pakken at det er europæiske stik. De ligner danske stik og passer bestemt ikke ind i de irske stikkontakter med mindre man hamrer dem derind med en nøgle i spænd.
Gravatar #21905 - Mort
1. feb. 2011 13:42
Jeg fandt denne her side som giver et pænt overblik over hvilke stiktyper vi bruger i forskellige lande.

Jeg ved dog ikke hvor korrekt den er, jeg har feks aldrig set E typen af stikkontakt (Hvor jordforbindelsen stikker ud som et ben fra stikkontakten) i Danmark. Jeg har dog set den type stik i Tyskland.
Gravatar #21906 - Caek of Doom
1. feb. 2011 14:39
TherkelMJ (21902) skrev:
...som skulle ha haft en halv times skole i dag

...hvis lærer lige fandt ud af at vi da lige skulle have tid til lidt spørgsmål til testen så dagen blev udvidet til 2,5 timer, hvilket vel er meget fair da der var nogle i klassen der havde brug for at få svar på nogle spøgsmål

...hvis lærer efter at vi har taget testen beslutter sig for at vi skal blive til klokken 15.00 og forberede sig på den test vi skal have torsdag(som næsten alle i klassen var klar til at tage).

...der hader skoledage der bliver forlænget med 6,5 timer

...der ikke synes du skal whine :D
Gravatar #21907 - Jakob Jakobsen
1. feb. 2011 15:15
...der lige fik smidt 4Kkr smidt ind på kontoen i dag fra uventet kant.
...der synes det er sejt.
Gravatar #21908 - Elskov
1. feb. 2011 16:05
Bllets (21894) skrev:
Elskov (21889) skrev:
... GOMÅRN! :D

... der overvejer at gå i Dragon's Lair i dag og bruge mit gavekort 8D

Og købe hvad? :)

aner det ikke :D Jeg kom alligevel ikke afsted... Kan ikke finde ud af om det der rollespilsgøgl var noget for mig eller om jeg skal bruge pengene på andre seje ting...
Gravatar #21909 - vandfarve
1. feb. 2011 16:12
SlettetBruger (21888) skrev:
Et personalegode er et gode, som er betalt af din arbejdsgiver, og som du kan bruge privat uden at betale den fulde pris for det. Det gælder uanset, om du har fået godet til ejendom eller kun til låns.

Da det ikke er betalt af min arbejdsgiver, er det ikke et personalegode jf. min egen analyse.

Du må gerne give eksempler på det modsatte, men det er MS og ikke min arbejdsplads, der tilbyder deres HUP-produkter til en særdeles favorabel pris. Det har min arbejdsgiver intet med at gøre udover, at de har kvalificeret deres medarbejdere til at modtage det.
Gravatar #21910 - Josso
1. feb. 2011 16:18
Mort (21905) skrev:
jeg har feks aldrig set E typen af stikkontakt (Hvor jordforbindelsen stikker ud som et ben fra stikkontakten) i Danmark.

Jeg har også kun set stikkene af den slags (dem som ellers er ens med C), men som stikkontakt? Aldrig.
Gravatar #21911 - Slettet Bruger [1831327921]
1. feb. 2011 16:20
vandfarve (21909) skrev:
Det har min arbejdsgiver intet med at gøre udover

Ville i få tilbuddet hvis i (firmaet) ikke var kunder hos MS?

Jeg kender ikke detaljerne. Det var en skattemandsbandit der forklarede det for os i sin tid.
Gravatar #21912 - Ronson ⅍
1. feb. 2011 16:36
...der har spillet lidt musik! (1080p WMV - yay!)

LinguaIgnota synes det er det bedste musk nogensinde og han blev helt rørt da han hørte det. Sådan husker jeg det beskrevet i hvert fald.
Gravatar #21913 - Slettet Bruger [1831327921]
1. feb. 2011 16:39
...Der påpeger vigtigheden af fed navngivning af achievements i spil ^^

Fik fx lige "This is Persia" Efter at ha sparket x antal banditter ned ud over kanten ^^
Gravatar #21914 - vandfarve
1. feb. 2011 17:32
SlettetBruger (21911) skrev:
Ville i få tilbuddet hvis i (firmaet) ikke var kunder hos MS?

Jeg kender ikke detaljerne. Det var en skattemandsbandit der forklarede det for os i sin tid.

Jeg må nok hellere give dig ret, hvis SKAT står bag udtalelsen, men det stemmer ikke overens med hans forklaring (som du gengiver den, that is).

Hvis definitionen er, at arbejdsgiveren skal betale helt eller delvist for et produkt eller tjeneste, før det kan kaldes et frynsegode, og at frynsegoder beskattes, så skal jeg ikke betale skat af HUP-produktet.

Hvorfor? Fordi arbejdsgiveren ikke har betalt godet hverken helt eller delvist. Jovist får jeg kun tilbuddet, fordi min virksomhed er tilmeldt HUP, men det betyder ikke, at de betaler for godet - det gør jeg selv, og dette er "tilfældigvis" meget favorabelt.

... men, som sagt, så har du nok desværre ret. Jeg ser, hvad der sker. ;)
Gravatar #21915 - vandfarve
1. feb. 2011 17:33
SlettetBruger (21913) skrev:
...Der påpeger vigtigheden af fed navngivning af achievements i spil ^^

Fik fx lige "This is Persia" Efter at ha sparket x antal banditter ned ud over kanten ^^

Foursquares "achievements" er heller ikke dårlige. :)
Gravatar #21916 - zin
1. feb. 2011 17:39
... der da gerne lige vil stikke ind at han ikke er nogen quitter. Han er under svendeprøve og adverserede ganske korrektigt om dette, og forsøgte at give faklen videre. Ingen tog den.
Jeg kan ganske givet få stablet noget på benene senere, dog.

Det kunne også være sjawt at få newz.dk til Kollegiaden... Men så ville i nok dø. :-)
Gravatar #21917 - vandfarve
1. feb. 2011 17:54
zin (21916) skrev:
... der da gerne lige vil stikke ind at han ikke er nogen quitter. Han er under svendeprøve og adverserede ganske korrektigt om dette, og forsøgte at give faklen videre. Ingen tog den.

Jajajaja, gamle mand. Indrøm det dog.

zin (21916) skrev:
Det kunne også være sjawt at få newz.dk til Kollegiaden... Men så ville i nok dø. :-)

Challenge accepted!
Gravatar #21918 - zin
1. feb. 2011 17:56
#...917:
1)Fuck no, jeg er ung som altid.
Desuden brugte jeg udtrykket "korrektigt", så kom igen.

2) Du kommer bare - Det er første lørdag i maj. Vi starter kl. 8 med snaps og rundstykker. :p
Gravatar #21919 - vandfarve
1. feb. 2011 17:58
zin (21918) skrev:
#...917:
1)Fuck no, jeg er ung som altid.
Desuden brugte jeg udtrykket "korrektigt", så kom igen.

Terracide-wannabe! :)

zin (21918) skrev:
2) Du kommer bare - Det er første lørdag i maj. Vi starter kl. 8 med snaps og rundstykker. :p

Hvis vi får stablet en ekskursion på benene, så er jeg fersk.

Your move, beauty.
Gravatar #21920 - zin
1. feb. 2011 18:01
#...919:
1)
You wish.

2)
Jeg kan kun garantere, at der bliver drukket. Jeg skal lige se hvad jeg kan gøre ved sove muligheder. Burde godt kunne få logeret folket i kælderen. Men øh... Mad m.v.? I got nothing. Det bli'r som det bli'r.
Gravatar #21921 - Slettet Bruger [1831327921]
1. feb. 2011 20:28
...Der hermed har gennemført Prince Of Persia - The Forgotten Sands.

Fint nok spil. De sidste 5 minutter var episke dog. ( rulletekster ikke inkluderet :P )
Limited edition 199,-

Ned og bytte i weekenden ^^ Hvad skal man ha istedet?
Gravatar #21922 - Slettet Bruger [1831327921]
1. feb. 2011 20:33
...Der lige nævner at spillet kan prøves gratis på Onlive i 30 minutter. Hvis nu nogen skulle være interesserede i at prøve det :)

^^også på iPad åbenbart

http://www.onlive.com/#4
Gravatar #21923 - Rasmus064
1. feb. 2011 20:43
...hvis overbo enten hopper i sengen eller har sex.
Gravatar #21924 - Caek of Doom
1. feb. 2011 20:53
...der har kolde hænder :(
Gravatar #21925 - Daniel-Dane
1. feb. 2011 20:54
Du sidder for længe ved computeren.
Gravatar #21926 - Caek of Doom
1. feb. 2011 20:57
Daniel-Dane (21925) skrev:

Ja.

Så der er vel ikke noget at gøre :(
Gravatar #21927 - XorpiZ
1. feb. 2011 21:06
.. der har verdens ondeste prop i øret :(
Gravatar #21928 - Rasmus064
1. feb. 2011 21:06
Daniel-Dane (21925) skrev:

Blasfemi!
Gravatar #21929 - Daniel-Dane
1. feb. 2011 21:10
Caek of Doom (21926) skrev:
Så der er vel ikke noget at gøre :(
Niks.
Rasmus064 (21928) skrev:
Blasfemi!
Selv de mest troende nøjes med at bede fem(ten) gange om dagen, så jeg behøver heller ikke mere end fem timer om dagen. Høhø.
Gravatar #21930 - Ronson ⅍
1. feb. 2011 21:42
XorpiZ (21927) skrev:
.. der har verdens ondeste prop i øret :(

...der trækker den ud og lyner op
Gravatar #21931 - LinguaIgnota
1. feb. 2011 21:55
Jeg har da i øvrigt været til lægen med mit handicappede øre. Som nogen måske husker, fik jeg jo AIDS i øret for 6-7 måneders tid siden og har ikke rigtig kunnet høre noget siden. Anywhores, lægen påstår, at det er undertryk og væske i mellemøret, men at jeg burde kunne flyve, selvom det formentlig vil være forbundet med lidt smerte. Såeh, jeg kom til at tænke på, om jeg evt. risikerer at sprænge trommehinden, og så ville jeg da lige høre, om nogen af jer havde prøvet dét og hvordan det i så fald føles? Det lyder sgu ikke skiderart.
Gravatar #21932 - Norrah
1. feb. 2011 22:10
LinguaIgnota (21931) skrev:
Jeg har da i øvrigt været til lægen med mit handicappede øre. Som nogen måske husker, fik jeg jo AIDS i øret for 6-7 måneders tid siden og har ikke rigtig kunnet høre noget siden. Anywhores, lægen påstår, at det er undertryk og væske i mellemøret, men at jeg burde kunne flyve, selvom det formentlig vil være forbundet med lidt smerte. Såeh, jeg kom til at tænke på, om jeg evt. risikerer at sprænge trommehinden, og så ville jeg da lige høre, om nogen af jer havde prøvet dét og hvordan det i så fald føles? Det lyder sgu ikke skiderart.

Har set en der har prøvet det. Jeg ved ikke om han var en svækling.. men det så ikke rart ud overhovedet.
Gravatar #21933 - gnаrfsan
1. feb. 2011 22:54
Hvis din læge påstår at du kan flyve, så bør du nok finde en anden.
badam tish
Gravatar #21934 - Elskov
2. feb. 2011 06:07
... der råber GOMÅRN

... der lige har haft næseblod -.-

... der virkelig ikke gider i skole i dag...
Gravatar #21935 - csstener
2. feb. 2011 06:26
..som glæder sig til at få sin Rift beta invite(fik fat i en VIP beta key)
Gravatar #21936 - Slettet Bruger [1831327921]
2. feb. 2011 07:49
...Der igen forsøgte sig med en WILD. Gik bedre denne gang. Fantastisk følelse i ens krop når den "slukker"
Kom dog ikke ind i drømmeverdenen.. øvelse gør mester.

det kommer jeg lige bagefter dog :D Da jeg gav op og lagde mig hen til at sove 1 time mere. I en slags trance hørte jeg stemmer og hele min krop sitrede, som om jeg fik sådan en kuldegys shake i hver kropsdel. Ubeskriveligt!
Gravatar #21937 - Colapusheren
2. feb. 2011 08:31
SlettetBruger, dette er muligvis en gentagelse af tidligere indlæg; Men du er sgu den mærkeligste person jeg kender.
Gravatar #21938 - Slettet Bruger [1831327921]
2. feb. 2011 08:40
Det er ikke noget MÆRKELIGT i det... Lucid Dreaming er en feature.. Glemt i den vestlige verden. Selv katte gør det.

Hvor tror du østen buddhistiske munke smutter hen når de meditere for at finde svar? :) Nemlig.

"Det her virker ikke normalt, derfor må det være mærkelig" træls holdning at ha ^^

http://en.wikipedia.org/wiki/Dream_yoga
Gravatar #21939 - Caek of Doom
2. feb. 2011 08:48
Men du må sgu da indrømme, at du er lidt irriterende.
Gravatar #21940 - Colapusheren
2. feb. 2011 09:10

Men hvad er meningen med det hele? Hvad får du ud af at "rejse" ind i den drømmeverden?

For mig er søvn et behov, der opstår, når jeg er træt. Ofte drømmer jeg, men det er bare et biprodukt af min søvn. Jeg ligger ingen betydning i dem, og ofte kan jeg ikke engang huske hvad jeg har drømt.

Hvad er det der gør, at din holdning er anderledes?
Gravatar #21941 - NioBe
2. feb. 2011 09:13
...der gerne vil have weekend nu.

Nogen der kan trylle?
Gravatar #21942 - gnаrfsan
2. feb. 2011 09:15
NioBe (21941) skrev:
...der gerne vil have weekend nu.

Nogen der kan trylle?

Narkose er din ven.

Colapusheren (21940) skrev:
Men hvad er meningen med det hele? Hvad får du ud af at "rejse" ind i den drømmeverden?

Underholdning, gætter jeg på.
Gravatar #21943 - Rasmus064
2. feb. 2011 09:24
SlettetBruger er bare et højere oplyst individ end os andre. Tror ikke den er længere end det.
Gravatar #21944 - Slettet Bruger [1831327921]
2. feb. 2011 10:08

For det første går det ikke ud over ens søvn. Man drømmer uanset. det kræver ikke flere resourcer at være i kontrol :)

Det siger sig selv... hvorfor skulle vi ha den mulighed hvis den ikke har en funktion?

En åbenlys win er at en god drøm kan ha en positiv effekt på hele ens dag.

Andre wins er fx svar.
Du kan nuppe en bog og fortælle dig selv at i den står det du har lært i skolen, som du ikke kan huske på stående fod i vågen tilstand.

Ligeledes har man vist at man kan summon'e en person eller en genstand som repræsentere ens underbevidsthed, og bruge det til at bearbejde eller forstår problemer/whatever man føler man har.

Overkomme gentagene mareridt. Samle mod til at spørge chefen om mere i løn.. ved at gøre det i en drøm :)
Hjernen kan ikke se forskel på om man drømmer, eller er vågen. Derfor er man paralyseret i REM søvn

Lyst til at banke mig fordi jeg er så irriterende Caek? det kan du gøre med fuld tilfredshed i sådan en drøm ^^

Flyve... sex med Vandfarve... lege prince of persia... bruge magi... MATRIX :P

Men mest af alt... vågne, og være glad fordi man har haft en fantastisk nat. :)

og ofte kan jeg ikke engang huske hvad jeg har drømt.

Det er rigtigt. Du drømmer mange gange om natten, uden undtagelse. Du drømmer en ny drøm hver 90. minut Så afhængig af hvor lang tid, og hvor uforstyret man sover. så er det MANGE drømme man ikke kan huske. Du kan faktisk ha haft en Lucid drøm i nat uden at vide det ^^
Men man kan træne sig bedre til at huske.

Rasmus064 (21943) skrev:
SlettetBruger er bare et højere oplyst individ end os andre. Tror ikke den er længere end det.

Det er Langsomt ved at være trættende det der.
Jeg fortæller blot om en videnskabelig bevist, should-be alment kendt menneskelig feature til mental/psykisk forbedring. :)
Gravatar #21945 - Colapusheren
2. feb. 2011 11:19
... Der er på vej ned på havnen i Aalborg og spille fodbold. Kom glad!
Gravatar #21946 - terracide
2. feb. 2011 11:35
SlettetBruger (21944) skrev:
For det første går det ikke ud over ens søvn. Man drømmer uanset. det kræver ikke flere resourcer at være i kontrol :)

Det siger sig selv... hvorfor skulle vi ha den mulighed hvis den ikke har en funktion?

En åbenlys win er at en god drøm kan ha en positiv effekt på hele ens dag.

Andre wins er fx svar.
Du kan nuppe en bog og fortælle dig selv at i den står det du har lært i skolen, som du ikke kan huske på stående fod i vågen tilstand.

Ligeledes har man vist at man kan summon'e en person eller en genstand som repræsentere ens underbevidsthed, og bruge det til at bearbejde eller forstår problemer/whatever man føler man har.

Overkomme gentagene mareridt. Samle mod til at spørge chefen om mere i løn.. ved at gøre det i en drøm :)
Hjernen kan ikke se forskel på om man drømmer, eller er vågen. Derfor er man paralyseret i REM søvn

Lyst til at banke mig fordi jeg er så irriterende Caek? det kan du gøre med fuld tilfredshed i sådan en drøm ^^

Flyve... sex med Vandfarve... lege prince of persia... bruge magi... MATRIX :P

Men mest af alt... vågne, og være glad fordi man har haft en fantastisk nat. :)

og ofte kan jeg ikke engang huske hvad jeg har drømt.

Det er rigtigt. Du drømmer mange gange om natten, uden undtagelse. Du drømmer en ny drøm hver 90. minut Så afhængig af hvor lang tid, og hvor uforstyret man sover. så er det MANGE drømme man ikke kan huske. Du kan faktisk ha haft en Lucid drøm i nat uden at vide det ^^
Men man kan træne sig bedre til at huske.

Rasmus064 (21943) skrev:

Det er Langsomt ved at være trættende det der.
Jeg fortæller blot om en videnskabelig bevist, should-be alment kendt menneskelig feature til mental/psykisk forbedring. :)

Du linker lige til pree-reviewed kilder på det der...eller jeg vil kalde dig looney fremover.

Du valgte at bringe videnskaben ind i dit drømme-fis...put up or shut up.
Gravatar #21947 - Slettet Bruger [1831327921]
2. feb. 2011 11:44
terracide (21946) skrev:
Du valgte at bringe videnskaben ind i dit drømme-fis...put up or shut up.

Stephen LaBerge (born 1947) is a psychophysiologist and a leader in the scientific study of lucid dreaming.

http://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_LaBerge

Lucid dreaming has been researched scientifically, and its existence is well established

http://en.wikipedia.org/wiki/Lucid_dreaming

Gravatar #21948 - terracide
2. feb. 2011 12:01
Tænkte det nok...intet signede links...looney.

Der er ikke én eneste peer-reviewed artikel i dine 2 links der understøtter din FUBAR påstand om:

SlettetBruger (21944) skrev:
eg fortæller blot om en videnskabelig bevist, should-be alment kendt menneskelig feature til mental/psykisk forbedring. :)

Terra - Tænkte nok det var en gang varm mundlort...
Gravatar #21949 - zin
2. feb. 2011 12:10
#21948: Hvad er der galt med denne?
Gravatar #21950 - Slettet Bruger [1831327921]
2. feb. 2011 12:16
terracide (21948) skrev:
Tænkte det nok...intet signede links...looney.

Hvor er det den går af sporet? Lucid dreaming findes. Har selv oplevet det.
Der er et bredt community ( inb4 "det er der også ved religion" ) og en masse guides til at opnå lucidity.

Eksistensen blev første gang bevist da Lebarge i 60'erne beviste han kunne bestemme øjnenes bevægelse imens han sov
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login