mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Lars vidste det heller ikke. Så ved jeg sgu ikke, hvad vi skal gøre.
LinguaIgnota (21855) skrev:Lars vidste det heller ikke. Så ved jeg sgu ikke, hvad vi skal gøre.
Stakkels Lars. Du gav jo ikke én chance.
LinguaIgnota (21855) skrev:Lars vidste det heller ikke. Så ved jeg sgu ikke, hvad vi skal gøre.
Billets?
Tror i folk at mit nick er billet +s ? :(
Elskov (21860) skrev:naharj.. jeg tror det er Bullets...
Næsten rigtigt.. Bllets kom faktisk oprindeligt fra Duckbullets.. :D
Jeg gad så ikke duck mere og så var det tanken at det skulle være Bullets, men glemte "u" da jeg spillede CS og så hang det ved...
Richard?
Sikker på det er Richard du savner?
Fik ellers et andet svar fra lars: billed
... der dobbeltposter >:D muahaha!
... der var til croquis i dag (hurtige skitser af nøgne mennesker) og nøøøøj. hvor går det langsomt. Jeg er vant til kun at have 30 sek. til en tegning og her er det for det meste 2-5 minutter. Men bortset fra det var det fandeme skønt at få tegnet lidt life igen.
og godnat. Jeg er træt,
... der var til croquis i dag (hurtige skitser af nøgne mennesker) og nøøøøj. hvor går det langsomt. Jeg er vant til kun at have 30 sek. til en tegning og her er det for det meste 2-5 minutter. Men bortset fra det var det fandeme skønt at få tegnet lidt life igen.
og godnat. Jeg er træt,
...Der elsker hvordan det kan lyse folks dag op at man kommer ind på den lokale statoil ved Scandic Hvidovre og siger "Mojn" ^^
Gurkeren bag disken sagde enda "Mojn" da jeg gik xD
Gurkeren bag disken sagde enda "Mojn" da jeg gik xD
vandfarve (21851) skrev:Jeg er den, der er ham, som der er pigefornærmet over, at mit arbejdes Microsoft HUB-tilbud ikke virker for tiden.
Jeg kunne ellers godt bruge Office 2010 Fååcking-Plys-Edition(TM) til en flad hund.
... der kan fortælle, at vores it-magiker svarede på min mail kl. 22 i aftes, hvor han forklarede, at han ville tage hånd om det hurtigst muligt.
Fantastisk service.
HUP
Lyder som noget software man køber igennem firmaet?
Husk at du skal betale skat af produktets fulde pris! :) Vi kunne få Office 2010 i sin fulde udgave til 100kr igennem arbejde..
dertil lægges 1300 i skat fordi det skal udregnes efter produktets fulde pris >_<
Husk at du skal betale skat af produktets fulde pris! :) Vi kunne få Office 2010 i sin fulde udgave til 100kr igennem arbejde..
dertil lægges 1300 i skat fordi det skal udregnes efter produktets fulde pris >_<
...Der forsøgte sig med en WILD her til morgen.
Wake Initiated Lucid Dream.
Vågne efter 6 timers søvn... Inden man rigtig vågner lægger man sig ned igen. og finder på noget at lave der ikke kræver voldsom energi og ingen bevægelser. Såsom at trække vejret manuelt, eller tælle.
Så snyder man kroppen til at falde i søvn igen, men da man stadig er ved bevidsthed er der en god chance for man glider direkte ind i en Lucid dream.
Netop som mine fødder og hænder begynder at få en sitrene fornemmelse.. ringer mit fucking andet vækkeur som jeg havde glemt at slukke >_< GAAHH
Fuckit.. tænkte jeg og hentede min Drømme-Journal for at skrible nattens drømme ned.. kaster den hen til puden og begynder så at kravle deroptil... falder i søvn inden jeg når den og vågner 5 minutter i 8 :S
Wake Initiated Lucid Dream.
Vågne efter 6 timers søvn... Inden man rigtig vågner lægger man sig ned igen. og finder på noget at lave der ikke kræver voldsom energi og ingen bevægelser. Såsom at trække vejret manuelt, eller tælle.
Så snyder man kroppen til at falde i søvn igen, men da man stadig er ved bevidsthed er der en god chance for man glider direkte ind i en Lucid dream.
Netop som mine fødder og hænder begynder at få en sitrene fornemmelse.. ringer mit fucking andet vækkeur som jeg havde glemt at slukke >_< GAAHH
Fuckit.. tænkte jeg og hentede min Drømme-Journal for at skrible nattens drømme ned.. kaster den hen til puden og begynder så at kravle deroptil... falder i søvn inden jeg når den og vågner 5 minutter i 8 :S
terracide (21878) skrev:Du mener HUP ikke?
Home User Program...
Præcis. Stavefejlen skyldes manglende omtanke.
Jeg har allerede 2007 Professional på begge mine computere, men jeg kan ikke stå for, at man kan få 2010 Professionel for 100 kroner.
Har du insiderviden om HUP-programmet, som du vil dele?
SlettetBruger (21880) skrev:HUP
Wait, what?
Så de trækker 1.300 kroner i A-skat, hvis man køber programmet til 100 kroner?
Jeg oplevede det da ikke de sidste to gange, da jeg benyttede et HUP-tilbud. Igennem arbejdet ved Københavns Universitet kunne jeg få en gratis version af 2007 Professionel, mens min far skaffede 2003 eller 2007 Professionel til min anden computer.
Ingen af delene krævede, at jeg (eller min far) skulle betale skat af beløbet.
Nye multimedieskat/personalegode* regler. Det er dit firmas ansvar at indberrette det.
*Har ingen anelse om hva fuck det hedder. Men der er kommet nye regler om firmagoder/Gaver og rabatter.
Hvis vi vinder biletter til en fodboldkamp i en konkurrence på arbejde.. skal man betale skat -.-
Helt sikkert. Men ville lige prøve ;P
*Har ingen anelse om hva fuck det hedder. Men der er kommet nye regler om firmagoder/Gaver og rabatter.
Hvis vi vinder biletter til en fodboldkamp i en konkurrence på arbejde.. skal man betale skat -.-
gnarfsan (21884) skrev:Pårørende: Gør sådan noget i weekenden, hvor du Ian sove længe...
Helt sikkert. Men ville lige prøve ;P
Værdien af personalegoder sidestilles med løn og skal beskattes
Et personalegode er et gode, som er betalt af din arbejdsgiver, og som du kan bruge privat uden at betale den fulde pris for det. Det gælder uanset, om du har fået godet til ejendom eller kun til låns.
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=130739
Magten bliver snart overhalet af SlettetBruger http://newz.dk/om-os/statistik/5
...Der er sidens spammer,
Tjek du bare all time indlæg count. Det er skræmmende. Men jeg synes jeg har gjort en del for at begrænse mig ^^ sikkert derfor Magten har fået lov til at komme derop
Tjek du bare all time indlæg count. Det er skræmmende. Men jeg synes jeg har gjort en del for at begrænse mig ^^ sikkert derfor Magten har fået lov til at komme derop
Elskov (21889) skrev:... GOMÅRN! :D
... der overvejer at gå i Dragon's Lair i dag og bruge mit gavekort 8D
Og købe hvad? :)
SlettetBruger (21893) skrev:...Der er sidens spammer,
Ligesom nymfomanen der også begrænser sig? ;)
NioBe (21896) skrev:...der mener at hele bundet på Newz.dk, jeg mener alle!!! Er nogle små vamle satyromaner.
Fixed.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.