mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (21950) skrev:terracide (21948) skrev:Tænkte det nok...intet signede links...looney.
Hvor er det den går af sporet? Lucid dreaming findes. Har selv oplevet det.
Der er et bredt community ( inb4 "det er der også ved religion" ) og en masse guides til at opnå lucidity.
Eksistensen blev første gang bevist da Lebarge i 60'erne beviste han kunne bestemme øjnenes bevægelse imens han sov
Du snakker uden om nu.
Jeg efterbad mig peer-reviews på følgende påstand:
SlettetBruger (21944) skrev:Jeg fortæller blot om en videnskabelig bevist, should-be alment kendt menneskelig feature til mental/psykisk forbedring. :)
SlettetBruger (21944) skrev:Jeg fortæller blot om en videnskabelig bevist, should-be alment kendt menneskelig feature til mental/psykisk forbedring. :)
Intet du har linket til eller skrevet efter dette, har været peer-revied kilder der undersøtter din påstand, men rent og skært røgslør.
Terra - Som sagt, looney...du poster mundlort.
Kunne du jo bare ha sagt ;D
"alment kendt" delen nupper jeg fra det faktum at Det har været udøvet i de østlige lande i 1000 år ( ifølge tibetanske skrifter. Dream Yoga )
"Mental/psykisk forbedring" nupper jeg fra de bøger og sider jeg har læst hvor folk har brugt det til netop dette.
Samt det, at det er hvad buddhister i tusinde af år har brugt det til :)
"alment kendt" delen nupper jeg fra det faktum at Det har været udøvet i de østlige lande i 1000 år ( ifølge tibetanske skrifter. Dream Yoga )
"Mental/psykisk forbedring" nupper jeg fra de bøger og sider jeg har læst hvor folk har brugt det til netop dette.
SlettetBruger (21953) skrev:Kunne du jo bare ha sagt ;D
Så du indrømmer at din påstand var mundlort og IKKE er "videnskabeligt bevist"?
Terra - Hold op med at voldtage videnskaben pga. du har fået en ny dille...
måske skulle jeg ha sagt teori, frem for "Videnskabeligt bevist" da det egentlig kun er eksistensen af Lucid Dreaming der kan bevises. Hvad det kan bruges til er ikke
Når den ledene professor siger det er det da for mig en vældig god grund til at bruge det. Der er mange eksempler på nettet og i hans bøger på at man har brugt metoden til at afhjælpe problemer.
I nederstående er der flere eksempler på brugen af lucid dreaming til mental "forstærkning" Og har bliver brugt i fx malaysia til styrkning af mentalt helbred
http://psych.ucsc.edu/dreams/Library/senoi.html
Du skal lære at være specifik ^^ Når du råber "Mundlort" uden at specificere. må jeg jo gå ud fra det er det hele du mener.
Min Tredjesidste drøm inat var en dejlig detaljeret drøm om en legetur med min eks. :D Jeg var da vældig positiv da jeg vågnede ^^
terracide (21955) skrev:Så du indrømmer at din påstand var mundlort og IKKE er "videnskabeligt bevist"?
Når den ledene professor siger det er det da for mig en vældig god grund til at bruge det. Der er mange eksempler på nettet og i hans bøger på at man har brugt metoden til at afhjælpe problemer.
I nederstående er der flere eksempler på brugen af lucid dreaming til mental "forstærkning" Og har bliver brugt i fx malaysia til styrkning af mentalt helbred
http://psych.ucsc.edu/dreams/Library/senoi.html
Du skal lære at være specifik ^^ Når du råber "Mundlort" uden at specificere. må jeg jo gå ud fra det er det hele du mener.
XorpiZ (21954) skrev:Man kunne vel også argumentere for, at man ofte er i bedre humør, hvis man har haft en god drøm fremfor et mareridt.
Min Tredjesidste drøm inat var en dejlig detaljeret drøm om en legetur med min eks. :D Jeg var da vældig positiv da jeg vågnede ^^
XorpiZ (21957) skrev:.. der synes det er pudsigt, at terra forlanger peer-reviews for at tro på en påstand, når han samtidig afviser de peer-reviewed artikler, der findes omkring global opvarmning, fordi han har en fuzzy feeling omkring det.
Nope, det er fordi der er en anden model der passer både på kort sigt..og langt sigt.
Skulle den blive falsificeret, ændre jeg naturligvis holdning efter beviserne.
NioBe (21959) skrev:#SlettetBruger
Hvad prøver du at opnå med dine drømme?!
Stillet min nysgerrighed, som det første. Hvis de muligheder der nævnes i mine bøger er sande, kunne det blive nogen fede oplevelser.
...Der vil hjem!
...Der lige tilføjer at Sex i drømmeverdenen, modsat det såkaldte Englefisse/pik, kan resultere i gasm... uden doneringer af væsker ^^
Hvorimod Englefisse sjældent er resultatet af en fræk drøm, og ofte efterlader en træls svineri...
Hvorimod Englefisse sjældent er resultatet af en fræk drøm, og ofte efterlader en træls svineri...
SlettetBruger (21964) skrev:...Der lige tilføjer at Sex i drømmeverdenen, modsat det såkaldte Englefisse/pik, kan resultere i gasm... uden doneringer af væsker ^^
Det må jeg fandme lære! Så behøver man heller ikke bruge penge på kondomer. Eller en pose over hovedet.
...der har fundet ud af hvor de 4kkr. der pludselig lå på hans konto.
...der af samme grund, kan kalde sig 7D-ejer fra den første.
...der af samme grund, kan kalde sig 7D-ejer fra den første.
NioBe (21959) skrev:#SlettetBruger
Hvad prøver du at opnå med dine drømme?!
http://www.imdb.com/title/tt0112123/quotes?qt0257214 skrev:Pinky: Gee, Brain. What are we going to do tonight?
The Brain: The same thing we do every night, Pinky. Try to take over the world.
Caek of Doom (21967) skrev:...der synes SlettetBruger er lige lovligt retarderet.. selv for hans standard.
troede det var "uden doneringer af væsker" delen du tænkte på :P
Ronson (21972) skrev:...der slet ikke vidste at caek var til (engle)fisse
You don't know so many things.
...Der døjer med netværksproblemer...
Kommer der sikkerhed på WiFi.. så bliver det ustabilt...
Lorte router... WRT610n
Kan linksys ikke lave noget ligeså episk som WRT54G.. bare med nymodens teknologier?
Lorte router... WRT610n
Kan linksys ikke lave noget ligeså episk som WRT54G.. bare med nymodens teknologier?
SlettetBruger (21977) skrev:...Der døjer med netværksproblemer...
Lorte router... WRT610n
Har haft samme problem med min router. kunne kun bruge den standard password som var lavet af auto konfigurationen som fulte med routeren ellers havde jeg ingen net.
...som stadig ikke har fået en invite til Rift beta.
Nu sender jeg kæresten i kiosken, for jeg vil have tør roulade med creme fraiche og et glas dejlig letmælk. Sgu.
Jeg fik en besked fra en i newz.dk-Steam-gruppen.
...
Det var så en phisher. Hans bruger er nu rapporteret til Steam og hans domæne til GoDaddy. Yay me.
...
Og selvfølgelig er hans GoDaddy-domæne bare en iframe til en anden... Den rapporterer jeg lige. Ok, done.
Nu har jeg dog en masse who-is, som jeg skal bruge for the lulz, men han svarer ikke, så der kommer nok ikke noget ud af det...
...
Det var så en phisher. Hans bruger er nu rapporteret til Steam og hans domæne til GoDaddy. Yay me.
...
Og selvfølgelig er hans GoDaddy-domæne bare en iframe til en anden... Den rapporterer jeg lige. Ok, done.
Nu har jeg dog en masse who-is, som jeg skal bruge for the lulz, men han svarer ikke, så der kommer nok ikke noget ud af det...
Undskyld, min fejl. Jeg tænkte hjemmeside, da jeg skrev "en anden", men den fører jo selvfølgelig hen til "domæne" (som er intetkøn). "et andet" er altså min rettelse.
No harm done.
Og så gik han offline. No lulz to post! ): (udover, at deres server har FrontPage 5 installeret)
Jeg er ikke særlig god til sådan noget, men havde han svaret, var der kommet en homojoke på bordet. Det lover jeg, Lingu!
No harm done.
Og så gik han offline. No lulz to post! ): (udover, at deres server har FrontPage 5 installeret)
Jeg er ikke særlig god til sådan noget, men havde han svaret, var der kommet en homojoke på bordet. Det lover jeg, Lingu!
... der er ved at rive hovedet af sin ven, fordi han nu efter 13 Facebook-beskeder stadig ikke forstår, at der var tale om en joke.
Jovist, bruger jeg ikke særlig mange smileys, og jovist kan skriftsprog nemt misforstås, men han kender mig, og jeg har gjort alt for at understrege pointen, at DET VAR EN FUCKING JOKE.
Som et sidste forsøg skrev jeg følgende:
Til dette svarede han:
Welcome to Facebook?!
Jovist, bruger jeg ikke særlig mange smileys, og jovist kan skriftsprog nemt misforstås, men han kender mig, og jeg har gjort alt for at understrege pointen, at DET VAR EN FUCKING JOKE.
Som et sidste forsøg skrev jeg følgende:
IRL vandfarve skrev:Læs venligst: http://da.wikipedia.org/wiki/Vittighed
Så vil du forstå.
Til dette svarede han:
vandfarves snart kommende u-ven nr. 1 skrev:Og med det mener du?
Welcome to Facebook?!
SlettetBruger (21977) skrev:...Der døjer med netværksproblemer...
Lorte router... WRT610n
De to gange, hvor jeg har oplevet det hos venner med en Linksys router, er det løst med en firmware opdatering.
Begge gange virkede det i øvrigt fremragende uden sikkerhed - og havde periodiske pakketab hvert halve minut, når der var slået nogen form for sikkerhed på.
Det var måske værd at prøve.
Danish
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.