mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
gnarfsan (21999) skrev:..der ikke antog vandfarve for typen, der troller sine venner..
Jeg er bange for, at der ikke er tale om trolling for hans side.
Tilsvarende, så er der virkelig heller ikke tale om trolling fra min side, da jeg virkelig blot prøver at få ham til at undgå at tabe ansigt "som den seje CBS-studerende", da vi lige har haft et kæmpe skænderi pr. SMS, og da jeg derfor ikke vil pille ham.
Hvor svært kan det være at forstå, at jeg jokede. Surprise! Det gør jeg konstant.
gnarfsan (22004) skrev:Sov på det og overvej om det er værd at redde.
Jeg er imponeret over, hvor længe vi mennesker ønsker at gå for at sikre os, at vores venner og bekendte ikke taber ansigt. Suk.
gnarfsan (22004) skrev:Du skal ikke tage stilling til noget før imorgen.
Men det er jo i morgen i dag?!
Jeg synes helt sikkert, at Nettos 40-kroners-Cálem Tawny er langt bedre end Aldis 40-kroners-Kopke. Jeg er meget overrasket over Cálem'en. Den kommer jeg nok til at købe igen.
Er det portvinen eller prisen, I har noget imod? Portvinen opgiver jeg ikke, no way, men discountudgaverne er klart et eksperiment og for at udvide horisonten.
Danish Dude (21998) skrev:De to gange, hvor jeg har oplevet det hos venner med en Linksys router, er det løst med en firmware opdatering
Opdaterede den med nyeste DDWRT igår... løste ikke problemet.
Jeg tænker måske at interferens har en del af skylden. der er mange WiFi's i nærheden. Men hvis jeg hopper på en kanal som normalt ikke er tilgængelig vil mine enheder ikke finde den.
Det er lidt af et projekt siger jeg dig :D
Elskov win!
Elskov (22013) skrev:... der lige har snakket med kæresten om, at det ikke skal gå i vasken efter 2 år, så han kommer i morgen og så tager vi i bio eller sådan noget :P
Se... Det hjælper altid og sove på det...
Må man evt. høre hvad der gjorde i endte i jeres situation? :)
SlettetBruger (22014) skrev:Det er lidt af et projekt siger jeg dig :D
Misunder dig ikke... Det kan tage urimelig lang tid at finde lige det rigtige sted at sætte fluebenet...
Hvis det kikser helt, har jeg en Netgear stående i skabet, som bare samler støv. Ikke meget dyr, men den fungerede fint, mens den var i brug. Den kunne jeg smide ud af vinduet en dag, hvor du alligevel løber barfodet rundt i Esbjergs gader! B~)
Danish
csstener (22018) skrev:SlettetBruger
Bare køb en cisco så skulle det problem være løst.
Linksys = Cisco ^^
køber denne når den kommer til EU:
http://homestore.cisco.com/en-us/Routers/Linksys-E...
Danish Dude (22017) skrev:Misunder dig ikke... Det kan tage urimelig lang tid at finde lige det rigtige sted at sætte fluebenet...
Det er ikke fordi der mangler et flueben synes jeg. Kan se netværket og det hele men ligesåsnart jeg kaster WPA på må jeg ikke forbinde. Har haft samme problem før med samme router... kan ikke huske hvad jeg gjorde :P
Jeg tror jeg prøver at køre på den anden antenne.
vandfarve (22005) skrev:Jeg er imponeret over, hvor længe vi mennesker ønsker at gå for at sikre os, at vores venner og bekendte ikke taber ansigt. Suk.
Det har ikke noget med solidaritet at gøre. Det handler om ikke at gøre noget uoverlagt, du kommer til at fortryde.
vandfarve (22005) skrev:Men det er jo i morgen i dag?!
Og tiden er pæreformet! Eller, vores tid er ihvertfald.
...vis kolleger mener det er en success at de har gættet passwordet de har glemt til vores server indeholdene alle vores support værktøjer.
og de mener jeg er træls fordi jeg ikke synes det er en success at de overhovedet kan glemme passwordet til så vigtig en server alligevel :S
og de mener jeg er træls fordi jeg ikke synes det er en success at de overhovedet kan glemme passwordet til så vigtig en server alligevel :S
Er det ikke et password man bruger hver dag...hvordan kan man så glemme det??SlettetBruger (22022) skrev:...vis kolleger mener det er en success at de har gættet passwordet de har glemt til vores server indeholdene alle vores support værktøjer.
csstener (22024) skrev:Er det ikke et password man bruger hver dag...hvordan kan man så glemme det??
Nej, den havde en trust relationship fejl. så vi skulle logge ind lokalt på den.. noget de ikke har gjort i årevis :D
Det ville fandeme også være noget lort at træde i. God spøg til side; Hvad forsøger du at rede og hvorfor?vandfarve (22005) skrev:Jeg er imponeret over, hvor længe vi mennesker ønsker at gå for at sikre os, at vores venner og bekendte ikke taber ansigt. Suk.
http://da.wikipedia.org/wiki/VittighedLinguaIgnota (22009) skrev:Hva'?
#22029 Det er fordi din humor efterhånden er blevet alt for kultiveret. Der skal mindst en negerdreng der kommer til skade på en landmine, før du kan smile over det stereotypiske samt samfundskritiske billede af afrika, der ud over at vise de typiske forstilling af hvordan den 3rd verden ser ud i efterkrig tiden, også kommer med vel-timede kommentarer omkring den sorte undertrykkelse i deres eget land.
De ville ihvertfald få mig til at tabe min monokel af grin.
De ville ihvertfald få mig til at tabe min monokel af grin.
Danish Dude (22017) skrev:Danish
Enable antene 2 .. smække N/A netværk op på 5500MHzq
virker fint. Så so far skyder jeg skylden på interferrens på utallige andre AP'er i området.
qw_freak (22041) skrev:sys den ligner batmand der er ved at rykke en gravsten op!
Kig igen.. det er ikke en gravsten... det er en penis ! :D
http://images2.memegenerator.net/ImageMacro/5103005/Oh-look-its-this-guy-again.jpg?imageSize=Medium&generatorName=Oh-LookJonasdonbaek (22039) skrev:..der sidst læste i denne tråd d. 28 januar.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.