mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...Der lige har læst op
http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Love-og-regule...
Sådan som jeg forstår det er fragt en uungåelig udgift. Derfor kan en sælger godt forlange fragtprisen selvom det bliver kaldt GRATIS^
Tager jeg fejl?
http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Love-og-regule...
Sådan som jeg forstår det er fragt en uungåelig udgift. Derfor kan en sælger godt forlange fragtprisen selvom det bliver kaldt GRATIS^
Tager jeg fejl?
"end de uundgåelige udgifter, der er forbundet med at reagere på markedsføringen af produktet, samt afhentning eller betaling for levering af produktet,"
hvad menes der så med "Samt afhentning....
hvad menes der så med "Samt afhentning....
Leveringen er ikke gratis. Produktet er ^^
Men det jeg er i tvivl om. er om sælger kan opkreve fragten. når du man bruger ordet GRATIS om produktet
Men det jeg er i tvivl om. er om sælger kan opkreve fragten. når du man bruger ordet GRATIS om produktet
...Der spiser hjemmelavede tortilla Pockets ^^ Med fyld af brune Jasminris, Kidney bønner, Tomatsovs. og noget grøntsager
Norrah:
Jeg mangler Lakrids, rigtig ost, bearnaise sauce, leverpostej, makrelsalat, remoulade, bolsjer, pålægchokolade, rejeost, kød med under 10% fedt, andet brød end toastbrød, rigtig pizza og saftevand.
Tilgengæld har de billig frugt og sodavand. Og jeg har faktisk fundet rugbrød i en helsebutik herovre.
Jeg mangler Lakrids, rigtig ost, bearnaise sauce, leverpostej, makrelsalat, remoulade, bolsjer, pålægchokolade, rejeost, kød med under 10% fedt, andet brød end toastbrød, rigtig pizza og saftevand.
Tilgengæld har de billig frugt og sodavand. Og jeg har faktisk fundet rugbrød i en helsebutik herovre.
Kris (20912) skrev:Norrah:
Kris: http://www.danishfooddirect.co.uk/ de har Blue Jeans, Lakrisnører og super piratos :P Så kan du da klare dig lidt. Derudover har de amo rugbrødsmiks, remulade, pålægshokolade, knorr bernaise, makrel i tomat, riberhus (hvis det er rigtig ost :P), jeg ville nu foretrække en god irsk lagret cheddar, men sådan er jeg.
Så hvis de sender til irland er du good to go med meget af det.
Derudover hvis du ikka ka få kød der passer dig i supermarkederne, så find en slagter.
OxxY (20915) skrev:Derudover hvis du ikka ka få kød der passer dig i supermarkederne, så find en slagter.
Kød er ikke noget problem. Jeg kunne finde på at flytte til England bare for at få det udvalg af udskæringer man kan få derovre.
Her kan man i en stor butik, måske få 10-12 udskæringer. I England, er det ikke unormalt at have 30+ udskæringer. Selv sådan noget som hakket kød kan man få i 7-8 variationer, alt efter hvilket kød der er brugt til det.
Når jeg laver gode hjemmelavede burgere, laver jeg mit eget kød, da det normale hakkede kød man får i butikkerne, ikke egner sig til andet end en tør kødrand.
...og så savner jeg Scotch eggs, damn det er en god snack.
...der var nede hos en kunde i dag, der mente jeg var verdens dårligste underviser
Hvorfor jeg efterhånden jeg har brugt 20-30 timer dernede og hvorfor hun bliver ved med at ville have hjælp, på trods af vi begge hader hinanden, går ud over min forstand.
Hun vil have ALT at vide om hendes nye Windows 7-computer. Jeg har prøvet at forklare hende at det er simpelthen umuligt.*
Så har TDC pillet ved hendes linje og hun har ringet til dem og fået det til at virke igen, og i dag fik jeg så en skideballe fordi jeg ikke havde vist hende hvor hun finder ip-adressen...
* hun glemmer i øvrigt alt, i forgårs fik jeg en seddel om at jeg skulle ringe til hende. Så ringede jeg til hende og aftalte en tid. En time senere ringer hun så og siger "skulle du ikke ringe til mig!?".. Jeg fortæller hende så igen at jeg vil komme dagen efter kl. 12. Da jeg så kører derned i går har hun glemt alt om det og kan nu se frem til en regning for forgæves kørsel - sammen med regningen for den tid jeg brugte ved hende i dag.
Fik jeg sagt jeg hader hende?
Hvorfor jeg efterhånden jeg har brugt 20-30 timer dernede og hvorfor hun bliver ved med at ville have hjælp, på trods af vi begge hader hinanden, går ud over min forstand.
Hun vil have ALT at vide om hendes nye Windows 7-computer. Jeg har prøvet at forklare hende at det er simpelthen umuligt.*
Så har TDC pillet ved hendes linje og hun har ringet til dem og fået det til at virke igen, og i dag fik jeg så en skideballe fordi jeg ikke havde vist hende hvor hun finder ip-adressen...
* hun glemmer i øvrigt alt, i forgårs fik jeg en seddel om at jeg skulle ringe til hende. Så ringede jeg til hende og aftalte en tid. En time senere ringer hun så og siger "skulle du ikke ringe til mig!?".. Jeg fortæller hende så igen at jeg vil komme dagen efter kl. 12. Da jeg så kører derned i går har hun glemt alt om det og kan nu se frem til en regning for forgæves kørsel - sammen med regningen for den tid jeg brugte ved hende i dag.
Fik jeg sagt jeg hader hende?
...der [url= sig[/url]...
...der kiggede på sports energigele idag, og fandt ud af at det bare er glycose sirup, vand og aroma. Det koster 20 kr for 100 gram i butikkerne, men man kan købe 5 kg glucose sirup i Metro for 150 inkl. moms. Jeg tror sgu bare at jeg blander det selv.
...der kiggede på sports energigele idag, og fandt ud af at det bare er glycose sirup, vand og aroma. Det koster 20 kr for 100 gram i butikkerne, men man kan købe 5 kg glucose sirup i Metro for 150 inkl. moms. Jeg tror sgu bare at jeg blander det selv.
Jakob Jakobsen (20916) skrev:OxxY (20915) skrev:Derudover hvis du ikka ka få kød der passer dig i supermarkederne, så find en slagter.
Kød er ikke noget problem. Jeg kunne finde på at flytte til England bare for at få det udvalg af udskæringer man kan få derovre.
Her kan man i en stor butik, måske få 10-12 udskæringer. I England, er det ikke unormalt at have 30+ udskæringer. Selv sådan noget som hakket kød kan man få i 7-8 variationer, alt efter hvilket kød der er brugt til det.
Når jeg laver gode hjemmelavede burgere, laver jeg mit eget kød, da det normale hakkede kød man får i butikkerne, ikke egner sig til andet end en tør kødrand.
...og så savner jeg Scotch eggs, damn det er en god snack.
Nu er kris i Irland så :p
Jeg hakker også mit eget kød, det i supermarkederne er fanme blevet ringe efterhånden. En god 4-5 kg klump i hakkeren og i fryseren, så er alt godt.
...Der har fået en sms fra tdc om at jeg har brugt mit dataforbrug.
Min tæller siger 3GB
Samme skete sidste måned. hvor jeg bare accepterede det og fik at vide det ville blive rettet denne måned.
TDC har ikke engang nogen abonnementer hvor 3GB er grænsen:S
Da jeg ringede ind i DEcember sagde han "Du har 1GB trafik" hvor jeg siger "nej jeg har 10GB" han siger "nej du har 1gb" hvortil jeg svare "Så forklar mig hvordan jeg i 6 måneder har kunne bruge 10GB"
Han beder mig hænge på og vender tilbage og siger "Ja jeg kan se jeg ikke kunne se hele teksten"
Min bare røv. Hvis han kun kunne se et 1 tal. hvordan kunne han så se "GB" og undgå 0'et bag 1-tallet?
Gnub jeres boller mod et uslebent trægulv i inkompetente narhatte.
Min tæller siger 3GB
Samme skete sidste måned. hvor jeg bare accepterede det og fik at vide det ville blive rettet denne måned.
TDC har ikke engang nogen abonnementer hvor 3GB er grænsen:S
Da jeg ringede ind i DEcember sagde han "Du har 1GB trafik" hvor jeg siger "nej jeg har 10GB" han siger "nej du har 1gb" hvortil jeg svare "Så forklar mig hvordan jeg i 6 måneder har kunne bruge 10GB"
Han beder mig hænge på og vender tilbage og siger "Ja jeg kan se jeg ikke kunne se hele teksten"
Min bare røv. Hvis han kun kunne se et 1 tal. hvordan kunne han så se "GB" og undgå 0'et bag 1-tallet?
Gnub jeres boller mod et uslebent trægulv i inkompetente narhatte.
...Der igen kører på en 64k linie.
...Der nu kan starte Office Communicater.. det kunne jeg ikke inden TDC satte hastigheden ned. Der fik jeg en server fejl.
:D Siger det jo... Forbindelsen er så meget bedre selvom den er langsommere
...Der nu kan starte Office Communicater.. det kunne jeg ikke inden TDC satte hastigheden ned. Der fik jeg en server fejl.
:D Siger det jo... Forbindelsen er så meget bedre selvom den er langsommere
Det der fulgte med mit originale abo er 300mb men grundet et tilbud fulgte der 10GB med til samme pris
Uanset hvad.. så har TDC ingen kombinationer der lander på 3GB som er det min tæller viser. og den er korrekt sat med hensyn til regningsdagene.
Uanset hvad.. så har TDC ingen kombinationer der lander på 3GB som er det min tæller viser. og den er korrekt sat med hensyn til regningsdagene.
snesman (20930) skrev:Har i øvrigt selv Sharp, det værste tv jeg nogensinde har ejet. Værre end mit Prosonic:
Yeah right :D Har du kalibreret den så? Får ikke andet end komplimenter om mit LE820 Flatpanels var også meget positive over det. + Hifiklubben elsker sharp ^^
SlettetBruger (20932) skrev:Yeah right :D Har du kalibreret den så? Får ikke andet end komplimenter om mit LE820 Flatpanels var også meget positive over det. + Hifiklubben elsker sharp ^^
Jeg siger jo netop at jeg ikke går op i mærker. Det Sharp jeg har er noget gammelt, billigt lort. Går ud fra de laver både skidt og kanel... Billedet slår til og fra efter humør, kun 1 hdmi-stik, begrænsede indstillingsmuligheder. Men lyden er meget god:)
Det er et LC-32BV8E, et af de tidlige lcd fjernsyn så vidt jeg ved.
Får Gæst(-er muligvis) i aften så her må godt dufte lidt mindre af mastubering.
tror i de køber den hvis jeg siger støvlaget på mine møbler er for at "affjedre" skulle jeg nu tabe noget derpå?
tror i de køber den hvis jeg siger støvlaget på mine møbler er for at "affjedre" skulle jeg nu tabe noget derpå?
snesman (20937) skrev:Var engang på en restaurant i Berlin, hvor et rengøringsmiddel havde en klar og tydelig duft af sæd. Jeg tvivler på at det var tiltænkt.
Og man ved bare at lugten snyder for det smager sikkert af sæbe >_<
...der ikke gider drikke 'lidt' mere...
7 bajere igår, og jeg havde det af røvens til imorges.. Tager jeg på dødsdruk og drikker mig helt i hegnet så har jeg det helt fint og er bare lidt træt..
It makes no sense..
...der iøvrigt lige har købt nye solbriller.. Police S8170S
7 bajere igår, og jeg havde det af røvens til imorges.. Tager jeg på dødsdruk og drikker mig helt i hegnet så har jeg det helt fint og er bare lidt træt..
It makes no sense..
Det kommer an på så meget. Hvor meget vand du har drikket i de 2 dage inden. hvad du har spist. Ikke mindst hvilket billigt øl du drikker :D
En anden grund til det ikke er slemt når man er døddrukken. er at man stadig er bedøvet dagen derpå.
...Der skal drikke i aften. så må vi se hvad der sker :D
En anden grund til det ikke er slemt når man er døddrukken. er at man stadig er bedøvet dagen derpå.
Magten (20943) skrev:
...Der ejer et par Smith & Wesson Phantom
Kan ikke linke for kan ikke finde et.. pga MIN SUPER HURTIGE FORBINDELSE
Der er ikke nogen synderlig forskel på hvor meget jeg drikker i dagene op til.. Maden plejer heller ikke at være vildt forskellig..SlettetBruger (20944) skrev:Det kommer an på så meget. Hvor meget vand du har drikket i de 2 dage inden. hvad du har spist. Ikke mindst hvilket billigt øl du drikker :D
Øl er altid Tuborg, almindelig eller classic :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.